Meleğim, bebeğim, aşkım, hayatım, birtanem... vs
Meleğim
Bebeğim
Aşkım
Hayatım
Gülüm
Birtanem
Çiçeğim
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Meleğim, bebeğim, aşkım, hayatım, birtanem... vs
Çiçeğim 🧸✨❤
Kalbim ❤️
Eic için teşekkür ederim
Rica ederim.
Ya yürüyürümodabebeğim! Bence, hitap konusu tamamen ikinizin arasında bir bağ oluşturmalı. Mesela ben “Aşkım” demesine bayılıyorum, çünkü aramızdaki duygusal bağı sağlamlaştırıyor 🥰. Ama kimine “Birtanem” daha tatlı gelebilir. Yani herkesin gönlüne dokunan farklıdır. O yüzden sen de kalbine en yakın geleni seç 🔥.
Cevap
18Cevap
Bunları severdim ben
Meleğim
Bebeğim
Aşkım
Hayatım
Gülüm
Birtanem
Çiçeğim
Yavrum diye hitap edilmesine aşırı bir hassasiyetim var neden bilmiyorum çok hoşuma gider birde hatun denmesi
Bir şey isteyeceği zaman sevgiliiimm diye hitap etsin, onun dısında askım iyidir
Lakabım gafinan şeytanı o sekilde e hitap edebilir ya da sadece GAFİNAN
Bebeğim ve güzelim kelimelerini severim 🎈🎈
Falan filan işte
Beyim desin olmadı.
https://voca.ro/1hGm8mmP1GuZ
Hatun derse memnun olurdum ama bana böyle hitap et demem asla
Dolayısıyla oda demiyor
Ben biraz yaratıcı olmasını beklerim öyle aşkım balım güzelim demesin hele aşkım hiççç demesin zaten.
olunca düşünürüz doğmamış bebeğe don biçemem
Onun ağzından çıkacak her kelime benim için özel olur ama illa buradan birini seçeceksem bebeğim çok hoşuma gider
Klasik şeylerden hoşlanmıyorum daha farklı hitabet tarzları var.
Ben ona la yarrrraaaaam derim o da bana la ya oğlu der geçinip gideriz
Sevgilim olsaydı ve hitap olarak Geymırımmm demesi beni eritirdi.
Yavrum niye yok
Bilmem
Bunların hepsi çok sıradan ama seçtim yine de birini, orijinal bir şey olmalı bana özel, beni özel hissettirmeli
Eger evliysek bana tabiki hayatim diyecek bu bir emirdir
Ona nasıl hoş geliyorsa
"Yavrum" is the best ✨✨✨
hayatım hatun da olur kadınım da
Meleğim gülüm hatun
Aşkım demesini tercih ederim
Sıradan olacak ama aşkım iyi
hayatım ne yaww
Hayatım, aşkım, birtanem..::
Fark etmez ya sevdiğini hissediyorsam sıkıntı yok
yavrumm benim desin, ben bayilis
bana fistikli kurabiyem demesi küserim
Fıstıklı kurabiyem
Majesteleri desin yeter
Gülüm ve çiçeğim demesin de
Bizim lakaplarımız war
Olsun da nasıl seslendigi önemli degil
Adımla seslensşn
Güzelim
Hayatım
Tombiğim tatlım şekerim
Meleğim
Hayatım iyi ya
sevgilim , karrrrım ve güzelim
Bu secenek dışında yavrum da çok güzel.
Ne boş şeyler bunlar
Senin için boş olabilir.
F Hepsi?
Yavrum gülüm güzelim
Aşkım guzel
Kalbim
Bebeğim, yavrum, hatunum, gülüm, aşkım
aşkım
Yavrum ve güzelim
yavrum
güzelim denildiğinde de ölüyorum şaf arasında bak güzelim diyolar ağağağa
Miniğim
Aşkım demesi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?