Gerçekse nasıl bu kadar kolay bitti yalansa nasıl bu kadar güzel rol yapabildi?

Günlerdir soruyum mu sor muyum mu arasında gidip geliyorum. Aklımdan def etmek istiyorum çünkü. Konuştuğum biri vardı yaklaşık 3ay üniversite okuduğum şehirde ben kendi memleketimdeydim. O sıra konuştuk sürekli gel artık vs diyordu ama ben pek takmıyordum açıkçası öylesine konuşuyordum ara ara. Her neyse günü geldi ben gittim sınavım vardı bu bana yazdı biz görüştük oturduk kahve muhabbet vs ben zaten hemen geri dönecektim memleketime. Vedalaştık ayrıldık, sonra konuşmaya devam ettik gitme vs dedi arkadaşlarımda bir gün daha kal diye ikna etti kaldım sonra onun evinde bir hafta kaldım her günümüz beraberdi. Yalnız bana güvenmiyordu sürekli memlekete gidince bana yazmayacaksın birdaha demi vs diyordu beni çok sevdiğini uzun zamandır kimseye böyle hissetmediğini vs. Ayrıca çok kıskanıyordu benim çevrem geniş ve dışarda gezmeyi seviyorum kaç kere kavga etti benimle başka erkeklerle takıldığını filan düşünüyordu baya sıkıyordu yani. Velhasıl son gün geldi çattı beni otogara kendisi bıraktı ben istemememe rağmen ben bırakıcam tabiki seni dedi her şey çok güzeldi. Memlekete geldikten iki üç gün sonra yine bir dışarı çıkma muhabbetti oldu ordan olay çıkardı güvenmediğini söyledi ne yaparsan yap umrumda değilsin vs dedi bitirdi bende üstelemedim o sıra açıkçası tamam iyi rol yaptın dedim bıraktım. Gerçekten çok güzel rol yaptı şaka gibi kandırıldığımı hissediyorum 1aydır kızıyorum kendime

Gerçekse nasıl bu kadar kolay bitti yalansa nasıl bu kadar güzel rol yapabildi?
Cevapla