Evlilik teklifi alalı 6 ay oldu ve henüz ortada aile tanışması yok bu böyle mi oluyordu ya 😀?

hayatımdaki insan oyalıyor gibi hissettim çok uzun zaman geçti teklif üstünden. Üstelik üstüme iş arkadaşım benden sonra evlilik teklifi aldı ve 1 buçuk ay sonra nişanı oldu 😅

Evlilik teklifi alalı 6 ay oldu ve henüz ortada aile tanışması yok bu böyle mi oluyordu ya 😀?
Cevapla