1 yılAbi birsey dikkatimi cekti birçok yorumun altına disarda dürüst namuslu kadin kaldı mı falan demişsin bu kadın 5 yaşında mi girdi içeriye mağdur olduğu için acıdığın için iyi biri olduğunu düşünüyorsun. Herkes mağdur olabilir ama mağdur olan herkes iyi biridir kafasından çık bence. Çocuk yaşta büyük sorumluluklar almış olabilir ve bu nedenle kurtarıcı psikolojine girmiş olabilirsin bence senin sorunun disarda dürüst kadın yok değil disarda kurtarıcı olabilecegin kadın yok. Serhat yabancının yazmış olduğu "kurtarıcı mısın kurban mı? " adlı kitabını okumanı tavsiye ederim. Duygularımızı daha iyi tanırsak daha doğru hareket ederiz.
13 Yorumla- 1 yıl
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(36-45)1 yılOrdan çıkıp başka hayata adım at orada kala kala onamı aşık oldun ya da sadece seks için olabilir gizli olur
14 Yorumla
Soran1 yılKimseye güvenemiyorum artık mağdurum mağrurum.
Hiç evlenmedim çekingenim deneyimlerim oldu ama sonuç olarak doğru insanı içeride görmüş olmam kader değil mi
Cevap sahibi1 yılSen öyle algılıyorsun o zaman orada birlikte olmayı dene hem onunda eli mahkum böyle bir ilişkiye hayır demez ve sende özgüvenini geri getirebilirsin sen ondan üstünsün şu an
Soran1 yılBu konuda çok dertliyim ve konuşacak gerçekten bir dostum ilham alacağım arkadaşım yok İçine kapanık bir erkeğim
Cevap sahibi1 yılBana yazabilirsin istersen burdaki adım jurjum
1 yılİçerde görüşür edersin gizli saklı, anlaşırsan da çıkınca evlenirsin. Dikkat et derim, sen gardiyansın diye sana kur yapıp kullanabilir, ağır ol.
00 Yorumla
Aşk İlişkileri konusunda 626 cevap paylaştı. Kader utansın. İnşallah sonu güzel olur. Ama mesleğin gereği sıkıntılı bir süreç.
01 Yorumla
Soran1 yılAynen kardeş problem zaten burada reddedilirsem çok kötü hissederim İlk defa aşık oldum
Yapay Zeka Cevapladı
Oha! Durum baya karışık görünüyor 🤯 Kalp bazen hiç umulmadık yerlerde çarpar ama bu gerçekten zor bir durum. Sana tavsiyem, duygularını kontrol etmeye çalış ve profesyonel yardım al. İş yerindeki kurallar ve etik değerler çok önemli; bunu unutmamalısın. 🕵️♀️ Kendini başka yönlerden meşgul etmeye çalış ve mantıklı düşünmeye odaklan. Umarım her şey yoluna girer 💔
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 261,9b cevap paylaştı.
u 1 yılBence bekle bir şey yapma
10 Yorumla
1 yıl
Stockholm sendromu, rehine veya zorla alıkonulan kişilerin, kendilerini rehin alan kişilere karşı duygusal bağ geliştirdiği bir psikolojik durumdur.
Bence bir psikologla görüşmelisin314 Yorumla- 1 yıl
ama mahkum olan bu değil işte😄
- 1 yıl
Tersi olmuş ama karşılıksız olduğunu sanmıyorum
- 1 yıl
inşallah doğru olan olur, zor bir durum cidden.
- 1 yıl
Bazen aşık olduğumuzu zannederiz ama aslında imkansızı elde etme istediğidir tek derdimiz
- 1 yıl
çok ama çok doğru söyledin bende farkındayım bunun ama işte insan aradaki farkı anlayamıyor, anlamak bile istemiyor körü körüne yanlışına devam ediyor.
- 1 yıl
O yüzden bir uzmandan destek almayı öneriyorum. Kendi doğrularımızı bulabilmek için
- 1 yıl
demi insan kendine çare bulamıyor pek, ama ne bileyim birde benim gibileri var ne kadar uyarılırsam ne kadar hata yaparsam yapayım akıllanmak ders almak yok bende maalesef.
- 1 yıl
Bile bile lades de bir seçim hayırlısı olsun
- 1 yıl
psikolojimi bozdun 2 dakikada valla. ama harbisin helal olsun.
- 1 yıl
🤭🤭 eyvallah
- 1 yıl
ahaha, sana da eyvallah😄
Soran1 yılÇok komiksiniz Stockholm sendromunu biliyoruz eğitimlerde gördük merak etmeyiniz lakin bir resmi aşık olmak beni fütursuz biçimde eleştirmen eğitim Seviyeni ortaya çıkartıyor üzgünüm yorum yapma lütfen
- 1 yıl
Fütursuz şekilde eleştirmek mi? Ben öyle bir şey yaptığımı düşünmüyorum naçizane yorumlaştık öyle düşündüyseniz silebilirsiniz art niyet yoktu yorumlarda
- 1 yıl
aga sen yanlış anladın seni kınadığımız ya da yargıladığımız bir durum yok zor durumdasın belli yani.
1 yılAman dikkat abi. İşinden olursun çok pişman olursun. Boş ver gitsin. Görmezden gel.
10 Yorumla
1 yılHülya koçyiğit ve talat Bulut'un filmi vardı ona benzemiş
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 4,6b cevap paylaştı. Emin ol bu dünyanın sonu değildir er ya da geç unutursun. Kadınlar ayrı erkekler ayrı ceza evinde olur kadını nasıl gördün?
13 Yorumla
Soran1 yılDosyadaki resmine aşık oldum.
Hiç evlenmediğim için henüz Kendimi yeni yeni tanımaya başladım dışarıdaki kadınlar hep beni aldatacak gibi geliyor çok Yanıklar şeytana pabucunu ters giydirirler Belki bu yaptığından dolayı dışarıdaki hayatın kıymetini bilir diye düşünüyorum Bir resmini bir de resimdeki gamzesine aşığım
Soran1 yılFotoğrafa baktığımda kalbimi sanki biri avucunun içine almış sıkıyor gibi hissediyorum Sence bu aşk değil de nedir Bahar Hanım!
Her gün çalışmaktan kafamı kaldırıp insan Göremiyorum ki!
Burada standart İnsanlar kendilerini gösteriyor sonrasında yalan çıkıyorlar bakıp sevebileceğimiz yüz kalmadı Belki de sen haklısın Ama lütfen beni anlamaya çalış ben daha bakirim
Gizli Üye(36-45)1 yılSırf fotoğrafla bir kadına ya da erkeğe aşık olunmaz, ayrıca fotoğraf yanıltıcıdır yakından görmek bilmek uzun süre tanımak lazım, bk gibi huyu olduğunu gördüğün birinin yüzü bir anda hiçbir şey ifade etmiyor
11 Yorumla
Cevap sahibi1 yılAyrıca ben bakirim demissin o kadın olmayabilir, bunu da hesaba kat, ayrıca seni beğenecek mi bakalım o da tip de önemli
Aşk İlişkileri konusunda 597 cevap paylaştı. Haber yolla 6 yıl sonra evlenelim seninle de.
11 Yorumla
Soran1 yılHenüz o cesareti kendimde bulamıyorum
O kadının güvenilir olduğu ne malum hapse girmiş sonuçta
13 Yorumla
Soran1 yılAllah dostu peygamber aşığı demedim zaten Sadece aşık olduğumu durumunu anlatmaya çalıştım burada beni reddederse ben ne yaparım
Soran1 yılForumu okudum tamamen boş
1 yılolm dizidemi yaşıyosunuz lan bırak bu işleri gerçek hayata dön
110 Yorumla
Soran1 yılAma işte Açelya Hanım güzel bir kadın güvenilir bir kadın yok kalmadı insan annesi en güvenilir Liman diyorsun bakıyorsun başka erkek çıkıyor altından Haksız mıyım
- 1 yıl
Anlıyorum haklısınız fakat cezaevindeki kadın bide 6 yıl var diyorsunuz hadi belki 1 yıl vs olurda 6 yıl o demir parmaklıklar arkasında siz önünde nasıl olucak bu sonuçta orada yatan kişide bi suçlu normal bi insan değil
Soran1 yılO günahlarına tutsak Ben ona Tutsak,
Bir türlü Aşkı da sevgiyle yaşamayı beceremiyorum!
Doğru davrandım erkek müsvettesi oldum, çoğu girişinde Hep başarısız oldum. Kadınlar istiyor ki hep omuzlar hep omuzlar Ama ben istiyorum ki yan yana göz teması. Kimse razı gelmiyor ama belki bu ıslah olur Kıymet bilir diye düşünüyorum. Zor bir yol lakin bana çıkış gösterecek bir kadın da yok! Ailenin tek çocuğu olmam en büyük sorun! Anlatabildim mi Açelya Hanım- 1 yıl
Evet evet anladım sizi ama o kadının psikolojisi bozuk olarak çıkacak oradan hatta şu anda öyledir böyle bi kadınla olunca dahada psikolojiniz bozulmasın
Soran1 yılÇok haklısınız ama bu durumda bana destek verecek bir yakınım bile yok istiyorum ki güneş gibi iyi gelsin rüzgar gibi serinletsin hasbihal ettikçe bu dünyadan ayrılıp başka boyuta geçelim diyebileceğim olmadı
- 1 yıl
Umarım olur o zamann 🙏🏼 bu fırsatta karşınıza başka biride çıkar belki kim bilir
Soran1 yılYaşım olmuş 36 Daha ne kadar bekleyeceğim bilmiyorum Ben resim Aşığıyım Galiba haklısın ama görünce etkileniyorum resimlerin sesi yok Belki de bundan olabilir mi
- 1 yıl
olabilir olabilir tabiki
Soran1 yıl🫡 Sağ olasın
- 1 yıl
🤝
Kadının belki kocası bekliyordur dışarda xcxcx
210 Yorumla
Soran1 yılAblacığım zannetmiyorum Haberini alıyorum Geleni gideni yokmuş
Soran1 yılAbla bu özele girer söylersem mahremiyete saygısızlık olur
Soran1 yılAbla Yaş kaç çocuk musun sen Ben kimle konuşuyorum bir yardımcı olur musun
Soran1 yılÇocuğum Ben senin baban yaşındayım
Soran1 yılCimcime Hadi akranlarınla takıl.
Ne bileyim git annenin ojelerini kullan onları sürmeye çalış yalandan aynı önüne geç makyaj yap ve sil annenin kıyafetlerini dene ama lütfen sorumu meşgul etme
- Aşk İlişkileri konusunda 11,9b cevap paylaştı.
1 yılKinanacak akil alınacak veya garip olan ne var bunda :)
Gormus beğenmiş hoslanmissin
Bu durum butun insanlarda böyledir zaten
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 3,4b cevap paylaştı. Bir resme aşık olacak. masum adam kaldı mı ya belki sadece beğenidir seninkisi..
12 Yorumla
Soran1 yılGerçekten öyle bir resmine aşık oldum henüz konuşamadım ama cesaretini toparladım yapacağım bunu çünkü bazen bir resim birçok şeyi ifade eder
- Aşk İlişkileri konusunda 5,5b cevap paylaştı.
u 1 yılbekleyebilirsiniz tahliye olmasını neden olmasın olabilir yani.
01 Yorumla
Soran1 yılKonuşmak istiyorum Eğer konuşabilir derdimi Anlatırsam konuşmak isterse her şey olur olmaz yapacak bir şey yok
1 yılHamsi akvaryum balığına aşık olmuş seninki de o hesap.
07 Yorumla
Soran1 yılO Kader Mahkumu olabilir ama eminim işin sonunda pişman olacaktır sen şimdi diyorsun ki olmaz bu iş vazgeç Peki kaldı mı dürüst kadın
- 1 yıl
Abi birsey dikkatimi cekti birçok yorumun altına disarda dürüst namuslu kadin kaldı mı falan demişsin bu kadın 5 yaşında mi girdi içeriye mağdur olduğu için acıdığın için iyi biri olduğunu düşünüyorsun. Herkes mağdur olabilir ama mağdur olan herkes iyi biridir kafasından çık bence. Çocuk yaşta büyük sorumluluklar almış olabilir ve bu nedenle kurtarıcı psikolojine girmiş olabilirsin bence senin sorunun disarda dürüst kadın yok değil disarda kurtarıcı olabilecegin kadın yok. Serhat yabancının yazmış olduğu "kurtarıcı mısın kurban mı? " adlı kitabını okumanı tavsiye ederim. Duygularımızı daha iyi tanırsak daha doğru hareket ederiz.
Soran1 yılAlgıların konuyu Buraya nasıl çekti anlamıyorum ama yine de yaşının vermiş olduğu bir tecrübe geliştirme duygusu ile yazdığını düşünmekten kendimi alıkoyamıyorum! Ablacığım sap ile samanı ayıracak Yaştayım, dışarıda da elinden tutulup ayağa kaldırılacak birçok kadın var! Sözüm meclisten içeridir. Ama kalkanlılar tekrar İlk fırsatta kazık atmaya çalışıyor Ben de sana bunlara binayen Kürşat Başer Aşkı bulmanın ve korumanın yolları romanını okumanı tavsiye ediyorum belki senin aidiyet duygularını geliştirir
- 1 yıl
Konuyu buraya çektim çünkü ben sosyoliji mezunuyum yani sosyologum insan psikolojimden iyi anlarım. Bana tuhaf gelen nokta şu asla yargılamak amaçlı söylemiyorum yanlış anlama ama diyosunki disarda dürüst kadin yok bende diyoruk ki bu kadın hapse 5 yaşında mi girdi de dürüst olduğundan bu kadar eminsin diyelim ki 25 ya da 30 yaşında gördü içeriye ee bunun öncesi yok mu nasil eminsin eline erkek eli değmediğine ya da şahane biri olduğuna görmemişsin konuşmamıssin nerden çıkardın dürüst oldugunu. Hoşlandım diyebilirsin hatta aşığım da diyebilirsin ama o kadın dürüst ve güvenilir ben buna eminim diyemezsin. Seni mantıklı düşünmeye davet ediyorum kardeşim
Soran1 yılAblacığım senin kadar sosyoloji Okumuş belirli bir mecraya kültüre sahip olmayabilirim ama sana ıslah olmaktan Biraz söz etmek istiyorum;
Bir insan büyük hatalar sonucu uzun bir süre Parmaklar Ardında yatar ve o sürenin sonunda bulunduğu yerdeki dünyasına spesifik yaklaşık Hamaset yapabilirse o kişi ona sorulduğunda ıslah oldun mu diye şu cevabı verir,
Islah olmak mı ömrümün güzel yılları gitti bundan sonra aynı hatayı yapar mıyım o güne geri dönebilsem orada o hata yapmaması için bütün varımı yoğumu harcarım der diye düşünüyorum seni sosyolojik empati yapmaya davet ediyorum- 1 yıl
O zaman ben sana bir sosyolog olarak şunu hatırlatmak isterim abicim. Her insanın fitrati farklıdır edilgen ve uysal karakterdeki kisiler aldığı cezadan sonra gerçekten uslanir bazıları ise tepkiseldir daha çok azar. Bayanın ne tür bi psikolojiye sahip olduğunu bilemem ceza almış olması da onu iyi ya da kötü biri yapmaz Allah bilir ne yaptığını ve ne yapacağını yargı dağıtmak biz aciz insanoğlunun haddi değil zaten ama sizin bakış açınız bana maalesef çok değişik geldi. Dışarıdaki tüm kadınları kötü yapıp sırf ceza aldı diye tanımadığınız bir kadına bu derece mükemmel etiketi yapistirmaniz cidden çok tuhaf. Dışarısı içerisi yoktur bu işlerin her yerden itte çıkar yiğitte. Kardeş kardeşi tutmuyor beş parmağın beşi bile bir değil siz hala genellemelerle hareket ediyorsunuz. Yani kisaca her insanin yasanmisliklara bakis acisinin farkli oldugunu unutmayın mesela psikoloji de çocukluk yillari cok önemlidir çocukluğu travmali gecmis bazi insanlar yaşadıklarından ibret alir aşırı iyi olmayı tercih ederken kimileri de mutlu insan görmeye tahammül edemez ve örnek alir demem o ki her insan ayni olaya ayni tepkiyi vermez. Psikolojik farkındalığı yüksek biri olarak sadece uyarmak istedim. Sevebilirsiniz fakat en baştan bu derece güvenirseniz üzülürsünüz. Umarım hersey gönlünüzce olur. İyi geceler
Soran1 yılYorumlarında dikkatimi çeken bir husus var,
Açıklamalar Uçakla Uçurtmayı karıştırmış durumda.
Dış hayatta bulunan erişkin kadınlar, içinde öfke saklıyor. Üzgün değilim çok okumak çok bildiği anlamını taşımaz! Konuyu uzun uzun tutup buraya getirmek bile aslında çok doğru bile değil! Senin düşüncen senin makalen.
- Aşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı.
1 yılHangi suçtan yatıyor bu önemli
ayrıca 6. yıl çok uzun değil ve evlenme olayı da var cezaevinde03 Yorumla
Soran1 yılProsedürleri Ben de biliyorum sadece kadın olarak fikrinize ihtiyacım var siz orada olsaydınız birisi sizin için böyle etkileşim yaratsa düşünceniz ne olurdu
- 1 yıl
prosedürleri sorup araştırma yapmanızı öneririm onun dışında o kişinin de size ilgisi var mı var ise konuşabilirsiniz sonuçta insani bir durum aykırı bir şey değil belki çok iyi bir insan ve şansı sizsiniz
Soran1 yılTeşekkür ederim bu konuda dediğiniz gibi düşünmek istiyorum ihtiyacım bunlar
1 yılİşlə aşk hayatını niyə karıştırıyorsun aslan parçası. Unut o işi.
03 Yorumla
Soran1 yılBen sadece formdaki bir resme aşık oldum henüz kendisini göremedim bile
- 1 yıl
Devreler yanmış. Ben bir 3 aylık kezzap öneriyorum.
Soran1 yılHiçbir şey yazdın temiz namuslu kadın kaldı mı Ben resimde onu çok güzel gördüm
- Aşk İlişkileri konusunda 15,3b cevap paylaştı.
u 1 yılOlmayacak duaya amın demek bu olsa gerek. Tayin iste baska kogusa ya da baska bır yere
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılBir film vardı Yeşilçam Hülya Koçyiğit oynuyordu yaşın var sanırım kendini kullandırtma yeter sevebilirsin
03 Yorumla
Soran1 yılIzlemedim ama az önce fragmanları baktım Evet söylediğiniz gibi lakin çok temiz kalpli dürüst bir insanım hiç etrafında böyle insanlar kalmadı Yalnızım O da yalnız bir saksıda çiçek gibi geldi gözüme
Cevap sahibi1 yılboş ver paranı al gez toz. Hapisteyse cezası ağırdır yoksa dışarda olurdu
Soran1 yılÜzgünüm İçime kapanık birisi olduğum için bunu yapacak bir arkadaşım da yok ve Ankara 'da böyle şeyler için doğru insan bulmak çok zor
Bence suç işlemeye meyilli birisini hayatına almaya çalışırsan sonuçları hoş olmaz ama tabiki aşk devreye girince mantık kayboluyor. Umarım senin için en güzeli, en hayırlısı olur ☺️
01 Yorumla
Soran1 yılAslı bir yok olsa ve kurtulsam. Ama elimden tutanım yok
Gizli Üye(30-35)1 yılKadin cezaevlerinde erkek gardiyan oluyor mu ya? Kadinlara kadin, erkeklere erkek gorevli olmuyor mu?
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)1 yılTakıntılı birisiniz sanırım psikolojik destek almalısın tanımadığın birine aşık olamazsın
00 Yorumla
1 yılİyiki bi wattpad kapandı hikayelerinizi buraya dolduruyorsunuz
01 Yorumla
Soran1 yılHaklısın
1 yılBence onu sevdiğini söyle sonrasını allah kerim
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılBiraz mantıklı sallayın, erkek gardiyanları kadın koğuşuna vermiyorlar
11 Yorumla
Soran1 yılCimcime ofis gardiyanlıyım
Aşk İlişkileri konusunda 2,6b cevap paylaştı. gerekirse 6 yıl bekle
01 Yorumla
Soran1 yılSağ ol toprağım
Gizli Üye(25-29)1 yılkadin kogusuna kadin gardiyanlar bakiyor ne diyon abi
03 Yorumla
Soran1 yılSaf saf konuşma la bürodayım polis hep sokakta mı geziyor Jandarma hep Dağda mı komando hep kışlada mı bazı birimler vardır erkeklerin mecbur olması gerektiği yerlerdir Okumuşsun ama bilgisizsin
Cevap sahibi1 yılAsagidaki abinin cevabjnada aynisi koplayaip yapistirmissin yer bulundugun yeri söyleye yiyorsa
Soran1 yılOradaki eksik yaptığım bilgiyi Sen de düzelttim net olarak cevap verdim
- Aşk İlişkileri konusunda 610 cevap paylaştı.
1 yılKadın cezaevinde erkek gardiyanın ne işi varmış
01 Yorumla
Soran1 yılSaf saf konuşma la bürodayım polis hep sokakta mı geziyor Jandarma hep Dağda mı komando hep kuşlara mı bazı birimler vardır erkeklerin mecbur olması gerektiği yerlerdir Okumuşsun ama bilgisizsin
Aşk İlişkileri konusunda 2,5b cevap paylaştı. Karşına başka biri çıkarsa unutursun belki
00 Yorumla
1 yılAynen kader mahkumu Nzjzzjbxzbznz
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,3b cevap paylaştı.
1 yılkadınlarla erkekler aynı yerde mı sacmalamıssın
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)1 yılne için iceri girmis? o da onemli
03 Yorumla
Soran1 yılHiç konuşmadık daha sadece aşık oldum resmine
Cevap sahibi1 yılresmine derken? canli gormedin mi zaten
Soran1 yılEvet canlı görmedim sadece resmi var
Vah vah geçmiş olsun
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,7b cevap paylaştı.
1 yılEvlen
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)1 yılDuygusal yaklaşıyorsun. Kendine gel.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılişin zor biz nasıl akıl verebiliriz ki bu durumda
00 YorumlaTrol soru gibi geldi bana
01 Yorumla
Soran1 yıl🙄 siz de haklısınız. Çünkü ortalık trol dolu
1 yılVazgeç unut
03 Yorumla
Soran1 yılO güneşin yeryüzündeki mahkum hali bir benzeri gökyüzünde.
- 1 yıl
Kadın güzel mi
Soran1 yılSaçlarını söküp atamıyorum yüreğimden,
Gözleri zümrüt yeşili gibi ışıl ışıl Parıldıyor,
Yüzü masum boynu Ceylan.
Hayranım sana Küheylan
Aşk İlişkileri konusunda 1,8b cevap paylaştı. işine bak dayı
00 Yorumla
1 yılTuhaf ne diyim
10 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer