3 senelik ilişkim var olumlu yönleri de var ama dengesiz ve sözünün eri olmayan biri?

Ayrılsam bir daha tanış başkasını bul et bunlardan da yoruldum ve bulabileceğimin de garantisi yok diye katlanmaya çalışıyorum siz olsanız ne yapardınız?

3 senelik ilişkim var olumlu yönleri de var ama dengesiz ve sözünün eri olmayan biri?
Cevapla