Erkeğim demesi hoşuma gider 🙈
Bende kadınım derim. 😍
Size ne diye hitap etmesi hoşunuza gider?

Bende kadınım derim. 😍
Size ne diye hitap etmesi hoşunuza gider?


içinden nasıl geliyorsa öyle :)
ben ben kadınım demek isterdim :)
Nazım gibi... Tanju Okan gibi :)
Çok severim ☺
Minnoşum desin 😂😂😂
https://youtu.be/4U3l3iqza80
Al bakalım minnoş 😀
Hele minnoş minnoş minnoş , erzurumluyum 😂
Cansın bremın
Eyvallah sende cansın gardaş
En sinir olduğum hitap kadınım. Adımla seslensin. Sevmiyorum aşkım, böceğim, çiçeğim gibi hitapları :D
Kadınımmm😍
Ne uyuz bir hitap şekli yarabbi :D
Neresi uyuz be. Uyuz olan sensin 😊
Yarın öbür gün evleneceksin. Kız Ken kadın olacaksın.
Ve seni benimseyen bir erkek. Sana içten Kadınım dese hoşuna gitmez mi 🙄
Gitmez tabi ağzına vururum. İğrenç :D
Avradım nasıl 🤔
Kafa mı buluyorsun :D Böyle derse herif derim bende ona anlar rahatsızlığımı :D
Hoşuma giderdi şahsen 😀 herif. Güzelmiş
Zevksiz misin :D
Zevksiz olan sensin 🙄 hiç bişey beğenmiyorsun. Ne demeli sana. Ne hoşuna gider
Adımla hitap etsin ya da hayatım desin.
Al işte...
Hayatım. Herkesin kullandığı sıradan bir kelime.
Oysa kadınım öyle mi 😍 Kelime de asalet var.
Bırak allasen kadınım kelimesinin nesi asil. :D
Diğerlerinde nasıl duruyor bilmiyorum ama ben söyleyince bir hoş oluyor 😏
Canım öyle istiyor demiyor da :D
:)) Çok fenasin
Ne fenalığı mı gördün :D
Bunu iftardan sonra tartışalım 😂
Aç karnına konuşturma beni diyorsun tamam :D
Yedim de annem sağolsun boğazıma dizdi
Neden :D
2 gün sonra askere gidiyorum.
Mantı yapmış. En sevdigim yemek.
Yerken birden ağlamaya başladı. Oğlum gelmeyene kadar bir daha mantı yapmiycam dedi.. o ağladı ben ağladım. Yiyemedim
Nasıl teselli ederim bilmiyorum. Ama boğazım düğüm düğüm. Üzülsün istemiyorum.
Allah sağ salim gidip dönmeyi nasip etsin. Bu dönemde kolay değil askere gitmek. Allah ailene sabır versin.
Amin... Ağlamamak içten değil.
çok seviyorum onu. Cok
Anneler sevilmez mi? Senin içinde onlar içinde zor ama Allah'ın izniyle askerliğini yapar ailene kavuşursun inşallah.
İnşallah.
Nedenn mesajın kapalı ki 😏 konuşmak istiyorum.
Kimse özelden mesaj atamasın diye :D
Peki 😏
EİG için teşekkürler :D
Güldüm 😊
Neye?
Konuşmalara 😀
Aynen maşallah ne konuşmuşuz :D
Iyi konuşmuşuz ama :) Bu soruyu hiç silmiycem.
Arada gelir okur güler giderim 😊
Eig seçtiğin için zaten silemezsin. Hesabını silmediğin takdirde oku işte. :D
Neden beni bozuyorsun😏
Afedersin :D
Sorun değil 🙄 yeni bir soruda görüşürüz
Örnek verecek olursam Ayşemm Hülyamm Mervemm vb hoşuma giderdi benim hitap şeklim değişiyor
Her kızın yorumuna yorum yapıyor engelledim.
Böylesine sinirim.
İki üç ileti gelince direk engelledim. İyi bak.
Engellemesem devam edecekti
Nomiya yi engellemedim zaten. Kemali engellemisim.
Çok özür dilerim 😥 açlık başıma vurdu herhalde.
@Nomiya2 kusura bakma lütfen. Kafa gitti benim. Söz konusu her yoruma atlayan abazanlar olunca sinir oluyorum.
İsimleri karıştırdım. 😀 affedin
Cevap
21Cevap
@DişiAslan-_- söyle bakalım hoşuna gidiyormu söylediğim şeyler :)? Dişi Aslan bana bir çok şey diyo yani öyle belli kalıplarda değiliz :)
Allah tamamına erdirsin 😊
Teşekkürler :)
Söylediğin herşey hoşuma gidiyo :) Benim için önemli olan hangi şekilde hitap edersen et içten söylemen önemli. İçten gelen basit bir canım bile benim için çok kıymetli <3 :)
@DişiAslan-_- İşte bu kadar hatun dediğin böyle olur :) Tamam canımm :D <3
:) ouyyy <3 :) ama bak şunu da söyleyim güzelim demen çok tatlı oluyo <3 :)
@DişiAslan-_- Buda aklımda olsun o zaman güzelim tamamdır :)
💛❤️💚💙💜🖤❣️💕💞💓💗💖💟
Kocacığım varken başka hitabı kabul etmiyorum. 😂 😂 😂
Bak oda güzel 🙄
kadinim? yok ya
kuşum olabilir veya aramizda bir anlami olan kelime
şimdi öyle şeyler yazarım ki halkımızın ilişkilere bakışı degişir o yüzden bende kalsın :D
Aynen sen sus😭
Bebeğim meleğim karagözlüm demesi güzel
Bende ona minnoşum diyorum
♥️
vallah bizde kibarlik yok askim bir tanem vs vs yok bulunmaz
Kuzum diye hitap etmesi hoşuma gider. Ki öyle de hitap ediyor çoğu zaman...
hayatım derse kafii aşırı sulandırmaya gerek yok yalnızken istedğni söyler o ayrı
sultanım demişti. ama gerçekten o söylediğinde çok yakışıyordu. güzeldi.
bebeğim demesi. bende atiyorum adı hakan hakanım derim
hatunum veta helalim. sıcak çikolatam da diyebilir.
genelde meleğim der ama adımla bile hitap etse ismimin ne kadar güzel olduğunu farkederim..
sevmelere doyamadığım insancıl tanesi çok hoş bir cümle sjxsdja
genelde yavrum yavrucum diyorum:))
bana dilediğini diyebilir:)
Adım ne? "Semih"
"Semihim" desin kâfi
İsmin semih mi abi 😊
Memnun oldum abi. Aklımda
Hatun demesi hoşuma giderdi ama yine de onun içinden geleni söylemesi daha da hoşuma giderdi.
Hayatım aşkım bebeğim demesi hoşuma gidiyor..💞
Biri var yani 🤔
Tabi..
Yakışıklı mı 😢
Benim için dünya yakışıklısı..💞
Peki ☺
Hatunum kelimesi yalan eder herseyi. 😍
avradim kısragım gülüm desin
Kısrağım 😂
Dili mercan, dizi mercan, dişi mercan
Yoluna bir can koyduğum, Gökte ararken yerde bulduğum, Karadutum, çatal karam, çingenem,
Daha nem olacaktın bir tanem? Gülen ayvam, ağlayan narımsın Kadınım, kısrağım, karımsın..
Bedri Rahmi EYÜBOĞLU..
Güzelmiş 😏
öyledir..
Ne derse kabulümdür😍 ama o şahıs henüz yok
:) benden büyük olmasan şansımı denerdim 🙄
Böyle güzel kızların nesli tükeniyor
Sana ettiğim iltifatların haddi hesabı yok abla 😁
Sıkılmadın mı
Hepsinde ciddiyim. Senden güzeli yine sensin 🙈
:)) bir zamanlar iyiymiş ya site.
Kocaciimm erkegimm citlembiğiimm desin😁
Citlembik ney ya 😀😀😀
Ozel😃
İçinden gelerek söylesin de 😏
"Yavrum" demesi, en sevdiğim:)
*Gecen bol olsun.*
Ceylangozlum hatunum der
Onu meleğim demesi benimse sevdam demem
ciğerimin köşesi desin😍
Onun ne söylemek istediği önemli benim için..
gay olduğum için pek hitap şekli yok aslında
hatunum diyorum ben.
değişik geliyor kızlara
yavrum kelimesi :D
Yavruummm 😂 yok ya ben yapamam. Bana bir garip geldi.
Haha :)) Kapat mesajı
Meleğim ve prensesim demesine bayılıyorum 😍
Sevenin her hitabı iltifattır. 😊
Aşk kokulum 🙈
Degisik 🤔
Beğendim 🙄
farketmez hatun ya da avrat demesinde
kadınım bitanem aşkım sevgilim kalbim 😍😍
Eşime genelde güzelim derim fksjdkf
Adimi ogrenmis olsun yeter 😊
İsmimle seslenmesi yeterli.
kadınım kelimesi hoş olurdu
İsmimle hitap etse bile yeter bana
Bebeğim olabilir bilmiyorum ama 😄😂
Güzelim dese hoşuma gider
kara gözlüm olabilir.
O an içinden nasıl geliyorsa öyle hitap etsin
İsmimle hitap edilmesi hoşuma gider
yavrum veya kuzucum
Kuzuya bak 😁
😊😊
Hatunum
bebeğim ve hayatım ı da unutmamak lazım tabi
Bebegim demesinde
İsmimle
Kadınım sözü
gı...
ömrüm
Farketmez.
aynı fikirdeyiz 😊😊
hatun da güzel
Garı
Hatunum desin
Gelinciğim
adam
Canımın içi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar