Niye hayatıma giren erkeklerin amacı başka oluyor?

Gerçekten öyle bir boyuta geldi ki piskolojimi bozan bir duruma geldi hayatım boyunca hayatıma giren tüm erkekler sapıktı girmeyen de sapık tı sürekli taciz edildim hep bir saatten sonra bana farklı gözle bakıldı bunu kabaca bana söylemeselerde yapıldı açıktim yeni kapandım kapandım durum değişmedi açıkken de bir öğretmenim tarafından tacize uğramış tim kapandım daha beteri oldu hem taciz edildim hem bana saplantılı olmuştu sapiklari çekiyorum hep hiç gerçek bir hissle sevilmedim sevdiğim kişi ile sesli konuşsam öğreniyorum sesim ile farklı şeyler yapmış durum hal hep böyle artık birini sevmeye korkuyorum özellikle yaşımdan büyük adamlar ve genellikle patron öğretmen tarzı şeyler yaklaşıyor bana sebebi nedir bunun niye böyle oluyor bu durum beni içime kapanık hale getirecek çünkü onların ki arzudan ibaret de niye yani soruyorum size niye olabilir
Niye hayatıma giren erkeklerin amacı başka oluyor?
Cevapla