Beynim yaşadıklarıma anlam vermekte zorlanıyor. Ben ne yaşadım biri bakabilir mi?

Veterinerim. Çalıştığım yerde bi kadınla tanıştım. Kadın eve gidip kızına beni öve öve bitirememiş. Sonrasında kız bana instagramdan yürüdü. Ama bundan annesinin haberi bile olabilir beklerim yani. İki yıl sevgili olduk. Ayrıldığımızda 300bin lira borcum vardı. Kendimi kullanılmış hissediyorum ama ilişkide aklınıza gelecek her şey vardı. Bir insan para yemek için kendini verir mi? Ana kız bir plan kurup beni yediler sanırım ama beynim sindirmekte zorlanıyor bunları. Ben de canım gibi psikolojik rahatsızlıklarıma kadar her şeyimi anlatmıştım nasılsa sevgilim diye. Şimdi arkamdan salağı nasıl yedik diye düşünüyorlar muhtemelen. Altın pırlanta hediyeler bile aldım ayrılınca da geri vermediler
Güncellemeler
1 yıl
Evet bu kız param için benimleymiş yargısına varsam kafaya takmaktan kurtulacağım. Ya sevdiyse, ya benim hatalarım yüzünden ayrıldıysa düşüncesi, ikilem beni bitirdi
Güncellemeler
1 yıl
Biz çıkarken okulu bırakmıştı. Bana dedi ki bir sınav var ona giricem okul okumadan öğretmen olucam. Şimdi araştırdım öyle bir şey yokmuş. Nasılsa evleniriz ben ona bakarım diye okulu bıraktı muhtemelen.
Beynim yaşadıklarıma anlam vermekte zorlanıyor. Ben ne yaşadım biri bakabilir mi?
Cevapla