Sevgilim eniştesinin ölüm haberini aldı ve beni kafede bırakıp gitti yaptığı yanlış mı?

Eniştesinin ölüm haberini benim yanımda aldı beni de evime iki dolmusluk kadar uzak bir kafede bıraktı gitti bu çocuktan olur mu?
Sevgilim eniştesinin ölüm haberini aldı ve beni kafede bırakıp gitti yaptığı yanlış mı?
Cevapla