Neden böyle yapıyor ya nedenn arkadaslar yardım edin fikir verinn?

Ben kötü bir ilişkiden çıktım zar zor kendimi yeni bir şeye hazır hissediyorum. Uzun süredir takipleştiğim biri vardı tanısmıyorum (istek atmıstı) neyse dikkatimi çekiyor bu sıralar ben de hikayesini begendim iki defa aralıklarla fakat ondan sonraki gün o benim hikayemi sadece izledi begenmedi aynı gün post attım begendi (postlarımı hep begenen biriydi ama bu hikaye beğenme olayından sonrada beğendi karısık sinyaller) neyse 1-2 hafta geçti dogum günümdü hikayeleri görüp sadece izledi :// neden böyle yapıyor beni begenmedi desem (her postumu begenmez bence ve istek atan oydu tanımadıgı halde bilmiyorum sevgilisi ya da flörtü mü var sizce? Yani yazmasını çok istiyorum ama olmuyor… adım yok.(sen yaz demeyin bunun dışındaki fikirlere açığım.)
Neden böyle yapıyor ya nedenn arkadaslar yardım edin fikir verinn?
Cevapla