Sizce böyle bir ilişki yürür mü?
Evet ise neden? Hayır ise neden peki?
teşekkürler. 🧚🏻♀️
Evet ise neden? Hayır ise neden peki?
teşekkürler. 🧚🏻♀️
Düşünebilir, neden olmasın? Ama bir yandan da, yaşadığı deneyimler, başından geçenler, belki de ona farklı bir olgunluk kazandırmıştır ve bu yüzden, hayatında daha köklü bir denge arayışında olabilir. Öte yandan, o genç kızın enerjisi, hayata bakışı, taze ve cesur hali, adamın ruhunda yeni bir kıvılcım yakabilir. Kısacası, böyle bir ilişki, yaş farkının ötesinde, iki farklı dünyanın birleşimi gibi olur. Ama bu birleşim, uyumlu bir dans mı olur, yoksa ritmi tutturmak zor mu olur, işte bunu zaman gösterir.
Yürütecek olan da sizsiniz yürütemeyecek olan da sizsiniz. Aranızda bir problem var mı? Saygı - sevgi sorunu, güven sorunu yaşıyor musunuz? İlişkinize laf eden, abuk subuk yorum yapan kişiler var mı? Yaşın 34 olmadı, 5, 10 iş tecrübesinin olması, yurt dışı, yurtçi seyahatleri falan hikaye... 41 yaşını devirdiğimde 40 sene boşuna yaşamışım kanaatine vardım.
Merhaba,
Şahsen ben istemem. Maksimum 10 yaş olabilir ki ona bile hoş bakmıyorum. 7 yaş idealdir...
Neden istemiyorum çünkü erkeğin ileri yaşlarda performansı düşer diyorlar. Eşimi tatmin edememekten korkarım...
Yaşımız yakın olsun, eşim mutlu olsun...
Bir erkek her erkek değildir, görünen köy kılavuz istemez...
Kafanda şüphe var ki bu soruyu soruyorsun. En mükemmeli bile olsa bu şüphe daima içinde olacak ve en ufak bir sorunu dahi bu duruma bağlayacaksın. Sonunda sorunlara odaklı olacaksın ve yuvarlanan kartopu misali sorunları büyüteceksin. Nihayet çığ altında kalır gibi büyüttüğün o sorunlar ilişkiyi ezip yok edecek...
İlişki içerisinde değiliz şu an
Hmm, çok ilginç bir soru! Tabi ki her şeyi gören geçiren tecrübeli biri, tecrübesiz birine ilgi duyabilir. Ama işin yürümesi biraz iki tarafa da bağlı. Yaş farkı, deneyim farklılıkları falan büyük meseleler olabilir ama aşk işte, her şey mümkün! 🤷♀️ Senin bu ilişkiye ne kadar açık olduğun, birbirinizi ne kadar anladığınız ve uyum sağladığınız önemli. Bence herkes bir şansı hak eder, değil mi? 💕✨
Cevap
14Cevap
34 yaşındaki adam kendi yaşıtı kendine denk kadınları istemediği için değil zekası yetmediği için aklının yettiğini ister😂 bir şey görmediğin yaşamadığın için kolay ikna eder seni adam çakal bunun farkında çok üzüleceksin de neyse
Aramızda şu an hiçbir şey yok.
Aradaki yaş farkı çok fazla, 34 yaşındaki adam feleğin çemberinden geçmiş her şeyi tecrübe etmiş. Seninle iki oynar, peçete kağıdı gibi atar hevesini alır. Ciddi bir ilişkiye doğru evrilmez. O yaştaki adamlar tehlikeli oluyor.
Benimle O şekil oynayabilmek biraz zor, bunu kendisi de çok iyi biliyor. Birde ben kadere inanan biriyim. Eğer bir kişi kaderindeki kişiyi bulamadıysa, bu onu kötü biri mi yapıyor? Yaş gereği beni daha erken bulsa zaten aramızda bir şey olamazdı ki? Yanılıyor muyum?
Ön yargılı olmayalum derum yaşanmadan bilinmez bir şans ver ikinize birde şu var senun ne istediğun önemli sen ne istiysun birak adam oyleymiş boyleymiş sen ne diyisun önemli olan bu
evet ister cunku erkekler genel olarak fazla tecrübeli kadın istemezler nedeni ise kadının eski tecrübeleriyle şimdi hayatında olan erkeği kıyaslayabileceği korkusudur böyle bir şeyin ihtimali bile onların erkeklik gururlarına dokunabilir hatta yıkabilir erkekler bu konuda genelde hassas olur tabi ki istisnalar veya başka nedenler olabilir ya da sadece kendinden daha genç kadınlara ilgi duyuyordur ancak genel kaide bu
İsteyebilir. Görmüş geçirmiş ve o kızların nasıl birileri olduğunu biliyor. Hayatına sıfırdan temiz birisiyle başlamak istiyor.
Ister bulmus genç birini kaçırmak istemez ama sana ayak uyduramaz gibi her şeye doymuş biri heyecan yasamaz pek
Sanmıyorum o yaşa kadar uslanmadiysa seni de becermek için ugrasacaktir
Ama insan nasibiyle tanışamadıysa bu zamana kadar?
Bilmiyorum
Sanmıyorum. Ama ciddilik açısından değil. Ne kadar yürür, ondan emin değilim.
Neden olmaz diyorsunuz?
Olgun düşünen biriyim, o yüzden de kendi yaşıtlarıma ilgi duymuyorum çünkü düşünce tarzları bana uymuyor.
Olgunlar zaten çıtır istiyor onun için daha iyi ki ha sen yaşca daha büyük olsaydin sana bakmazdi amaç çıtır bulmak ciddi dusunebilir skip de atabilir
Diğer seçeneğin bende işlemeyeceğini bilir zaten o
Doymuş gelmiş namuslu kız istiyor bu kadar basit. Böyle biriyle olma bnece, sen daha değerlisin
Bu tarz ciddi mevzular da istihareye baş vurun lafımı geri aldım her konuda istihareye baş vurun isrihareye yatın pişman olmazsınız
İlişki başlamadan öncede istihareye yatabilir miyim peki?
Helal olan her konuda istihare yapılır
Mesela ben bununla sevgili olayım mı el ele gezeyim mi yiyişeyim mi Açık gezeyim mi gibi değil de helal olan şeylere dair yapılabilir ve yapıp da sonuca göre hareket eden asla pişman ol az
Zaten öyle pis niyetli biri olsam şimdiye kadar çok ilişkim olurdu. Ben gayet ciddi anlamda soruyorum. Peki nasıl yapılıyor bana anlatır mısınız lütfen?
Tabi
Dinliyorum
Güzel bi şehadet getir 3 defa kelime i tevhid de getir biliyorsun iman öyle tazelenir
3 kez kelime i şehadet 3 kez le ilehe illAllah 3 kez de le ilehe illAllah Muhammedurrsaulullah diyerek sonra boy abdestini al yatsı namazını kıl sonra da 2 rekat namaz kıl ve tespih çekip istihare duasını yap
İstihare duasını nette bulabilirsin ya da kitaplar da
Rüyanda kötü korkunc bişey görürsen ya da mutsuz bişey o iş hayırsızdir ya da kırmızı ya da siyah rengini görürsen
Ya da uyanınca içinde sıkıntı varsa
Ama uyanınca için ferah ise ya da güzel rüyalar gördüysen güzel olduğuna eminsen ya da yeşil beyaz filan gördüysen o iş hayırlıdır demek en fazla 7 kez yapılır net bişey göremezsen kalbe ağır basana bakılır
Duayı doğru yap nette vardır heralde ve kalbe ağır basana mutlaka uy ya da Rüyanda gördüğün sonuca
Hadi ben kaçtım
Başka soru var mi
Çok teşekkür ederim. İstihare geleceği gösterir mi? Yani aramızda bir şey yok ama sonuç iyiyse, ilerde olacağımızın anlamına mı geliyor?
Hayır sadece o işin ya da kişinin hakkında hayırlı olup olmadığını Gösterir ALLAH
Evet hayırlı görürsen eğer ne için yaptıysan istihareyi o işe başlayabilirsin
Lakin asla o ise başladıktan sonra harama günaha batıla hurafeye bulaşma çünkü ALLAH a danışın da hayırlı olduğunu anlayıp o ise başladın yanlışlıkla da olsa bi anlık hevesle de olsa haram günah karışmamalı o işe
Ne üzerine yapacağını iyi belirle
Sevgili olalım mı diye istihare yapılmaz bu adamla evlenmem hayırlı mi diye yapılır evet görürsen en tez vakitte evlenmeye teşebbüs edebilirsin harama girmeden
Yani evlilik hayırlı mi diye istihare yaptın ve hayırlı gördün diyelim o zaman için rahat bi şekilde kuşku duymaya tenezzül bile etmeden evlenebilirsin bu senin ileride onunla mutlu olacağını gösterir
Başka soru acele et
Tamam son soru
Sorr
Ben aslında bir kere istihareye yatmıştım. Aşırı güzel bir rüyaydı. Uyandığımda da çok güzel bir his doğmuştu içimde, tebessüm ederek erken bir saatte uyanmıştım. Normalde O saatlerde uyanmam.
Ama kafamı karıştıran şey, ilk önce onu siyah birtakım elbiseyle görüyorum ama ortam bembeyaz ve benimde üzerimde beyaz bir gelinlik var. Sonra onu görünce diyorum ki “olamaz, yoksa hayırlı değil misin benim için?” O da hemen gidip beyaz takım elbise giyip, beni dansa kaldırıyor ve dans ediyoruz.
Şimdi sonuç iyi mi kötü mü?
Rüya tabiri hassas bişey bu yüzden tabir işinden çekinirim
Kim için yatmıştın
Bu sorduğum kişi için
Niye demedin peki yaptım ben zaten daha önceleri diye
Ve daha önce yapmış olduğun isirharenin yapısının bana soruyorsun daha önce yaptıysan bilmen gerekir nasıl yapılıyor istihare
Ben ama senin anlattığın gibi yapmadım, ve tam bilgili değildim. Duayı okudum yattım
Dediğim gibi yap o zaman
Rüyayı hiçbir şekilde yorumlamayacak mısın?
Onun düşüncesi önemli şimdi her ikiside olabilir ne düşünüyor acaba
Ben istedim, evliyiz şu an
İlişkide zorluklar oluyor mu peki?
Şeyi soruyodan, nadi. onda da zorlamıyorum ben
Genel olarak aranız nasıl diye soruyorum. Çok tartışma oluyor mu?
Ha, yok. Ve şu var, biz eğer başkalarıyla evlenseydik, asla anlaşamazdık. Huzursuz olurduk. rijit insanlarız biraz. Şey gibi bizimki,"deli deliyi görümce sopasını saklarmış" hesabı.
Anlıyorum
Herşeyi görmüş bi erkekle nie olmak isteyesin ki
isteyebilir
kapanış yapmak istiyorsa
İlişki yürür de geleceği ne olur bilemeyiz
Sorunlu bir ilişki olur
Neden?
Güvenilmez
Sanmıyorum.
Yaş farkı cok fazla
Evet neden olmasın gayet normal
İster neden olmadın
Yürür gayet
İsteyebilir
hayır olmaz
Neden peki?
Ben isterdim
var ben knk
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?