22 yaşındayım. Annem bildim bileli aynı kahvaltıyı koyuyor. Her sabah sadece haşlanmış yumurta ve çay içiyoruz. Başka hiçbir şey yok. Yurtta yaşadığım süre boyunca midem bayram ediyordu. Orada poğaça börek çörek herşeyi yiyordum. Evde fırın çalıştırırsam kıyamet kopuyor. Para çok gelecek diye. Uzun süre elektrik yansa bağıra çağıra kapattırıyor. Ne yapacağım bilmiyorum. Benim gibi olan var mı
AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
ben de kendi isteğimle her gün aynı kahvaltıyı yapıyorum hatta her gün neredeyse aynı yemekleri yiyorum
Neden ki
kahvaltımda peynir zeytin ceviz yumurta sebze ve kepekli ekmek var zaten geriye sadece tatlı şeyler kalıyor onları da yemiyorum. yumurtayı tereyağlı seviyorum
Yine zengin bir menününüz varmış ama şükredin 😅 ben ceviz alırsam kıyamet kopar 😅😅
günde 1 tane yiyorum ceviz. 50 liralık 1 ay falan gidiyo yani :D şükür tabi halimize her zaman
Aynen
Ad çalış eve destek ol, bak bakalım annen aynı durumda olmaya devam ediyor mu?
Okuyorum ki nasıl çalışacağım
O halde okulu bitir eve destek ol, sizinkilerde değişik bir kahvaltı görsün..
Teşekkür ederim
Ama sorsak tayyibi destekler evde Elektirk yakmıyor 😂 😂
Aynen öyle. Ama tayibi desteklemez. Kendimi bildim bileli chp liler. Hemde koyu bir şekilde. Bunların inadına akpye oy veresim geliyor
Verme daha beter olursun daha cok artar her şey
İşte böyle bir ailede büyüyünce insan çok inat oluyor
Kac geldi Elektirk biz bak tv bakan olmasasda açık kalır
Elektirk takmayız biz
165₺ mi 180 bi şey geldi
Üst katta öğrenciler duruyor du 1 aydır depremden dolayı evde yoklar onlara 220 geldi 😂
Evde dursalar da 220 gelirdi onlara
Cok kullanırsan cok gelmiyor mi siz az kullanıyorsunuz 200₺ altı gelmez Elektirk
215 geldi bize. Ama anneme göre fazla
Elektirk yakmasanıza göre cok
Biz bak gece 2 de yatıyoruz tv lamba 1.5 dan önce kapanmaz sabah sa 10 da acılır
Hep Elektirk merak banyo 2 tane ampul var ikisine yakıp giriyoruz tuvalet banyo 2 tane ısık takarak giriyoruz cok kullanıyoruz 162₺ gelmis Elektirk bu gün ödeme son günü
Sakınan göze çöp batıyor. Annem ne kadar sıkarsa o kadar fazla geliyor. Biz gece 12 den sonra makine çalıştırıyoruz. Neymiş gece daha az geliyormuş fatura
Doğru o ama Elektirk saatin saati sizin saat İle aynı mi ?
Mesela saat gece 12-1 ama Elektirk saatin saati sabah 8 şeyde tam tersi durum olur
Elektirk saatin üstündeki saate kontrol et ben etmedim gerek yok ama sizde durum farklı bak bakalım saat doğru mı
Aa çok teşekkür ederim
elektrik parası kol gibi geliyor ondandır, e khvaltıları sen hazırla
Mutfağa sokmuyor ki
erken kalk ondan önce gir mutfağa süpriz yap
Annemi tanımıyorsunuz.. Sonum kıyamet olur
ahahahahah sen bi an önce ekonomik özgürlüğüne kavuş ve ayrı eve çık
Aynen öyle 😅
sen en iyisi hazır börek al ye:)
Arada öyle çılgınlıklar yapıyorum 😂😅
güldürdün beni:) komik kızlar iyi oluyor ya:)
Komik kızların genelde hayatları fazlasıyla acı oluyor. Onlar da işi dalgaya vurarak kurtuluyor. Bu küçük bir sır 😅😂
takma kafana çok herkesin acıları var, hatta dün gece acılı çiğ köfte yedim demin ben bile arkasından alevler çıkaran apollo 11 gibiydim:)
Bunun çaresi kuru fasulye 😂😂😅😅😅😅
yok şu anda iyiyim mevzu çözüdü, kuru fasulyeyle daha da sıkıntı olur:)
Çivi çiviyi söker 😂😂
bence her yer batar, sonra badana boya gerekir
ben usul usul yaptım sıkıntı yok:)))
Ahaha iyiymiş
komik kız meslek nedir
Öğrenciyiim
kolay gelsin, yani ne okuyorsun manasında meslek nedir demiştim
Ay pardon beynim karıştı. Uluslararası ilişkiler okuyorum
hayırlı olsun:) bol bol oku:)
madem işin uluslararası ilişkiler, anneni de bir devlet gibi düşün, mesela moritanya, onunla daha akıllı ilişkiler inşa et, mutfağı ele geççir:)
Ahahaha çok iyi ya, sizin bölüm meslek nedir peki
elektrik mühendisiyim ben
hani fırının çalışırken kullandığı annnenin sinir olduğu faturaya yansıyan şeyin mğhendisi:)))
Ahaah işiniz zor
yok canım ne or olacak bugün işe gitmedm zaten.)))) dün dolma yapmıştım bugün de mercmek verdim şimdi ocağa, yanında da soğan biber kıyma kavurdum 3 gün yemek işim yok artık kafadan
Afiyet olsun 😅
Sağol teşekkür ederim
Benim annemde israf sevmez ama seninki kadar değil zaten yumurtayı haşlayınca doğalgaz gidiyor başka bir şey yapsın o zaman ya da sen kendin yap kahvaltıyı
Mutfağa beni sokmaz. Elektrik su fazla gelirmiş
Aşırı saçma geldi bana şu an
Maddi durumunuzdan dolayı mı
Tanısanız anlardınız. Duşta 5 dakika uzun kalınca vurmaya başlıyor.
5 dakikada nasıl duş alabilir ki insan ben 1 saatin üstünde kalıyorum hergün bulaşık makinesi çalışıyor haftada 2-3 kez Çamaşır makinesi 250 TL fatura geliyor ayrıca içme suyunu ayrı istiyorum 60 tl İ (zmir'de çeşme suyu içilmiyor)
Ohoo gel birde anneme söyle. 1 saat değil en uzun 30 dk kaldım. Hemen geldi duşa kabine vurmaya başladı babanın hayrına mı ödüyorum bunu diye.. Bulaşık makinesini gece çalıştırır. Çamaşırlar dev gibi olana kadar çalıştırmaz. Evde tatlı yemeyeli yıllar oldu. maalesef. Yazarken bile içim gitti. Dışarıdan almak daha hesaplıymış. Keşke sizin gibi bir ailem olsaydı
Ailemle yaşamıyorum ben. Ama keşke annem yanımda olsaydı da tatlı yemeseydim :(
Keşke ben uzakta yaşasaydım. Anneniz böyle olursa yemeğiniz oluyor ama psikolojinizle ödüyorsunuz. Kendi ekonomik özgürlüğünüz varsa eviniz ayrıysa bu bir nimet üzülmeyin lütfen
Ya tabiki her gün böyle şeylerin yaşanması psikolojik çöküşe sebep olabilir ama ayrı kaldığında da kıymetini anlıyorsun
Annen ne iş yapıyor
Ev hanımı. Babasının maaşını alıyor
Babanla ayrılar mı
Evet
Biraz kendince haklı annen o zaman çünkü ev geçindirmek bu ülkede gerçekten çok zor peki 22 yıldır böyle miydi
Bilmiyorum. Annemin eski halini hatırlamıyorum tanımıyorum. Ben 16 yaşındayken boşandılar. 16 yaşından öncesi de tamamen kavga ve karakol şeklinde ilerledi. Annem benim gözümde hep aşırı konuşan konuşmadığı sürede de küfür ve beddua eden biriydi. Hiç bana bir kıyafet almaz para vermezdi. bir şey alırsa başıma kalkar. Ben nafakamdan hallederdim yerime kadar. Bilmiyorum..
Pe d demiştim yerime yazmış
Babanla neden kalmıyorsun ki annenle anlaşamıyorsan
Yapacak bir şey yok
Sen hazırla askım madem beğenmiyosun
Mutfağa beni sokmuyor ki
Nedem
Elektrik su fazla gelirmiş
Cimri baya
Öyle
Az genç olsaydın sana talip olurdum
22 yaşındayım zaten de neden anlamadım
Pardon ben 25 üzeri zannettim
Yok be
Sen biliyormusun guzel seyler yapmayi?
Bilmez miyim ama mutfağa girdiren mi var, girersem de herşeye kulp buluyor
O zaman talibjm sana
Bunun sebebi maddiyattan mı kaynaklanıyor
Biraz galiba çünkü annemde çalışmıyor babasının maaşını alıyor ama bilmiyorum ya insan üzülüyor yıllardır aynı şeyi yer mi insan