İLK ADIMI HEP ERKEK Mİ ATMALI? BU DURUM HAKKINDA KARŞI CİNSİN YORUMU NE OLABİLİR?

Kısaca özet geçicem uzun bir ilişkim vardı (3 sene sürdü, aldatıldım), ondan sonra özgüvenim kayboldu, kimseyle konuşamıyorum, sosyal medyadan iletişime geçemiyorum bağlandım sanki. tipim ortalamanın çok az üstü 10 üzerinden 6-7. ilk adımı karşı taraftan bekliyorum ben istek atsın yazsın gibisinden. bu durum çok mu ters? bunun için ben ne yapabilirim?

İLK ADIMI HEP ERKEK Mİ ATMALI? BU DURUM HAKKINDA KARŞI CİNSİN YORUMU NE OLABİLİR?
Cevapla