Sizce geçrekten çok seven birisi kavgalardan ve baskıdan sonra tamamen bitebilir mi?

Gerçekten çok iyi giden bir ilişkim vardı ve çok fazla biribirimizi seviyorduk asosyal birisiydi ve gerçekten hayatta bir çok şeyi gösterip onunla gördüm ve 7 24 takılıyorduk hem en iyi arkadaş hem de sevgiliydik çok seviyordum bir çok zaman ama son 1 ay ilişkimizde kötü şeyler oldu ilk kavgamızda az çok haklıydım ben çok ugraşıyordum onun yanına taşınmak için ve bir çok şeyimi bırakıyordum kafam iyi degildi ailemle kavga etmiştim bir çok zorluk vardı ve hafif soguyordum ondan hiçbir nedeni yokken ve sırf 1 lafı söylemedi diye geçrekten çok agır bir şekilde üstüne gittim 2 defa ilkinde neden bana bunları söylemedin demiştim ve kavga ilerledi sevmiyorsun gibisinden dedim ve bundan sonraki 2 kavgada beni çok seven birisini çok yordum ama aşırı seviyordu ve ilk sevgilisiydim bir çok şeyi birlikte ilk yaptık Her yemegimizi birlikte yerdik işe giderken bile onunla takılıyordum hayatlarımızı birleştirmiştik ve gerçekten her şeyden zevk alıyorduk ve 3. kavgada abarttım durmadan beni sevmiyorsun gidicegim senin için iyi olanı bu gibisinden ve böyle bir şeyi yapamazdım tek ailem oydu Ve özür diledi gitti çok üstüne gitmiştim böyle sonrasında engelledi ve tatildeydi o 5 6 saat sonra kendime az çok geldim agladım parçaladım kendimi ve gittim ulaştım bir şekilde çok zordu ortak arkadaşımıza yazmıştım yoksa her yerden engelleyipo aradıgımda açmıyordu ve en sonunda konuştuk anlattım bir çok şeyi aptallgıımı gibisinden ve 1. saatin sonunda kamera açtı ve bir çok şey söyledi gelmezsen snei öldürüm gibisinden ve iyiye giderken ailesi girdi ve telefonu aldılar elinden onun ve senb kimsin aglayıyorsun manipüle ediyorsun gibisinden bir çok şey dediler ve en sonunda kendisine ulaşma dediler bir çok şey dediler çok fazla insan vardı baskı kurdular ve olaydan sonra ulaşmayı denedim olmadı kuzenine sordum ve o da söyledi ona kendisi bana konuşmak istemiyorum dedi bana bile demedi sinirli gibiydi ve bir daha haber alamadım 1 hafta sonra yanına gidicegim elimden geldigince bekledim çok acı çektim ama hak ettim bunları sizce buradan dönülebilir mi

Sizce geçrekten çok seven birisi kavgalardan ve baskıdan sonra tamamen bitebilir mi?
Cevapla