Öz saygimi geri nasıl kazanabilrim (kızlar cevaplarsa sevinirim)?

Arkaşlar merhaba, ben 24 yaşındayım 186 boyunda , fizim iyi, yüzüm normal biriyiyim, dışarda cok oturaklı , agır başli, beni yeni taniyan kişiler cok saygi duyar bana, ama beni önceden taniyan kisiler kızlar özellikle , bana saygı duymuyor, cok hafife aliyorlar beni, yani bir erkek olarak, iliski potansiyeli biri, olarak görmüyorlar, ben kişilik olarak , tanidiklarima cok yumsak davranan, cok konusan , espiri yapan biriyim, benimde sucum cok onlara karsi cok konusuyorum, cok bos yapiyorum, böyle oluncada, bana saygi duymuyorlar, ben saygimi geri nasıl kazanabilrim, özelliklede kizlara karsı, yorumlarini hekliyorum

Öz saygimi geri nasıl kazanabilrim (kızlar cevaplarsa sevinirim)?
Cevapla