Kızla yakın arkadaşız ve o kimseyi sevmediğini söylüyor. Ben ondan hoşlanıyorum ne yapabilirim?

Kızla yakın arkadaşız. Ben sormuyorum tabiki ama bazen başka arkadaşlarımız bizi sevgili olarak gördükleri hakkında şakalar yapıyor ve o bu şakalara her defasında biraz sinirli bir şekide "Bir kız ve bir erkek arkadaş olamaz mı?" diyor. Bazen ise kimseyi sevmediğini söylüyor. Ama ben onu seviyorum ve açılırsam reddedilmekten çok reddedilip üstüne birde yakın arkadaşımı kaybetmekten korkuyorum. Arkadaş olarak iyiyiz, genelde arkadaşlarına bile güvenmiyormuş. Ben bana güveniyor musun dediğimde ise "Güvenmeye başladım ve umarım boşa çıkartmazsın." dedi. Asıl konu ise şu, aklımdan çıkmıyor ve bazen onu düşünürken "Acaba beni sever mi?" ya da "Ya arkadaşlığımızı bitirirse?" soruları aklımdan çıkmıyor. Ama dediğim gibi beni en çok korkutan arkadaşlığımızın bitmesi. Lütfen fikir verir misiniz ne yapmalıyım?

Kızla yakın arkadaşız ve o kimseyi sevmediğini söylüyor. Ben ondan hoşlanıyorum ne yapabilirim?
Cevapla