Herkese Merhaba;
Ben 23 yaşında bir endüstri mühendisiyim özel bir şirkette çalışıyorum. Erkek arkadaşımda 27 yaşında elektrik elektronik mühendisi oda özel bir şirkette çalışıyor. Bundan 2 hafta öncesine kadar herşey güzeldi. Ne olduysa geçen hafta oldu :( Geçen hafta cuma günü erkek arkadaşımla kavga ettik ben cumartesi buluşalım mı dedim o da bana haftaya buluşalım yarın hava çok soğuk vs filan diyince bende bir an da sinirlendim. Çok kızdım sonra kavga etmeye başladık. Sonra o gün akşam aradığındada anneme verdim telefonu annemle konuşturdum. Annem erkek arkadaşıma neden kavga edip birbirinizi üzüyorsunuz filan dedi. konuştu birazcık. Bu arada erkek arkadaşım 3 ay önce anneme söylediğimi bildiği halde hala annemle tanışmaya gelmedi :S :s annemde telefonda dediki benimle hala tanışmaya gelmedin filan dedi. öyle konuştular birazcık. Sonra ertesi sabah uyandığımda erkek arkadaşımla daha çok kavga ettik o da bana en son Ben Artık Seninle Evlenmeyi Düşünmüyürum. Evlenmicem kimseyle ben bir kadının dırdırını çekemem dedi. Oysaki o daha 1 ay öncesine kadar filan benimle evlenmek istediğini kendi söylüyordu. :/ Onun ailesi annesi babası filan beni tanıyor. Hatta annesiyle aram çok iyi. ama gelin görün ki artık benimle evlenmek istemediğinisöylüyor. Bende ona 1 hafta bir hafta zaman verdim otur düşün evlenip evlenmek istemediğini ben böyle önümü görmeden devam edemem dedim. şu an bana çok soğuk davranıyor yardım edin lütfen :/ ben aramadan aramıyor mesaj atmıyor beni özlediğni söylemiyır :( ne yapmam lazım yardım edin ben onsuz yaşayamam ::(
Ben 23 yaşında bir endüstri mühendisiyim özel bir şirkette çalışıyorum. Erkek arkadaşımda 27 yaşında elektrik elektronik mühendisi oda özel bir şirkette çalışıyor. Bundan 2 hafta öncesine kadar herşey güzeldi. Ne olduysa geçen hafta oldu :( Geçen hafta cuma günü erkek arkadaşımla kavga ettik ben cumartesi buluşalım mı dedim o da bana haftaya buluşalım yarın hava çok soğuk vs filan diyince bende bir an da sinirlendim. Çok kızdım sonra kavga etmeye başladık. Sonra o gün akşam aradığındada anneme verdim telefonu annemle konuşturdum. Annem erkek arkadaşıma neden kavga edip birbirinizi üzüyorsunuz filan dedi. konuştu birazcık. Bu arada erkek arkadaşım 3 ay önce anneme söylediğimi bildiği halde hala annemle tanışmaya gelmedi :S :s annemde telefonda dediki benimle hala tanışmaya gelmedin filan dedi. öyle konuştular birazcık. Sonra ertesi sabah uyandığımda erkek arkadaşımla daha çok kavga ettik o da bana en son Ben Artık Seninle Evlenmeyi Düşünmüyürum. Evlenmicem kimseyle ben bir kadının dırdırını çekemem dedi. Oysaki o daha 1 ay öncesine kadar filan benimle evlenmek istediğini kendi söylüyordu. :/ Onun ailesi annesi babası filan beni tanıyor. Hatta annesiyle aram çok iyi. ama gelin görün ki artık benimle evlenmek istemediğinisöylüyor. Bende ona 1 hafta bir hafta zaman verdim otur düşün evlenip evlenmek istemediğini ben böyle önümü görmeden devam edemem dedim. şu an bana çok soğuk davranıyor yardım edin lütfen :/ ben aramadan aramıyor mesaj atmıyor beni özlediğni söylemiyır :( ne yapmam lazım yardım edin ben onsuz yaşayamam ::(
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar