𐌷𐌴ࠋࠋ𐍈𐐎𐍂ii
Hangi konuda ‘uyum’ olmazsa olmazınız¿

Çokselll…
𐌷𐌴ࠋࠋ𐍈𐐎𐍂ii
Hangi konuda ‘uyum’ olmazsa olmazınız¿

Çokselll…
𐌷𐌴ࠋࠋ𐍈𐐎𐍂ii ✌️ ben sevgilimle her şeyimizin uyumlu olmasını isterdim.. mesela yaş olarak olgun olsun yaşıtlarım çok çocuksu anlaşamam.. bir de kafa dengi olsun yaptığımız şakaları anlayalım komik eğlenceli olsun.. sevdiğimiz filmler şarkılar oyunlar ve hobilerimiz de uyumlu olsun tabi ki de..
Merhaba,
Her konuda uyumlu olmak isterim! 😅
Bombok bir insan olsun, her bok olsun, her ise yarasın benim gibi! 😅
Ben çok bok ederim çünkü bombokum! 😅
15. Saniye de ben! 😅
Öyle de yazmasaydın iyiydi ya
Ne bileyim gırgırına yazdım valla 🌸
Ama her türlü çok türlü olsa makbule geçer 😅
Deli dolu çocuksu çılgın romantik duygusal dizi film seven filan 🫡
😅👌
İstersen sil görüşümü rahatsız edeceğimi bilsem yazmazdım 🌸
Daha dikkatli olurum 🌸
Sevdiğim bir üyesin 😅
Profilsiz olduğun zamanlardan 😅
Anlamadım? Kuruntu yapıp yükselmesek mi? Yorum rahatsız etse zaten sana söylemeden uçururum
Estağfurullah. Ben size güzellik yapmak istemiştim. İsterseniz silin dedim. Rahatsız edecek şeyi yazmak istemem. 😅
Yani şey 😅 boku yazmazdım demek istedim boklu şey yazmazdım demek istedim 😅
Hiç yazmam değil 😅
Ben seviyorum sorularına gelmeyi 😅🌸
Yükselmek yok valla bak 😊
Yılların yetkilisi bilmem mı tabi uçurursunuz 😅
m.youtube.com/watch
Keşke düzenleme olsaydı görüşü 😅
Sorun yok 😊
Çok şükür sevindim valla 🌸
Mutlu akşamlar dilerim 🌸😅
Bilmukabele 🙏
Aşk uyumu , ten , uyumu , cinsel uyumu
Bir şey rahatsız etti beni cümlede sjfjs
Virgül sjdjs
Evet :D
Rica ederim 🥳
En çok inanç uyumu baş kıstas bende inanç farklılığı sorunlara gebe bırakıyor. Sonrasında kafa yapısı uyumu beraberinde her türlü konudaki zevklerimiz uyumlu olmalı. Benim ak dediğime o kara derse ohooo yandın çık 🤪🤪
Cevap
51Cevap
Ruh kalp ten uyumu ve tabiki hayata bakış açıları
Başına buyruk özgürüm havalarında dolasmamasi Bi de kisitlamaya gelemiyorum tarzı şeyler söylemesi. Biraz itaat etmeyi bilmeli kafasının dikine giden Bi tipse uyumlu olamayiz
Siz de mi öylesiniz
O zaman karşı taraftan da bunu bekleyemezsiniz
Uyum dediğimizde zıtlıklar gelmiyor da akla
Zihinsel aktivitelere bakış açımız uyumlu olursa süper ötesi olur..
Neşeli olmamızı isterdim. Ben ne kadar pozitifsem o okadar negatif 😅
Zut kutupların aşkı djdjs
Zıt* :D bugün yazamıyorum
Anlıyorum, bir şey olmaz 🥰
Her şeyimiz uyumlu olsun.. birbirimiz için yaratılmışız gibi😌
Ah nerede vah nerede 🤪
Ben de bilmiyorum😅
Ben hiç bilmem dhdj
Ajshs
Helloooo,
Sevgilimle ten uyumu, verdiğim değerin aynısını alma gibi şeyleri isterim. Biliyorsun ben çok masum biriyim o yüzden kullanmasın beni o da masum olsun jsjsjs
Çakal olmasın mı elaleme karşı
Onlara karşı olsun bana karşı olmasin
Çokta masum olmamak gerekiyor bu hayatta
Evet masum olan çok üzülüyor
Uyumsuz olalım ya. Uyumlu olduklarımla bir yere varamadım belki uyumsuz olduğumla varırız.
ahaha :D Allah iyiliğini versin
Versin kız Amin hepimize iyilik versin bunca kötülüğün içinde iyiliğe ihtiyacımız var. 🌠✌️😀
Amin güzellik amin
Uyku. 10 saat uyuyan tiple yapamam, az uyuyup çok yaşamalı
Bencillik
Uymayan bir şeyimiz olduğunu düşünmüyorum bu arada ama genel itibariyle kafa yapısı (hayata bakış ve yaşayış şeklimiz) aşk ve sevgiye olan tavır , tutum bunlar önemli benim için 😘🥰
Oncelikle dis gorunuslerimiz uyumlu olsun ki yakisalim yan yanayken vs... Sonra zeka seviyelerimiz yakin olsun (benimkine yakin kiz biraz zor bulurum ama bi umut iste ) sonra libido
Ruh uyumu çok önemli aynı şeylere gulebilmek aynı şeylerden zevk alabilmek, hayata bakış açısınin aynı olması bu uyum olmazsa ilişki hep engebeli oluyor
Yaşamaya sevmeye sevilmeye önem vermesi gerekiyor olaylara hep pozitif baksın isterim. Yoksa ben bir olaydan ders çıkardığımda o sürekli dert yanar kara karar düşünürse olmaz.
Başına buyruk özgürüm havalarında dolasmamasi.
Frekans* :D uydu falan mısınız djdjs
Yaşamak lazım söylemem sjsjsjsj
Hayda :D
Issjsj oooo
Espri anlayışı, sinema ve müzik beğenileri, cinsel davranış... bunlar benim için önemli başlıklar...
Anlayışlı olması
Empati kura bilmesi
Komik olması
İlişkide seksde ve uyumda çok iyi olmak gerekir
Önce dünya görüşü (bunun içinde inanç ve zeka yapısı da olduğu için bu).
Beklentiler, ten
Espiri ve acil durumlarda olmamız lazım. Espirimi anlamıyor ise çok kötü çok.
Beni tarif ettin
Sınırlar ve eğlenceye bakışımızın uyumlu olmasını isterim.
Kafa uyumu kesinlikle kafa uyumu hanım efendi kafama uyumu diyorum çok önemli diyorum.
Her konuda denklik şart. Özellikle manevîyatta..
ten uyumu, yemek tercihleri, dizi film zevkimiz, ilgi alanlarımız
Hello baby
Sevgilimle her şeyimizin uyumlu olmasını isterdim..
Thank you 👄👄
Ten uyumu olsun yemek uyumu olsun bide takım uyumu olsun yeterli
Karşılıklı derin sevgi olsun da gerisi kolay.
Kibar olsun samimi olsun böyle benle konuşunca sıkmasın bide empati yeteneğide olursa tamamdır çok böyle tipede bakmıyoruz yani biz benim için kalbi güzel olsun yeter 👩❤️👨💒
Sen mesela kibarsin efendisin zarif iyi bir kızsın keşke herkes senin gibi olsa
Teşekkür ederim
Çok soğuk bir teşekkür olduda neyse bari oda kabul :dd
🙄 rica ederim.
Yav işte ben diyecektimde sana onu bir anlık senden ceyran almadım sanki
Parmaklarını prize sok ceyrağn alırsın
Hihhhhh ne kadar ayıp 😨
Ya ölürsem ne olacak peki?
Pardon da bana ne
Müzik ya da giyim tarzı olabilir çünkü bir noktada karakteri yansıtıyor
Ortak hobi alanları
Mesela?
Tenisss
Anladım
Muhabbet. Sevgi dili.
Sevgi dili güzel bir örnek oldu
Kafa kafa mizah kavga
Gafa gafaaa mizah mizah :D
Gudur djdhd
Guduruk ya jdfj
Doğru djdjd
😅
Giyim tarzımiz uyumlu olsun isterim
Değişik ve önemli
Çok karşılık bir soru
Aslında değil; müzik zevki, mizah anlayışı, hobiler vs
Benim gibi umursamaz olsa
Ahah seni de umursamaz :D
Tenlerimiz uyuşsun gerisi teferruat, halledilir 😅
😅 yorumlarınız ateş ediyor kadın shdjs
🙈
Bu tehlike kaçın
söylediğim her şeye katılacak birini istemiyorum kendi hedefleri ve hayalleri olan ve beni de kendi hedeflerime ulaşmaya itecek birini istiyorum
Yüzümüz birbirine benzesin isterim.
Hayat enerjisi çökmüş olmayacak
Kafa yapısı önemli
Herşeyin uyumlu olmasını isterim
Kafa yapımız yani düşünce birazda cinsel uyum
Biraz hız sevse fena olmaz
Kafamız uyuşsa yeter be ablam
Sadece empati kurarsa cok güzel anlasiriz
Aynı şeylere gülmeyi
Kafa dengi olmasi önemli
İkiz alevimi arıyorum yani ruh ikizimii🔥🔥
Fikir düşünce ve duygularımın
Sevgilim yok bilemedum
Siyasi ve yemek kültürü.
Siyasi ve ideolojik düşünce.
once kafa sonra ten uyumumu alip kenara cekileyim
İkimizde nefes almalıyız
Olunca düşünürüm
Olmadan düşünmek lazım
kafa dengi ve uyumlu olmasını isterdim.
Sevgilim yok
Yahu olsa diyoruz zaten
Kafalarımızın derim
Kabul edildi
Allah razı olsun
Yaşlarımızın yakın olmasını dilerdim
Kafa uyumu
Karakterimizi
Mizah anlayışı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?