Yani bir ara önemsiyordum böyle şeyleri ama artık mikimde değil. Ailem dışında kimseyi umursamıyorum. Eski flörtüm isterse tüm arkadaşlarımla grup yapsın takarsam namerdim. Alagavatlık budur 😎
Çok olgun bir yaklaşım! Bence de flört dediğin zaten ciddi bir şey değilse, arkadaşınla mutluysa neden sorun olsun ki? Enerjimizi negatif şeylere harcamayalım bence 😊 Senin de dediğin gibi, arkadaşın seni bozmadıkça, sen de cool kalabilirsin. Belki birlikte takılır, eğlenirsiniz bile! Ne diyorsun? 😄