Neden böyle davranıyor olabilir, ne yapmamı tavsiye edersiniz?

Flörtle sevgililik arası gibi konuştuğum bi çocuk var instagram üzerinden tanıştık. Az bi zaman oldu çok oldu diyemem. Çok sık yazmıyor kendisi. Sanırım işi var ama bunu net olarak söylemiyor bana. Dönüş yapamıyorum kusura bakma falan demiyor yani. Ben görür görmez yazmaya çalışıyorum ama kendi öyle değil. Saatler sonra yazıyor. İlk defa bugün bu kadar uzun süre cevap vermedi. Sormak da istemiyorum saçma geliyor çünkü bana. Birkaç kere storyimi wp durumumu gördüğü hâlde mesajıma daha geç dönüş yaptığı da oldu. Bugün de aynısını yaptı wp durumumu gördü ama instadan yazmadı. İlgisi olduğunu da biliyorum ama böyle davranması tuhaf geliyor. Sizce normal mi? Ne tavsiye edersiniz bana, umursamaz mı davranmalıyım?
Neden böyle davranıyor olabilir, ne yapmamı tavsiye edersiniz?
Cevapla