Sevgilim benden ayıldı haklıyken haksız olduğumu düşündüğü için benden olmazmış kendimi çok yalnız hissediyorum instamı kapattm?

Bir süre kafamı toparlamak iyi gelir belki benim durumu yaşayan oldu mu hiç
Sevgilim benden ayıldı haklıyken haksız olduğumu düşündüğü için benden olmazmış kendimi çok yalnız hissediyorum instamı kapattm?
Cevapla