Bıktım işe aç gitmekten 🥺
Annemi özledim ben 😭
Evleneli 3 ay oldu arkadaşlar alışamadım daha 🥲 kırıcı olmayın yorumlarda lütfen
Bıktım işe aç gitmekten 🥺
Annemi özledim ben 😭
Evleneli 3 ay oldu arkadaşlar alışamadım daha 🥲 kırıcı olmayın yorumlarda lütfen
*3. ayda böyle ise ileride neler yapar eşin. Hiç iyi bir sinyal değil bu.
*Ayrıca kanunlarda var böyle bir konu. Daha 1 ay önce çıkmıştı bununla ilgili bir haber.
Erkek kadını sabahları kalkıp kahvaltı hazırlamıyor diye mahkemeye vermiş. Boşanma davası açmış. Tahmin edin bakalım ne olmuş. Mahkeme erkeği haklı bularak çifti boşamış.
*Eşin ile konuş bunu. "Senin bana kahvaltı hazirlaman bir zulüm değil, ikimizin birbirine olan sevgisinden olmalı" diyebilirsin
Örnek haber aşağıda.. Bazı feminist kadınlar çıldıracak. Ama elden bir şey gelmiyor işte.
https://youtu. be/fq12K3xfYr0? si=hhDy8qe2vRcj1cCA
Teşekkürler
👍👍👍
Bakın size bir tüyo sevgiliyken sizin ağrınız varsa sizi hastaneye götürmeyen hiçbir şey yapmayan evlendiğinizde yatakta yatıyor olsanız bile hiçbir şey yapmaz çorba belki sevgiliyken çok acıktım ya dediğinizde kendi isteyerek bir şey yapıp almıyorsa tepkisiz kalıyorsa evlendiğinizde de aynısını yapar insanlar hiç değişmez ha belki ne olur tavlamak adına post değiştirir abicim sende karın olacak hanım ablayla konuş bir yemek yapsın kahvaltı hazırlasın yani bu kadar da olmaz mazereti varsa bir şey diyemem ama yanlış bence yaptığı
Haklısın
Cevap
4Cevap
Karını sev
Tostunu kendin yap
Artık senin ilk ônceliğin ailen
Mutlu ol
Tost istiyom ben
Altı üstü bir tost onu da mı istemiyim
Ama tost?
Sadece tost istiyom ya
Bir tost için bu kadar inat etmeye gerek var mıydı yani
Konuşmadım ki sadece tost istiyom sabahları o kadar
Hmm olabilir
Tost yapsın ben onh mutly ederim
Önce tost
Hocam o zaman annenin evinde dizinin dibinde kalacaktın
Nerden bilebilirdim böyle olacağını
Annen ile eşini kıyaslaman doğru değil bence ya
Neden?
Keşke biraz benden 5 10 yaş büyük bir kadınla evlenseydim
Kendine bir tost yapamıyor musun? burada ağlayacağına 5 dakika da yap
Yapamıyorum beceriksizim ben yumurta bile kıramam
İşte o yüzden ömür boyu ya annenin ya da karının elinden yemek bekleyerek yaşarsın
Onlarda benim elimden para bekliyor? Ben işe gidiyorum sonuçta
Herkes işe gidiyor ama bir şeyler yapmayı da biliyor kendi karınlarını doyurmak için, sen bir kaşar ve sucuğu ekmeğin arasına koyup makinede tost yapamıyorsun :D
Yok ben karımın çalışmasını istemedim ev hanımı olsun istedim o da kabul etti ama şimdi tost yapmıyo bana 🥺
Ya ana gibi yar olmaz demişler
Öyle dostum öyle 🥺
kuzum çocuğusun
Ananın kuzusuysan bu kadar evlenmeseydin lan manyağa bak iki yumurta kır ye git işine her zaman kahvaltı hazırlamak zorunda mı karın
Evet zorunda ev hanımı sonuçta çalışmıyo bir tost yapıp geri uyuyacak ne var bunda
Eve niye para girsin yetiyo benim kazandığım ikimize de çok şükür kocası değil miyim tost yapcak bana altı üstü canını mı istedik?
bence boşan
Düşünüyorum
Kadınlar hepsi aynı usta. kötü bir şey demiyorum evli de degilim ama kendin bir şey yapamıyorsan anne dışında kimse sana hizmet etmiyor.. değil hizmeti karının yüzünü görmeye hasret kaliyorsun sürekli uyuyan sen işe gidince evden disarlarda annasinda danasinda gezen.. zor valla
O kadar haklısın ki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?