Bipolar sevgiliye nasıl davranılmalı?

Teşhisi yok ama araştırmalarım sonucunda bipolar olduğunu düşünüyorum mani ataklardan ziyade depresif ataklar geçiriyor bazı dönemlerde. Geçmiste de ağır anksiyete geçirmiş. Psikiyatriye gitmek istemiyor. Kimseye tahammülü olmadığını yalnız kalıp bu duygu durumundan kendisi çıkmak istediğini söylüyor. Bir süre sonra eski haline dönüyor ama depresif halinde ihtihar etmeyi bile düşündüğünü öğrendim bu sefer.

Yanında olmaya çalıştıkça daha çok ters tepti bende yalnız bıraktım. Uzak mesefa ilişkisi içindeyiz normale döndüğün de ilk işim doktora götürmek olacak.

Çok yıpratıcı bir süreç ona nasıl davran malıyım?

Bipolar sevgiliye nasıl davranılmalı?
Cevapla