Ayrılık gerçekten bu kadar can acıtıyor mu yoksa ben mi çok hassasım?

1.5 yıllık bi ilişkim bitti çok sevdim çok sevildim bir çok şeyin ilkiydi ve bitti bittiğinde karşımdaki insanı tanıyamadım şu an 1 hafta oldu ve canım çok yanıyor yerli yersiz gözyaşlarım akıyor iştahım kapalı kaybolmuş hissediyorum hiç geçmeyecekmiş gibi hissediyorum

Ayrılık gerçekten bu kadar can acıtıyor mu yoksa ben mi çok hassasım?
Cevapla