41 yaşındayım hiç öpüşmedim bile. Kadınlar erkeksiz daha mı mutlu?

Yaşıtlarım bir coğu evli kimisi mutlu iken kimisi mutsuz bıkmış bezmiş hayattan

41 yaşındayım flörtlerim oldu ama aradığım şeyı bulamadım belkide evlilikten korktum

çalışıyorum, tatile gidiyorum, eğleniyorum, geziyorum, evim var arabam var sağlığım yerinde

erkeğe ihtiyacım yok 😄

kadınlar erkeksiz daha mı mutlu?

41 yaşındayım hiç öpüşmedim bile. Kadınlar erkeksiz daha mı mutlu?
Cevapla