Sevgilisi var ama sarhoşken bazen bana yazıyor neden?

Acill yardım!! Ayrı oldukları bi dönemde tanışmıştık sonrasında barıştıklarında bana yazmayı kesti. Arada bi ayrılınca yazıp barışınca yazmıyordu kızla barışmaya giden de kendisi. Sarhoşken nadiren bana yazıyor işte çok güzeldin, olabilirdik vs sabah olunca çok sarhoştum kusura bakma, ona söylemesen olur mu (kızın numarası bende) çok üzülür, bi daha olmicak falan diyo. Çok içen biri ve ilişkilerindeki sorunlardan bahsediyordu başlarsa. Neden böyle davranıyor sizce?

Sevgilisi var ama sarhoşken bazen bana yazıyor neden?
Cevapla