Benim için şehir dışından gelen kişiyi engelledim, vicdan azabı çekiyorum ne yapmalıyım?

Olay bir hafta önce oldu. Sosyal medyadan tanıştık. Şehir dışında yaşıyordu. Konuştuk ettik vs sonra beni görmek için geleceğini söyledi bende tamam dedim bir cesaretle. Geleceği gün çok heyecanlandım ve korktum. Çevreden görürler diye. Buraya geldiğinde ise koekudan engelledim. Çok vicdan azabı çekiyorum bana güvenerek çok masraf yaptı buraya gekdj yüz üstü koymuşum gibi oldu

Benim için şehir dışından gelen kişiyi engelledim, vicdan azabı çekiyorum ne yapmalıyım?
Cevapla