- Aşk İlişkileri konusunda 2,4b cevap paylaştı.
1 yılBen direkt koşuyorum gidiyorum ya yakın arkadaş, sevgili hepsine saat, zaman farketmez araba yoksa bisikletle giderim ama giderim, başka şehirdeyse en yakın uçakla giderim, param yoksa borç bulurum kesinlikle durum ne olursa olsun yanında olmak isterim her durumda...
11 Yorumla- 1 yıl
İşte bu.. Gerçek sevgi işte.. Tebrik ederim, böyle seven az kaldı maalesef, millet ölse umrunda değil artık.. Tanrı kimseye yaşatmasın böyle bir şey..
En İyi Cevaplar
1 yılAy Allah korusun.. Düşüncesi bile çok kötü.. İlk duyduğumda başımdan aşağı kaynar sular dökülür.. İlk şoku atlatınca hangi hastanede olduğunu öğrenip koşa koşa hastaneye giderim.. Benim orada olduğumu bilmiyor olsa bile hissedeceğinden eminim onu orada yalnız tek başına bırakmam..
13 Yorumla- 1 yıl
Kesinlikle.. sevgi budur işte.. Allah korusun..
Yalnız şimdilerde insanlar sevgi için değil çıkar için ilişki kuruyor ve "Ölürse ölsün" kafasında oluyor.. - 1 yıl
maalesef öyle.. Allah öyle insanları benden uzak etsin.. Hiç tahammülüm olmayan insan türleri..
- 1 yıl
Amin amin.. Kesinlikle.. Maalesef çok varlar..
Yemin ederim soruyu görünce bile olmayan sevgilim için gözlerim doldu :D Yani hemen yanına gider ve o süreçte, sonrasında elimden geldiğince yanında olurdum.
11 Yorumla- 1 yıl
İşte sevgi bu, bende kesinlikle.. Ama şimdilerde keşke herkes sevse, numara yapmasa.. Millet artık ölürse ölsün kafasında takılıyor da ondan..
Aşk İlişkileri konusunda 5,3b cevap paylaştı. Hiç çekirdek çitleyip otururdum evde 🙄🤷♂️ ne yapacağım giderim direkt hangi hastanede kaldığını öğrenirim giderim yapabileceğim bir şey varsa uğraşırım ederim
11 Yorumla- 1 yıl
Sevgi işte budur mesela.. Kesinlikle.. Ama işte artık şimdiki ilişkiler hep çıkar üzerine olmuş.. kimse umursamıyor sevdiğini (?) Ölürse ölsün diyor mesela..
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
13Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 16,9b cevap paylaştı.
1 yılTek başına çocuk büyütmek çok zor, düşüncesi bile çok kötü Allah korusun..
11 Yorumla- 1 yıl
Allah korusun tabii ki de.. Ama daha ölmemiş hâlde düşün, ona göre ilk ne yapardın?
Aşk İlişkileri konusunda 3,5b cevap paylaştı. Kriz geçiririm herhalde.
17 Yorumla- 1 yıl
Bende.. çok kötü bir şey.. Peki şoku atlattıktan sonra ne yapardın?
- 1 yıl
İşte abim benim.. Valla şimdilerde böyle fedakâr insanlar pek kalmadı ya.. Millet ölürse ölsün derdinde..
- 1 yıl
@LastGuest Yok öyle demedim, millet sevgilisini umursamıyorum yani "Ölürse ölsün" diyor dedim.
- 1 yıl
@LastGuest Evet..
- Aşk İlişkileri konusunda 262b cevap paylaştı.
u 1 yılBen ölürdüm maalesef.. direk giderim endişeli bir şekilde
11 Yorumla- 1 yıl
İşte bu, ben de..👍🏻 Maalesef artık gerçek seven pek kalmadı gibi bir şey..
kim oldugu farketmez esim dostum arkadasim tanidigim benim hayatima giren bir kisiye sonsuz yardim ederim kosar hastaneye gider gunlerce nobet de tutarim eksik bir sey varsa onlari da hallederim hicbir konuda yardim esirgenicek konular degil bunlar
11 Yorumla- 1 yıl
Kesinlikle👍🏻 İşte sevgi... Ama maalesef artık çok zor bulunuyor gerçek sevgi.. Birçok kişinin umrunda değil maalesef yakınları/dostları/eşleri.. Ölürse ölsün kafasındalar..
Aşk İlişkileri konusunda 5,4b cevap paylaştı. Hiç o duruma gelmedum ama bir kendumi düşününce yapım gereği yıkardum heryeri heralde ölüp ölüp dirilirdum çok zor bir durum Allah düşmanıma bile göstermesin
15 Yorumla- 1 yıl
Amin abi amin... Peki ölmemiş hâlde fiilen ne yapardın ilk olarak?
- 1 yıl
Kendisi olmuş abi.. sen sonradan haber alıyorsun.. Fiilen derken mesela yanına gitmek gibi düşün ne yapardın?
- 1 yıl
Tabii ki de abi.. Sadece o durumda mantıklı hareket etmeye çalışmak gerekir demek istiyorum yani mesela kan ihtiyacı varsa onu vermek gibi düşün.
1 yılDirekt hastaneye giderdim elim ayağım birbirine dolandırdı hatta orada bayılabilirdim de direkt korkudan stresten, Allah kimsenin başına vermesin ya cidden düşüncesi bile çok kötü hissettiriyor...
11 Yorumla- 1 yıl
Kesinlikle... Amin..
Moralim ve aklım çok yerindeymis gibi cevaplamaya geldiğim soruya bak ben direkt ağlamaya başlıyorum ya ama elimizden beklemekten başka bir şey gelmiyor
18 Yorumla- 1 yıl
Üzgünüm Miracığım, bir kere de böyle sorayım dedim :Q Beklemekten başka bir şey gelmediğine emin misin peki?
- 1 yıl
@mirakural Yok o anlamda demedim 😅 Yani nerede beklersin gibi dedim, mesela ameliyattan çıkmış ama durumu kritik olduğu için yoğun bakıma almışlar, ziyaret eder mıydın gibi gibi? :d
- 1 yıl
Evet onu soruyorum :d Tamam her zamanki gibi haklısın evet tek çare beklemek..
- 1 yıl
Neden ya ne oldu? 🤔😅
1 yılAlel acele hastaneye ulaşmaya çalışırım. Yapabileceğim ne varsa yaparım. Hastanede yatıp kalkarım.
15 Yorumla- 1 yıl
İşte sevgi.. Valla abla şimdilerde millet ölürse ölsün kafasında ondan sormuştum.. Fedakârlık işte bu..
- 1 yıl
Gerçekten sevmediğim bir adamla sevgili olmam ki. Hayatıma aldığım adam benim kıymetlimdir.
- 1 yıl
@enperatriz Kesinlikle.. İşte şimdilerde herkes çıkar ilişkisinde olduğundan böyle oluyor..
- 1 yıl
Maalesef haklısın.😕
- 1 yıl
Evet.. 🙁
1 yılİşi gücü bırakıp hastaneye direkt. Sevdiğini kaybetmek berbat bir şey.
11 Yorumla- 1 yıl
Kesinlikle öyledir abi..
Hayata küserim kesin, ölürse de tamamen kendimi karşı cinse kapatarım
11 Yorumla- 1 yıl
Anlıyorum abi.. Peki ölmemiş say ama acilde durum kritik, ne yapardın ilk?
- Aşk İlişkileri konusunda 4,3b cevap paylaştı.
1 yılAklımı kaçırırım. Allah hiç kimseye yaşatmasın.
18 Yorumla- 1 yıl
Kesinlikle.. Amin.. Peki fiilen ne yapardın bu durumda?
- 1 yıl
Acımdan ölürüm.
- 1 yıl
Sen ne yapardın?
- 1 yıl
Öyle demek istemiştim.. Ben hastaneye koşardım hemen.. Sana da fiilen derken bunu sordum.. Dikkat ederim adam hâlâ yaşıyor ölmüş vaziyette değil.
- 1 yıl
bütün gece yanında kalırdım hastanede. beraber uyurduk. eğer ki acilde değilse…
- 1 yıl
Evet kesinlikle.. sevgi budur.. Ancak şimdilerde böyle insanlar pek kalmadı "Ölürse ölsün" kafasında oluyorlar maalesef..
- 1 yıl
onlar sevmeyi bilmeyenler. boş insanlar anlayacağın.
- 1 yıl
Kesinlikle maalesef..
1 yılHastaneye giderim tabiki bir an önce. Allah korusun düşüncesi bile korkunç.
15 Yorumla- 1 yıl
Kesinlikle.. Allah korusun... Ama maalesef insanlar artık ilişkilerini sevgi için değil çıkar için yapıyorlar.. Ve bu yüzden "Ölürse ölsün" kafasında oluyorlar..
- 1 yıl
Bu çok yanlış bence
- 1 yıl
Maalesef, birçoğu öyle..
- 1 yıl
Ne diyelim yazık o zaman
- 1 yıl
Kesinlikle..
Aşk İlişkileri konusunda 5,4b cevap paylaştı. kalpten giderdim sanırım öbür dünyaya çok ağlardım🙄düşüncesi bile kötü.
15 Yorumla- 1 yıl
Gerçekten.. Biraz da böyle sorular sorayım dedim.. Peki kalpten gitmezsen ne yapardın, daha ölmedi ama?
- 1 yıl
O hastanede ama.. Yani yanına giderdim diyorsun.
- 1 yıl
Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı. Haberi alınca paniklerdim elbette. Allah kimseye yaşatmasın
112 Yorumla- 1 yıl
Amin🤲🏻 Peki ne yapardın böyle bir durumda?
- 1 yıl
Mesela? Yani nasıl destek olurdun?
- 1 yıl
- 1 yıl
- 1 yıl
:d
- 1 yıl
E tamam o zaman 😅 Ama işte artık herkes bunu yapmıyor.. Birçok kişi aşk değil çıkar ilişkisinde.. Ölürse ölsün kafasındalar..
- 1 yıl
Amin🤲🏻 Çok varlar maalesef.
- Aşk İlişkileri konusunda 6,1b cevap paylaştı.
1 yılHemen oraya giderdim, kan lazımsa arkadaşlarına haber ederdim
111 Yorumla- 1 yıl
Sevgi budur işte.. Kan lazımsa neden kendin vermezdin yalnız onu anlayamadım, uyumlu değildir diye mi düşündüğünden?
- 1 yıl
Benim kilodan dolayı sıkıntı çıkabilir diye yedek plan çünkü kritik dedin
- 1 yıl
@HayalperestPisicik O kadar düşündün yani.. Tebrikler ben o kadar düşünemedim :d Sevgi budur işte.. Fakat şimdilerde insanlar sevdiği için değil çıkar için ilişki yapar hâle gelmiş..
- 1 yıl
Ama kritik anda tüm önlemlerle gitmeye çalışmak daha mantıklı anında müdahale hayat kurtarır🐱
- 1 yıl
@HayalperestPisicik Kesinlikle👍Bu kadar düşünemedim ben, sen daha mantıklı düşünüyorsun :d
- 1 yıl
Teşekkürler, abartıyorsun öyle bir şeyi yaşasan eminim düşünürdün
- 1 yıl
@HayalperestPisicik Valla bilmiyorum.. Ben o anda şok bile geçirebilirdim çünkü..
- 1 yıl
Dur dur hemen şok geçirme😰
- 1 yıl
@HayalperestPisicik Bilmiyorum ki, kalpten bile gidebilirim o an 😕
- 1 yıl
🤦♀️🤦♀️
- 1 yıl
Yok tabii ki ya, giderdim de hemen yanına uzun süre kendime gelemezdim yani..
Gizli Üye(30-35)1 yılEşimi çok sevmesem bile üzülürdüm tedavisi için ne gerekirse yapardım
14 Yorumla- 1 yıl
İşte sevgi budur ama.. Ama maalesef insanlar ölümüne sevse bile sizin gibi sevmiyorlar. Ölürse ölsün kafasında oluyorlar maalesef..
Cevap sahibi1 yılÇocuklarımın babası sonuçta ne kadar beni deli etmiş olsada bir can sonuçta
- 1 yıl
Aynen işte kimse böyle düşünmüyor artık maalesef.. İnsanlık ölmüş..
Cevap sahibi1 yılAynn
Çok çok üzüleceğim kesin.
11 Yorumla- 1 yıl
Kesinlikle.. bende... Peki sonrasında ne yapardım ilk iş olarak?
Gizli Üye(25-29)1 yılDüşünmek bile istemiyorum hemen giderim yanina ay korkunç awhhwhdh
18 Yorumla- 1 yıl
Kesinlikle, biraz da böyle soru sorayım dedim :Q
Cevap sahibi1 yıliyi yaptın baby
- 1 yıl
Baby mi? :d
Cevap sahibi1 yılHahshhs alışkanlık olmuş Hahwjsjdjeke
- 1 yıl
@ahmet373737 Kral sen kimlerle konuşuyorsun da alışkanlık oldu? :DD
Cevap sahibi1 yılKızlarla konuşmaktan oldu ya hahjajs
- 1 yıl
Ya ya :d hsjssjks İyi de alışkanlık olacak kadar nasıl konuştun :d Kaç kişiyle görüştün bakalım? :DD
Cevap sahibi1 yılO bende kalsin jsjsj
Gizli Üye(18-24)1 yılSevgili değilde kuzenim öyle kritik duruma düştü ama o kritik duruma tam düşmeden önce onu son kez gördüm sarıldım hâlâ aklımda başka şehirde yaşadigim için gidememiştim belki son kez gördüm ama mutluydu ya gülüyordu güzel kızım
12 Yorumla- 1 yıl
Ah.. :( Başınız sağ olsun..
Cevap sahibi1 yılSağol
Aşk İlişkileri konusunda 2b cevap paylaştı. babamın kaza geçirdiiğini öğrendiğimde Bursa’dan İzmir’e 2 saatte gelmiştim varana kadar görene kadar ki o endişe tarif edilemez
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 10b cevap paylaştı.
u 1 yılKalp ağrıtıcı bir soru. Duygulandım.
15 Yorumla- 1 yıl
Gerçekten öyle.. Peki ne yapardın bu durumda fiilen?
- 1 yıl
Yanına giderdim.
- 1 yıl
Evet.. Ama maalesef insanlar artık böyle düşünmüyor bir çoğu.. Herkes çıkar ilişkinde; "Ölürse ölsün" diyorlar maalesef..
- 1 yıl
Yok artık. Sevdiğimiz insan sonuçta.
- 1 yıl
@DedektifMinnie İşte insanlar artık sevgi değil çıkar ilişkinde çünkü.. gerçekler çok acı 😕
1 yılDüşüncesi bile çok kötü. Hemen hastaneye giderdim
12 Yorumla- 1 yıl
Kesinlikle.. ben de... Sevgi budur.. Fakat insanlar maalesef artık "Ölürse ölsün" kafasında oluyor maalesef..
- 1 yıl
Maalesef.
Hastaneye koşardım tabii ki
11 Yorumla- 1 yıl
Sevgi işte.. Yalnız artık insanlar (herkes) senin gibi düşünmüyor maalesef.. "Ölürse ölsün" kafasındalar..
Tahmin dahi edemiyorum
110 Yorumla- 1 yıl
O kadar zor evet.. Peki fiilen ne yapardın? Tahmin dahi edemiyorum demişsin ama bir fikrin vardır bence.
- 1 yıl
Abi ölmemiş hâlde ama, yani hâlâ yaşarken ne yapardın onu sormuştum?
- 1 yıl
@pars98 Evet abi; işte sevgi budur.. Ama maalesef şimdilerde kimse sevgi için değil çıkar için ilişki kuruyor ve maalesef "ölürse ölsün" kafasında geziyorlar..
- 1 yıl
@pars98 Maalesef.. Ümidi kaybetme kaybetme diyeceğim de dalga geçer gibi olacak..
- 1 yıl
@pars98 Valla olsun abi.. ne diyeyim..
1 yılSon nefesine kadar onun ellerini tutardım.
13 Yorumla- 1 yıl
İşte sevgi budur.. Allah kimseye yaşatmasın, düşüncesi bile kötü.
- 1 yıl
Amiiin
Allah seveni sevdiğinden ayırmasın. - 1 yıl
Amin amin valla.. Çok zor bir durum..
1 yılHemen hastaneye giderim ben
11 Yorumla- 1 yıl
Sevgi budur işte.. Ben de öyle yaparım.. Ama artık insanlar ilişkilerini sevgi için değil çıkar için yapıyorlar dolayısıyla "Ölürse ölsün" kafasında oluyorlar..
1 yılGiderim herhalde direk
17 Yorumla- 1 yıl
Elbette.. herhâlde derken ne demek istedin? Neden kesin değil onu anlayamadım.
- 1 yıl
Herhalde kesinlik anlamında kullandım
- 1 yıl
Peki, sevgi budur işte.. Ama herkes sizin bizim gibi olmuyor maalesef.. Şimdiki ilişkiler hep çıkar üzerine kuruluyor sevgi değil..
- 1 yıl
Hiş sevmiyorum bu dönemi ya mide bulandırıcı
- 1 yıl
Cidden ya, o kadar eskilere özeniyorum ki.. Keşke eski zaman gibi olsa diyorum; hiç yaşamasam bile..
- 1 yıl
Hak veriyorum bu kafada insanlar az da olsa var:))
- 1 yıl
Aynen, önemli olan kendimiz gibi kişileri bulmak : )
1 yılFedakarlık vakti geldi deriz o zaman
15 Yorumla- 1 yıl
Aynen abi.. Peki nedir bu fedakârlık?
- 1 yıl
En büyüğü sabır ve destek olacaksın
- 1 yıl
Kesinlikle 👍🏻 Gerçi şimdilerde pek kalmadı böyle kişiler be.. Herkes çıkar ilişkisinde sevgi değil..
- 1 yıl
Farkındayım çıkar ilişkilerinin öyleleri beni terk eder zaten benimde işime gelir
- 1 yıl
Aynen, sallayacaksın öyle kişileri :)
- Aşk İlişkileri konusunda 526 cevap paylaştı.
1 yılÜzülürdüm ne yapılabilir ki
18 Yorumla- 1 yıl
Şey yapabilirsin yanına gidebilirsin mesela, ölmedi merak etme ama iyi de değil durumu.
- 1 yıl
Ha o anlamda sormuştun tabi giderim gitmeyecek insan yoktur ki.
- 1 yıl
@Adinisenkoy43 O kadar çok farklı bi' bilsen..
- 1 yıl
Farklı değil var olacak*
- 1 yıl
Kanka sevgilimi eşimi bırak çok yakın olmadığın birinin başına gelse bile gidersin destek olursun
- 1 yıl
@Adinisenkoy43 Ben sen değil ya onlar onlar.. Millet kimseyi umursamaz olmuş gözlerini arala ve bak derim.
- 1 yıl
Bakıyorum zaten bu sitede okuduklarım bile yetti. Üstüne biliyorsun dışın kötüyse insanların gerçek yüzünü görüyorsun zaten. Karakterlerini saklamıyorlar o zaman.
- 1 yıl
@Adinisenkoy43 Bu sitede okudukların evet insanların gerçek yüzününün bir kısmı.. En azından gerçek hayata oranla daha çok belli oluyor kötü insan ama yine de herkesin karanlık yüzünü sadece onla muhattap olan bilir..
1 yılAğlardım
13 Yorumla- 1 yıl
Evet.. Fakat ölmemiş hâlde düşün.. Bu durumda ilk ne yapardın fiilen?
- 1 yıl
Yanina giderdim ihtiyacı varsa alırdım öyle giderdim
- 1 yıl
Kesinlikle işte sevgi budur.. Fakat insanların çoğu maalesef böyle değil.. Ölürse ölsün kafasında..
1 yılElimden geleni
11 Yorumla- 1 yıl
Kesinlikle.. sevgi emek ister.. Ama herkes bunu anlayamaz..
- Aşk İlişkileri konusunda 9,7b cevap paylaştı.
1 yılBaşında beklerdim
11 Yorumla- 1 yıl
Bende.. Sevgi... Yalnız artık insanlar ilişkilerini sevgi için değil çıkar için kurduklarından ötürü "Ölürse ölsün" kafasında oluyorlar maalesef..
1 yılHayali bile berbat,
13 Yorumla- 1 yıl
Kesinlikle.. Peki bu durumda sen ilk olarak ne yapardın?
- 1 yıl
Yanına giderim ağlarım muhtemelen yapabilecek bir şey varsa yaparım yoksa tipik gözyaşı Allâh korusun
- 1 yıl
Amin 🤲🏻 Sevgi budur işte.. Ancak şimdilerde insanlar sevgi değil çıkar ilişkisinde olduğundan "Ölürse ölsün" kafasında geziyorlar..
Gizli Üye(25-29)1 yılumuruma gelmez dersem basima gelir mi
02 Yorumla- 1 yıl
Gelir, gelmeli de bence. Neden umrumda olmaz?
Cevap sahibi1 yılsevgi ve asik olma duygularimi kaybettim
Dünyalık sevgilerin hepsi boş
00 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 