Gizli Üye(30-35)+1 yılKarsi cinsi yeni tanimaya baslamistim
Ufak tefek iliskilerim olmustu.
bir oruspuya asik olmusum nerden bileyim o* oldugunu hersey guzel gidiyordu deli gibi seviyordum karsilik bile vermese ben onu deli gibi severdim
Baglanmaya karsi biri oldugum haldee o pislige deli gibi baglandimm kendimi tanimaya basliyordum gidgide
Sik sik facesine girerdin 15gunluk bilsirim felan olurdu killandim
Mantiksiz seyleri sorgularim ben dogamda var bu
Facesinde takildim yaklasik bir saat bir kiz mesaj atti baki sen misin diye evet dedim
SeVilayin facesini neden hackledin dedi
Ne alaka dedim
Hacklemissin kiz facesine giremiyor facede iliskisini degistirrmiyor dedi ne alak dedim
Hatta şu an benim kuzenimle cikiyor dedi
Inanmadim cunku inanamazdim
Dur dedi sana ortak facelerini atayim dedi
Linke tikladim
Saniyeler yavasladi
Gozler doldu felan.. * gecti gitti yani
Hani derler ya neden erkekler aldatir diye
Cok guzel bir kelime var bilirmisin
Bir o* cocugunu o* cocugu yapan her zaman bir o* vardir01 Yorumla- +1 yıl
Bir o*ya uyup çizgini bozmdın umarım daha sonra. .
En İyi Cevaplar
Dışı seni içi beni yakar öyle bişidir ki o kafaları beyinleri yersin hiç sevmesende birini o aldatılma başkası olma hissi varya Allah kimseye yaşatmasın. Evet aldatıldım 5 senem heba oldu sonrasında bide sonrasnda utanmasalar madalya takcaklardı çok uzun bir hikaye neyse nası hissettim ne bilim olum o an böle malum oluyo işte anlıyosun bide dostum başına gelmemiş inşallah yaşamazsın ama çok zeki bir adam olmazsan aldatıldığını anlamazsın kadınlar çok usta bu konuda. Ama zekiysen zekanla yıkıyosun ortalığı ki öyle yaptım aradan 5 sene geçti hala yapıyorum gücümün yettiğince yapmayada devam edicem tamamen hayatı kararana kadar. şimdi ise çok şükür pırlanta gibi bir nişanlım var bir yandan onla mutlu olurken diğer yandan onu öyle bir mutsuz edicem ki. yaramı deştin gece gece mk :)
05 Yorumla- +1 yıl
Abim valla bende sorduğuma pişman oldum inan sabahtan beri bütün hepsini okudum sadece burdan değil ö. mesaj olarak ta geliyor. . Çok şükür bugüne kadar yaşamadım en azından yaşadığımı öğrenmedim. .
Sonrası için adına sevindim umarım çok daha mutlu olursunuz onu da bırak Allaha havale et Diğer tarafta zaten her türlü görüşeceksin burada başına is olmasın. . - +1 yıl
Yok kardeşim ben öyle kolay kolay kinlenmem ama kinlendiğim zamanda içim soğuyana kadar duramam eğer durursam biliyorum unutamam yani he bişi yapamaz o konuda şeytanın bile aklına gelmez neler neler yaptım ama anlatamam hiç bir yerde :D aslında buraya bile yazmamam lazımdıda telefonu sattım yarın teslim edicem profil ismim gerçek değil :) yani yaş iş yapmam Allah ta yardım ediyor bakma sen. He bide dediğin var tabi Allah cezasını verdimi böle oha falan diyosun kırk yıl uğraşsan yapamazsın öyle sadece bu anımı paylaşayım bir ara bana yalan sölemişti yemin ettirdim etti böle büyük yeminler ama neyse dedim yalan sölüosanda Allah bin belanı versin ne diim aradan 5 dk geçmedi mesaj falan kesildi arıyorum açmıo falan sonra sabah bir öğrendim ki yoğun bakımda üstüne kaynar su dökülmüş hala uğraşıo o yanık yerleri tedavi ettirmek için. hikaye gibi geliyor ama işte yaşayan biliyor sadece. Yani acımayla mutluluğun karışımı bir duygu nasılmış ilk o zaman anlamıştım.
- +1 yıl
Vay anasını işte adaletin ne zaman nasıl geleceği belli olmuyor harbiden temiz kalpli olup gerçek güvenmen gereken kişiye güvendiğinde gerisi geliyor benim anladığım. .
- +1 yıl
Kardeşim ne olursa olsun temiz kalp değilde nefsine hakim olman gerekiyor en başta. Bakma bizim olayda belki oda benim dönüm noktamdı ama şöle düşünüyorum kendimce ''Yusuf un gömleği arkadan çekildi amma yusufta züleyha ya kandı '' olayın benim açımdan kendime göre özeti budur. Yoksa eğer temizsen ya da temizlenmeye karar verdiysen karşına sen neysen senin gibi olan biri mutlaka çıkar. bu yüzden temiz düşün temiz ol temiz kalk ki karşına gerçekten temiz biri çıksın. o olaylarda öyle şeyler yaşandı ki öyle görünmezler çıktı ki ortaya anlat anlat bitiremezsin. Ama ne kelime yeter anlatmaya ne dilin takati kalır konuşmaya :) Allah seni senin gibilerle karşılaştırsın güzel kardeşim hadi selametle :)..
- +1 yıl
Allah razı olsun abim valla umarım dediğin gibi olur ki çok ihtiyacım var hatta tek ihtiyacım olan şey bu. .
+1 yılbenim eski... aldatıyorsa zaten bunu anlamak en en en kolay yöntem tek yapman gereken tüm hesaplarını bilgisayar artıklarına çöp kutularına kadar teftiş et... tel. en büyük kaynak zaten... bahanelerini destekliyor mu mimikleri... gözlerinin içine öyle bakki kaçıyor mu konuşurken kaç kez kırpıyor... meşkül ise nasıl meşkül doğruluğunu araştır... yapacak öyle çok şey var ki... en en basiti facebookta yakın arkadaş olarak ekle en çok görüştüğü kişilerin profilini ortak paylaşımlarını incele mutlaka açık verecektir.. hiç bişey yapamazsan takip et gizlice...
010 Yorumla- +1 yıl
Hımm anladım da benim sorduğum ilk şüphelenme aşaması yani ne yaparsa şüphelenmek lazım?
- +1 yıl
Farklı diycem tabi ama bunu erkekler yapar. Bir bayan kolay kolay fire vermez. Bir erkek ise hicbir fire vermese de Kadin hisseder bunu... Ama bilirim ki seven sevdiğine zaman ayirir bunun dişinda herşey bahane arkadaş...
- +1 yıl
Teşekkürler cevap için. .
- +1 yıl
Bunu eig sec yav bu kiz prof olmus :D
- +1 yıl
Aldatilan biri olarak yapmadigim bir yol denemediğim birşey kalmadı oturup da arkadaşça hem de onu seviyorsan çekilirim aradan beni böyle üzme git bile dedim. Ki bunu dediğim adamla evliydim arkadaşım... Her her herrr yolu demedim yeterince aciya da doydum tecrübe işte... Maalesef tecrübe :(
- +1 yıl
Hala canim acir ki seni daha elinin kinasi bile kurumadan defalarca aldattı demesi o kadinin p Kadin ki benim yasimda bir oğlu olan bir damat ve torun sahibi.,. Anla işte... Allah çirkin bahri versin dedikleri bu olsa gerek. Son olarak affetmeyin aldatani supe varsa orda bir haltlar dönüyor demektir...
- +1 yıl
Okudukça içim eridi :( yahu biri benim karşıma geçip bunu dicek hemde karım.. Yerin dibine girmek isterim birdaha insan içine çıkamam heralde kime baksam onu o halini görürüm :/
- +1 yıl
Herşey insanlar için... Allah kimseye benim çektiklerimi çektirmesin... :/ ben bosverdim zaten artik herşeyden bir hayir vardır...
- +1 yıl
Amin. . Allah sana da güç kuvvet karşınada bunları unutturacak biri verir inşallah. .
- +1 yıl
Amin teşekkür ederim:)
+1 yılAnlarsın ablacım. Sana karşı tavırları ilgisi değişir, senden uzaklaşmaya başlar, herkes için zaman bulur senin için bulamaz, artık seni beğenmemeye başlar ve bunu seni kıracağını düşünmeden gelişi güzel söyler, tel elinden düşmez, bencillik hat safhaya ulaşır ve ne zaman birşeyler için hesap sorsan SAÇMALAMA kelimesi ağzından çıktığı an emin olursun.
56 Yorumla- +1 yıl
O kadar şeye katlanacak kadar da bekleyeceğimi sanmıyorum zaten. .
- +1 yıl
Amin
- +1 yıl
@Nightbabe saçmalama dedi diye ayrılmıştım bir sevgilimden iyi yapmışım demekki. .
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
19Cevap
Aldatıldım.. Ben bılıyordum ama görmezden gelıyordum daha sıkı sarılıyordum ona çunku onu bırakırsam o kıza yenılmıs olucaktım. Sevgılım sevdıgı kıza sarılırken benım arkadaslarım fotografını cekmısler bana getırdıler hala devam edıcek mısın dıye. Devam ettıııım sevdım herkese ınat sevdıgılıme ınat sevdım. Sonra pes ettım bıraktım tam o sırada sevgılımın yakın arkadası bana aşık olmus , intıkam ıcın o arkadasla cıktım. Acı çektırmek ıcın başardım acı çektı önumde diz çöktü benı affet, senı sevıyorum dıye , ben arkama bakmadan onu yerde bırakıp gıttım... Intıkam ıcın cıktıgım arkadaşla sevgılı olamadık ama cok ıyı dost olduk hala görüşürüz onunla.)
13 Yorumla- +1 yıl
Çok zor bir durum olsa gerek :/
- +1 yıl
hak etmiş gibi duruyo. büyük konuşmaktan korkmasam daha neler söylerdim o çocuk için de ama susuyorum :)
+1 yılDeli gibi sevdim iki sene boyunca bir bktim telime cevap vermiş ne derdin açsana onu merak ediyorum felan bitsin dedi gitti geldi brştim bı yandanda bir kızla ilşkidetmiş ben parktayım onumden geçti ldipin yıkıldım beni gordu koşarak çıktılar wve gittim ağladım o aramadı bile onu ben aradım yalvardım seviyom mal gibi yalvarıorum vrni rakma ne olur die sonra ayrıldı bnn arkadşi bana tklif ednce beni ardı felan sonra kabl etmedim bitti gitti bazen beni arıo falan instagramda takipte mal
12 Yorumla- +1 yıl
Pek anlamadım konuyu ama iyi yapmışsındır eminim. .
- +1 yıl
:D:D
Çok kötü birşey anlamak zor olmuyor mutlaka bir yerde açık veriyor görmek gerekiyor o açığını çünkü şaldan gözümüz kör olduğu için göremiyoruz ben kuzenim dediği kişiyle aldattı ayrıldık ertesi gün onlar beraber olmaya başlamıştı ama atlatmak kolay oldu tokadı yiyince
03 Yorumla- +1 yıl
Geçmiş olsun. .
- +1 yıl
Ne Mutlu Sana. .
facebookunilk çıktığı zamanlardı... ne bu facebook falan diyodum ben o da ben de bilmiyorum ki diyodu... bir gün bir baktım facebooku var... şifresini istedim bir kızla sohbet etmiş. kız fake ama bu mal yemiş... neyse affetim burnundan getire getire :( ondan sonra iş sorunları sağlık sprunları ailesel sorunlar bir daha hiç bişey olmadı... bir gün sorunlar biter rahat eder aldatır mı bilemem :(
01 Yorumla- +1 yıl
Internet üzerinde kaldıysa birdaha olacağını sanmıyorum yeni bir şey aramış heralde ama inşallah olmaz. .
Gizli Üye(30-35)+1 yılaldatıldım direk yüzüme söyledi hadi benim başka kız arkadaşım var güvencem var senin neyin var da bana böyle davranıyon dedi bastım tokatı orda ona insan anlıyo ya acaba aldatıyo mu demiyodum ama beni sevmediğini düşünüyodum çok kavga çıkarıyodu her şeyde beni suçluyodu sonra anladım kendi suçunu örtmek içinmiş
24 Yorumla- +1 yıl
Yüzsüze bak sen insan nasıl yapar böyle birşeyi anlamıyorum
Cevap sahibi+1 yılbir de sonra peşinden koşmalar sensiz yaşayamamlar başlıyo evimize kadar geldi annemle konuştu neler yaptı barışmak için hayvan neymiş seviyomuş sevdi diye gitti elalemin.. larını yaptı galiba
- +1 yıl
Bilmiyorum çok zorluklar yaşadım aylarca görmedim çok yanıma yaklaşan hatta bile bile yaklaşanlar bile vardı hiç birine tenezzül etmedim aklımdan dahi geçmedi öyle birşey
- +1 yıl
çok doğru hep seni suçlar kavga çıkarır bunları yapar çünkü yaptığı ayıbabir kılıf bir neden olsun ister... :(
Ben aldatilmadim ama ayrildigimizda bana soylemeden biriyle cikmaya basladi bende suclu oldugum icin ozur dilemeye karar verdim is cikisi baska bir erkekle gorunce bana neden soylemedin dedim baktim ikiside havali havali hareketler yapiyo kolkola girmisler dedim ben buna caktim. Ikiside got gibi birbirine bakti kizdan bir tokat yedim ama hic tinlamaadan arkami dinup gittim
07 Yorumla- +1 yıl
Artık o erkek (!) Düşünsün. .
- +1 yıl
Ayıp ya
- +1 yıl
@Gizliiii12 ayıp çoktan olmuş zaten
- +1 yıl
Ama kıza üzüldüm öyle yapsaydın keşke
- +1 yıl
@Gizliiii12 e o tarz kızlarla çıkmadan önce 2 kere düşünmek için bir sebep daha. .
- +1 yıl
Iyi çakmışsın demekki dostum
+1 yılinsan ne yaparsa yapsın bedeninde kontrol edemediği refleksler.. dürtüler vb şeyler vardır bu konuda birçok bilimsel çalışma yapılmıştır beden dili hakkında bileceğiniz ufak tüyolarla çok rahat anlayabilirsiniz
burada bu konuya bilimsel yönden değinilmiş..01 Yorumla- +1 yıl
Teşekkürler
Gizli Üye(30-35)+1 yılAnlarsın ablacım. Sana karşı tavırları ilgisi değişir, senden uzaklaşmaya başlar, herkes için zaman bulur senin için bulamaz, artık seni beğenmemeye başlar ve bunu seni kıracağını düşünmeden gelişi güzel söyler, tel elinden düşmez, bencillik hat safhaya ulaşır ve ne zaman birşeyler için hesap sorsan SAÇMALAMA kelimesi ağzından çıktığı an emin olursun.
BUNU YAZAN ARKADAŞA KATILIYORUM şu an BUNUN AYNISINI YASIYORUM BENIMDE CIDDI SUPHELERIM VAR DEDIKLERININ HEPSI AMA HEPSI OLUYOR?02 Yorumla- +1 yıl
Yine de yıpratmamak lazım kendimizi bir emin ol önce istersen. .
Cevap sahibi+1 yılFilm izlicem diyorum hadi ya diyor gidiyor c. ici baskalariyla konusuyor insan askim adı ne flan der konusur uyarincada tamam askim bilmem ne diyor ama benim ciddi suphelerim var artık keske telefonunun konusma gecmisini cikarttirabilsem.
Aldatılmanın acısı gerçekten çok büyük, burada itiraf etmek istedim eşim tarafından aldatıldım.
Anlıyorsun bir şekilde, senden uzaklaşması, kendi başına planlar yapması, kıçını dönüp yatması, evi ile ilgilenmemesi onlarca sayılabilir.
Ispatlamak için ajanlık yaptım maalesef kötü günlerdi Allah kimseye yaşatmasın06 Yorumla- +1 yıl
Amin. .
Gerçekten çok üzücü bir durum Allah kolaylık versin. . - +1 yıl
Anlayabiliyorum abim ben bu soruyu açtığımdan beri o sorunu yaşıyorum seni tahmin etmek zor değil. .
- +1 yıl
Sağol abim Rabbim kimseye yaşatmasın. .
İstediği şeyler bı anda kaçtığı şeyler olursa , dırek anlaşılıyor , en fıre vermeyecek adam bıle bununla kendını eşe verıyor bırde size işini bahane ediyorsa, haddınden fazla bırını savunuyor ve size övüyorsa
05 Yorumla- +1 yıl
Umarım tecrübe değildir bunlar. .
- +1 yıl
Hadi ya. .
- +1 yıl
Öyle olması gerek bence de. .
normalde şu ya da bu davranış ve konuşmalarla anlaşılır derdim zira birçoğu öyle anlaşılıyor ki ben öyle zannediyordum, ama rolünü iyi yapanlarda var. aldatıldığımda çok şaşırmıştım, inanamamıştım o zamanlar. kimse yaşamaz umarım.
01 Yorumla- +1 yıl
Umarım. .
Gizli Üye(25-29)+1 yılşarjım bitti der.. şimdi işim var sonra konuşalım der uyuyordum telefonu duymadım der der der der hayatı hep yalandır yalan söyler durur senide o yalana gömerrrr.. gömülürsün inanırsın aptalsın amaaa bir gün bir bakarsın yalan boyunu aşmış sende o yalanda batmışsın.. başlarsın aptalım ben aptal aptal çare yok aldatmış başkasının olmuştur
25 Yorumla- +1 yıl
Off of Allah kimseye yaşatmasın
Cevap sahibi+1 yılyaşadım çok zor :((
- +1 yıl
Geçmiş olsun. .
Cevap sahibi+1 yıl:((
- +1 yıl
E tamam üzülme artık
+1 yılaslinda aldatldgnzi nasıl gordnz olmasi lzmdi 4 yillik sevglm ile 9 yillik kiz arkkdsm bzm ogrenci evnde ust uste terler icinde gordm şu an ama IT GIBI PESIMDE SURUNUYOR
03 Yorumla- +1 yıl
S. ktirsin gitsin.. Soruyu sorduğuma pişman oldum resmen.. ks de ilk defa küfür ettim yahu. .
- +1 yıl
kizda hamile dogrdumi blmiyrm hic ama
- +1 yıl
Yuh artık yemin ediyorum.
Aşk İlişkileri konusunda 495 cevap paylaştı. Ben birden fazla aldatıldım evet iğrenç birşey ve en büyük belirtisi eskisi gibi davranmaması zaman istemesi uzaklaşması.
15 Yorumla- +1 yıl
Birden fazla da nedir arkadaş
- +1 yıl
Iyi bari uzun süre sonra anlasan daha kötü olurdu
- +1 yıl
Ben yapamam
+1 yılaldatıldım hem de ona en çok ihtiyacım olduğunda. saklamadı bile en azından daha iyi birr zamanı bekleseydi ama beklemedi anlatsam heralde senaryo falan çıkar :D
03 Yorumla- +1 yıl
umarım birdaha böyle birşey başına gelmez. .
- +1 yıl
bir kere olursa karşı tarafın hatası ikincisi benim hatam olur o yüzden bir daha yaşamam heralde artık
- +1 yıl
Allah yaşatmasın. .
- Aşk İlişkileri konusunda 1,6b cevap paylaştı.
+1 yılBir de bunun için mi kasacaktım; bana ne..
En fazla, kadını diğer adamla ortak kullanıyoruz l*n tüh derim..
Ben değil, kadın düşünsün..
Sadakati iste; alamazsın.
Bırak; belki alabilirsin..00 Yorumla
+1 yılEvet bir kere aldatıldım. Nişanlanıcaktık. Eski sevgilisiyle buluştuğunu öğrendim. Mesaj yakaladım daha doğrusu. Aramızda bişey olmadı dese bile neyine inanabilirim ki? Gece 3de eski sevgilinle buluşup sohbet etmediniz ya. Yanlışmıyım arkadaşlar?
08 Yorumla- +1 yıl
Neresinden kurtarsan kâr gözüyle bakmak lazım o zaman :/
- +1 yıl
Aynen öyle
- +1 yıl
Geçmiş olsun.
- +1 yıl
Yok canım şimdi farkettim de Aldatılmak için güzellik ya da yakışıklılık bir engel değil. .
- +1 yıl
Niye oyle dedin ki simdi
- +1 yıl
Eig seçmek için bakarken resmini farkettim de ondan dedim yanlış anlama
- +1 yıl
Peki :)
Aşk İlişkileri konusunda 376 cevap paylaştı. Anlamadığında oluyo herşey mükemmel gibi giderkende olabiliyo
13 Yorumla- +1 yıl
Çok zor olmalı
- +1 yıl
Hayırlısı olmuş o zaman bulsun belasını. .
Ohooo anlamayı geçtim, ormanda bastım birde ne diyosun sen :D
110 Yorumla- +1 yıl
Çüşş:)
- +1 yıl
Orman derken?
- +1 yıl
Hey Allahım orman diyorsun, takip ettim diyorsun. . Bırak Allahaşkına ne halt yerse yesin canından kıymetli mi?
- +1 yıl
Sen memnun olduysan sorun yok ama boşuna yormuşsun kendini değmez sonuçta. .
- +1 yıl
@eliftr Orman evi filan herhalde. .
- +1 yıl
Ben gülemiyorum artık bu soru da. . @eliftr
+1 yılGözümün önünde hemde:( hala içime çöker düşündükçe. :,(
01 Yorumla- +1 yıl
Çökmesin boşver o yansın kaybettiği şerefine onuruna. .
Anlayamazsın , karsındaki aldatan biriyse , öyle birşeyi göze almışsa , anlayamazsın , herzaman şüpheci ol , yüzde yüz güvenme , onunda sana yüzde yüz güvenmesine izin verme.
03 Yorumla- +1 yıl
Hepsini anladım da o niye güvenmiyor onu çözemedim?
- +1 yıl
o açıdan evet faydalı olabilir. .
Gizli Üye(36-45)+1 yılaldatıldığımı nasıl anlarım bilmiyorum, hiç aldatılıp aldatılmadığımı da bilmiyorum.
11 Yorumla- +1 yıl
Sağol abi valla bende bilmiyorum
bu soruya aldatılmadım demek ne kadar mantıklı acaba.. kımısı anlar kımısı anlamaz bıle
01 Yorumla- +1 yıl
Evet bizde o paradoksu düşünüyoruz. .
+1 yılIlgisizligi sevgisizligi ve musaitsizliginden anladim.. ayrica her yalan ihanet birgun ortaya cikar
01 Yorumla- +1 yıl
genel durum zaman ayırmama ve müsait olmama yönünde. .
Aldatıldım tabi... Yakaladım ikisinide zaten davranışları elbet açık veriyo aldatan kişinin
15 Yorumla- +1 yıl
Kötü olmuş. .
- +1 yıl
Ben duydukca kötü oluyorum. .
- +1 yıl
Amin amin. .
+1 yılBem cok aldatildim ilgisizlesti ukursamamaya basladi her dakika bulusmak istiyodu 2 haftada bir blusmaya baslamistik bulustugumuzda telefonunu vermiyodu surekli gozlerini kaciriyodu falanfilab
01 Yorumla- +1 yıl
Neden ayrılmak yerine aldatıyor peki o zaman onu anlamıyorum. .
Anlamayck insan salaktir ilk günkü gibi ilişkin olmaz olmadgını anladgn an bitmiştir ilişki can çekişiyodur. Artık aldatmalar ruhumuzın gıdası olmuş
01 Yorumla- +1 yıl
Yapmadım yapmam heralde bana çok uzak bir konu. .
öyle bir durum başıma gelmedi insallah kimsenin de basına gelmez çok bir durum olsa gerek yıkıcı bir durum olur.
01 Yorumla- +1 yıl
Inşallah
+1 yılBen aldatilmadim da eski sevgilim yeni sevgilisini kizin gozune baka baka aldatti
Cocuk bana bakiyor bir yandan kizin elini tutuyor falan01 Yorumla- +1 yıl
Bide o Modeller var tabi
4 yıllık kız arkadaşım en yakın arkadaşım dediğim çocukla aldatmıştı beni o zamandan sonra kimseye güvenmedim.
01 Yorumla- +1 yıl
Bunu da duya duya nefret ettim artık. .
+1 yılBencillesir, tepki ve fevri davranış artar, ayrı bir hat kullanır
01 Yorumla- +1 yıl
O kadar olursa ben bile anlarım heralde abim. .
+1 yılaldatıldım fark edince bnde aldattım sanrm sevglme hayatnda ki dersi ozamn vermiştm.
07 Yorumla- +1 yıl
Rezil bir davranışa aynı şekilde Yanıt vermek ne kadar doğru bilemedim. .
- +1 yıl
yapana sende yapcksn ki ne halt yedgi yüzüne yüzüne çarpsn.
- +1 yıl
Yapamam heralde bilmiyorum. .
- +1 yıl
insan kazık yiynce ne yapcgnı sasryr dostum.
- +1 yıl
Umarım yemeyiz ne diyeyim. .
- +1 yıl
allah kmseye ummadığın insanın kazığını yedrmesn
- +1 yıl
Amin. .
Gizli Üye(30-35)+1 yılTelefon hizmet dökümünü çıkarrtım hat benim üstümeydi gece gündüz görüşmeler filan
04 Yorumla- +1 yıl
Hadi canım :/
Cevap sahibi+1 yılhangi numarayı arasak erkek
Cevap sahibi+1 yılor*snun önde gideniymiş
- +1 yıl
O zaman hayırlısı olmuş ne diyelim. .
- Aşk İlişkileri konusunda 312 cevap paylaştı.
+1 yılKız aldatırsa anlamazsınız da erkek yakalanır
19 Yorumla- +1 yıl
Çünkü biz beklemeyiz o tarz şeyler di mi?
- +1 yıl
Yani genelde ama yakalanmayız itiraf etmedikçe zoor
- +1 yıl
Bazı büyüklerimiz doğru söylemiş anlaşılan
- +1 yıl
Valla bilmiyorumda kadın toplum geregince hor görülmemek açısından bunu en titiz en gizli halde yapar ve kocası bile anlayamaz birine söylemediği sürece bu iki kişinin arasında kalabilir
- +1 yıl
Ki bir kadının sır saklaması Imkansız olduğundan elbet ortaya çıkar heralde
- +1 yıl
Bu konularsa saklar kendini niye kötülesin çok fazla yaşarsa çıkar ama bir yerden patlak verir 1-2 kereyi anlayamazsınız
- +1 yıl
Ya ne muhabbeti yapıyoruz Allahaşkına iyice soğuttunuz beni
+1 yılDavranışlardan anlaşılıyor, evet aldatıldım.
01 Yorumla- +1 yıl
Teşekkürler. .
Aşk İlişkileri konusunda 16,2b cevap paylaştı. Aldatılmak yoktur. Aldanmak vardır.
01 Yorumla- +1 yıl
O da bir bakış açısı tabi. .
Ne sen sor nede ben anlatayim. 😊
03 Yorumla- +1 yıl
Ben sordum valla da pisman oldum. .
- +1 yıl
Allah uzak etsin hepimizi onlardan. .
+1 yılTatsız zevksiz ruhsuz bir ceset #V
00 Yorumla2 defa aldatıldım iğrenç bir duygu.
02 Yorumla- +1 yıl
Abi 2 sefer de nasıl oluyor yahu
+1 yılAnlamam. Hic aldatilmadim.
01 Yorumla- +1 yıl
aldatıldık ta haberimiz mi olmadı acaba. .
+1 yılAldatmadım ve Aldatılmadım
01 Yorumla- +1 yıl
Ne Mutlu bize. .
+1 yılAldatildim lakin aldatiyodum yani degersizdi :D
04 Yorumla- +1 yıl
Adalet yerini bulmuş galiba
- +1 yıl
Bu nasıl bir rezilliktir ya. .
- +1 yıl
Hakeden var haketmeyen varrr
- +1 yıl
Bunun bir açıklaması yok olamaz benim için. .
+1 yılDogamda yok aldatmak
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 5,8b cevap paylaştı.
+1 yılÇok basit
01 Yorumla- +1 yıl
Pekala
+1 yıl6. his:)
01 Yorumla- +1 yıl
O çok kuvvetli değil sanırım
Gizli Üye(30-35)+1 yılSafim anlamam Ben
01 Yorumla- +1 yıl
Bende anlamam heralde. .
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar