18 yaşındayım ve hiç bir karşı cinsle yakınlığım olmadı?

Merhaba arkadaşlar bu sitede ilk defa yazıyorum hatta bir forumda ilk defa birşeyler yazıyorum , Problemimle gelirsek ; ben 18 yaşındayım şu yaşıma kadar karşı cinsle hiç bir birlikteliğim yani samiyetim, arkadaşlık vb olmadı ve görünen o ki olmayacak da gibi , sosyal fobim var bu tarz işlerde çekingenliğim var bu neden var bilmiyorum tüm ailem çok açık samimi insanlardır bir ben farklıyım bu konu için profesyonel destek olarak psikiyatri ye bile gittim ama her zaman ki gibi ilaç verip göndermeye çalıştı , daha üniversitesi ye gitmedim belki orada bazı şeyler değişir ne yapıcam bilmiyorum , bir kıza sosyal medyadan yazsam terslicek diye korkuyorum , gerçekte zaten yapamam , dış görünüş olarak da tipsiz biri değilim hatta yakışıklı biriyim artık bu durumdan bunaldım ne yapmam lazım , lütfen saçma sapan yanıtlar vermeyin!
18 yaşındayım ve hiç bir karşı cinsle yakınlığım olmadı?
Cevapla