Duygularımızı kağita yazan kelimeler gibi sile bilir miyiz?

Belki her yazılan cümledeki okuyup o an ki duyguyu yaşayıp sildiğin de gider belki de böyle hafızandan da kaybolur

Hayatım da ilk defa bir şey sildim günluğum den

Normal de günluğum'den hiç bir zaman hiç bir olayı silmedim ne kadar kötü olursa olsun bir sürü defterim bir sürü not tuttuğum şeyler oldu ama hiç silmedim belki silmek daha iyiyidir

Duygularımızı kağita yazan kelimeler gibi sile bilir miyiz?
Duygularımızı kağita yazan kelimeler gibi sile bilir miyiz?
Cevapla