Kadınlar beni geleceğimle değerlendiriyor ama ben kadınları geçmişleri ile değerlendirimce yobaz mı oluyorum?

Kadınlar beni geleceğimle değerlendiriyor da ben neden kadınları geçmişleri ile değerlendiremiyorum. Yani bir kadın bende para var mı? ev var mı? gelecek var mı? diye bakacak. Ben ise geçmişinde bacak açtı mı açmadı mı diye sorgulayamıycam bile. Ne kadar saçma. Beyler görünüzü açın kendinizi ezdirmeyin, 250 gram uğruna hayatınızı bitirmeyin
Kadınlar beni geleceğimle değerlendiriyor ama ben kadınları geçmişleri ile değerlendirimce yobaz mı oluyorum?
Cevapla