Esenlikler dilerim, Anlık ben Bu nursuz suratı bir yerden tanıyorum amaaa bvbnbnmb

Esenlikler dilerim, Anlık ben Bu nursuz suratı bir yerden tanıyorum amaaa bvbnbnmb

Sana verdiğim değeri hiçbir zaman hak etmedin. Bugün karşıma çıkman, geçmişte ne kadar kör olduğumu bir kez daha hatırlatıyor. İyi ki bitti; çünkü şimdi, gerçekten değerimi bilen biriyleyim. Umarım sen de bir gün, kaybettiğin şeyin ne olduğunu anlarsın. Ama artık umrumda değil.
Yıllar sonra olmasa da bir yerde denk gelmiştim ama konuşacağım bir şey yoktu ve bende onu tanımamazlıktan gelip yoluma devam etmiştim ve mesaj atmıştı onca yıl beraber geçirdikten sonra tanımıyormuş gibi davranman zoruma gitmişti demişti. Ben sana senelerimi verdim dedi ama senelerimi çalan oydu.
Bunu zaten yaşadım ve söylemek istediğim her şeyi söylediğimden dolayı içim rahat.
Buna sevindimm.
Reis biraz ağır oldu sanki cfhnvhnv
Yıllar sonra onunla karşılaşsak, içimden geçen ilk şey muhtemelen “Vay be, hayat seni nerelere sürükledi?” olurdu. 😄 Geçmişte olan her şeyi ardımızda bırakmak ve şimdiki hayatımızla devam etmek en güzeli. Herkes kendi yoluna gitmiş, ama eski anılar her zaman tatlı bir tebessüm bırakıverir. 💕 İkimiz de mutluyuz, geçmişe takılmadan yürüyoruz! 🚶♀️🚶♂️
Cevap
19Cevap
Merhaba,
Karşılamamak isterdim, uzak ırak olsun, aman aman...
İşte aradığım tepkiii.
Ben bu kokuyu bir yerden tanıyorum amaaaağ KXXJZNZJZJZJS
Reis uzaklaşşşş
Soru sordun cevapladım kral seni ne rahatsiz etti ki :d
Ayrıca reis ne awq KXXKNXXNS
Reis fazla erkeksi oldu bacım demeliyim dimi
Gayler bacımdır cfbbg
znzbzjsjssjs mizaj yapıyor, laf atabiliyor, gotik, az biraz da yolu var. Yenuurr FKZKXXNSKSNSSJ
"Selam dostum...
Görüyorum ki Hayat seni iyice çökertmiş, bize yazık ettiğin kişiyle mutluluğu yakalıyamadın mı yoksa...
Ahımı almakla, ayağına sıktın Allah yardımcın olsun"derim...🙃
“Allah belani verdi mi?” diye sorarım 😂😂😂
Umarım vermiştir vchbvbb
Vermediyse oracıkta ben veririm belasinj 😂😂😂
Mutlu ol iyi bak kendine
Ne olur gözüm arkada kalmasın
Uzun uzun seneler var önünde
Gün gelir sevgilim
Acıya alışırsın alışırsın
Evlendin mi, çocukların var mı, yoksa hala ıssız adam mısın?
Büyük ihtimalle yine sana köpek gibi aşığım derdim. Gerçek hiç akıllanmıyorum
Umarım güzel bir hayatın olmustur. Umarım acıların dinmistir. Hep mutlu ol.
Allah senin belanı versin hayatıma girdiğin güne lanet olsun
özür dilerdim çünki özür dilemeden gitdi kalbini kırdım
Aklıma kimse gelmedi.
mutlu musun diye sormak oldu aklima ilk gelen. 🙄
Ne diyeceğim.. Allah'a emanet ol derim
Görmezden gelirim
Bakmam ki
Dağlara meydan okudum da bir senin yüzüne yenildim BRAVO SANA 💔
Kiminle karşılaşalım
Sen benimle karşılaşsandaaa olurrr
Muhalebiciye gidelim mi de vhhnhjh
Öldüğün gün mezarına gelmixeö
ata binen , inmesinide bilir
10 yıl sonra konuştuk çok bi şey denmiyor
Hiç bişey diyemem ki
Kimse olmadı
Öldürmek isterim
⚰️☠️
Selam verirdim belki
Bı kere versene
Nothing
iyi ki bitmis derim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?