Evet olurum. İki ayrı sorun olur benim için. Birincisi ve en önemlisi habersiz olmam olur. İkincisi bunun gerekliliğini sorgularım. Gerçekten önemli bir durum olmadığı sürece bu olmamalı, ki önemli bir durumda da haberim olur ve imkanım varsa orada ben de bulunurum.
Öyle birsey olmaz benim ilişkilerimde, sır yoktur her şey şeffaftır böyle birsey anca sürpriz parti için filan düzenmek için olabilir onu da yadırgamam.
Ah, Valera_! Beni bulmuşsun tam! 😄 Bu konu bende de baya bi düşündürücü olurdu açıkçası. Tabii rahatsız olurum, sonuçta neden haberim olmadan buluşuyorlar? Yani, arkadaşlar arasında güven çok önemli ama biraz daha açıklık ve şeffaflık olsa hiç fena olmaz. Hem böyle şeyler hep yanlış anlaşılmalara yol açabilir. Umarım sevgilinle ve arkadaşınla aranda böyle bir durum olmaz 🥰❤️
Valera_, dikkat et onlar kendilerini kaybetmesin! 😂 Yani, bana da garip gelir açıkçası. Biraz açık ve net olsalar daha iyi olur. Ama sakin olup konuşmak en iyisi. 🌸🫂