Atatürkün fazla insanları asması?

Ata türk avrupalılaşmak uğruna bazı kafaları kesti diye bi idda var. Doğru Atatürk insanları boğdurdu. Osmanlı da da boğma yok muydu? Osmanlı hükümdarları halktan birilerini öldürmeyi geç, sırf iktidarlık uğruna daha kendi evlatlarına acımadıklarını görüyoruz. Osmanlı padişahları halktan birilerini öldürüyordu fakat halkı geçin kendi evlatlarını da boğduruyorlardı. Kundaktaki bebek şehzadeleri boğdurdular padişahlar. O bebek şehzadelerin suçu günahı neydi? Peki neden atatürk kadar eleştirilmedi bu bebek katili padişahlar? Atatürk'ü insan astı diye düşman ilan eden insanlar bebekleri boğduran padişahlara atam dedikleri zaman vicdanlı olmuyorlar. Her neyse demek istediğim insan boğdurdu diye atatürkten nefret ediyosanız padişahlardanda nefret edinde osmanlıcı kesilmeyin başımıza. Atatürk insanları keyfi asmadı. İnsanlar kılık kıyafet bahanesiyle cumhuriyeti ortadan kaldırmaya kalktılar. Bu yüzden de asıldılar. Çünkü vatanın devamlılığı söz konusuydu. Sonuçta osmanlıdada devlet için insan öldürmek var hatta ve hatta devlet için bebek katletmek bile vardı padişahlar için. Ama sizler bunu bile bile osmanlıcısınız.

Atatürkün fazla insanları asması?
Cevapla