Statü farkı çok değil abartı ama baş başa iken sorun yok ama nasıl ayak uydurcam, hiçte keyfim yok aslında?

arkadaşlar ben sosyete olcam ama tembelim ve hiç öyle kıyafetler giymek istemiyorum, hiç pahalı restoranlara gitmek den haz etmiyorum, hiç altın sevmiyorum asla takmam ve sevgilim 💎 mücevheriyatçı. Ona ayak uydurmam zor oluyor ama baş başa iken hiç sorun yok? Ailesi felan normal insanlar ama çevresinde herkes sosyete felan ve ben içimden onlara gülüyorum 🤣 yani ne bileyim değişik tipler hiç alışkın değilim çünkü Almanya da ben ghetto gangster şehrinde yaşıyorum?

Statü farkı çok değil abartı ama baş başa iken sorun yok ama nasıl ayak uydurcam, hiçte keyfim yok aslında?
Cevapla