30 yaşına kadar hiç sevgili yapma gereği duymadım, yapmam mı gerekiyodu? Aseksüel miyim acaba?

Bakıyorum 15 yaşındaki ergenlerin bile ilişki eğilimi var ve hayat sevgili yapmaktan ibaretmiş gibi yaşıyorlar. Fakat ben bu yaşa kadar hiç sevgili yapma gereği veya eksikliği duymadım. Şimdi ben aseksüel mi oluyorum? Sevgili yapmam mı gerekiyordu? Anormal miyim?

30 yaşına kadar hiç sevgili yapma gereği duymadım, yapmam mı gerekiyodu? Aseksüel miyim acaba?
Cevapla