ՏҽӀɑʍՏ 🤍
Sen bu durumda iletişimi keser misin yoksa karşı tarafın duygularına rağmen devam mı¿

ՏҽӀɑʍՏ 🤍
Sen bu durumda iletişimi keser misin yoksa karşı tarafın duygularına rağmen devam mı¿

Kimi insan yapamaz ben yapamam şahsen çünkü biliyorum ki kötü hissedecek ben konuşmayınca yine umut vermem ama iletişimi de koparmam o koparmadıkça aşırı bişi yapıp rahatsız etmiyorsa sorun yok bide cidden günah biliyorum ki kalbi sağlam kırılacak ben bu yükü alamam nerden biliyorum biliyorum işte
Bilmem, artık suçlanmak istemem. O sebepten iletişimi kesmek en doğrusu gibi geliyor bazen bana. Zaten çabuk toparlıyorlar :D iletişimi kesmezsek kötüye giderken, diğer türlüsünde birkaç gün içinde kendilerine başka eğlence bulabiliyorlar. Gördük bunu sıkça
Evet erkekler çabuk toplar duyguları bizim gibi değil bide mesela o his gerçek değilse sadece anlık gelen bişi ise evet toplar ama ya öyle sanılıp güme gidenler🥲
Aman bugün ‘aşık’ yarın sıradaki aşklarını diziyorlar tek tek, önce kafalarında sonra sosyal medyalarında sonra yanlarında falan filan. İnanmıyorum ben güme gidenler olduğuna
Hiçbir şey sebepsiz olmuyor inan bana bazen ilgiye kayıtsız kalmak istemiyorsun bazen birileri ayarlıyor bazen hırs yapıyorsun duygu 0 ama oluyor işte amaan neyse
😅 girdik mi, çıkamayız bu konular derin.
En iyisi hiç girmemek zaten boş ver kabuk tutmuş yeri kaldırmak gibi hissettiriyor😂
😕 çok boş bir hareket ahdjj
Günaydınn🥰 Bir insanı onun sevdiği şekilde sevmiyor ve onun gördüğü gözle bakmıyorsun diye çıkarmak asıl bence bencillik bu onu kendi içinde yaşıyor ve seni yormuyorsa arkadaşlık devam edebilir ben şahsen beni seven bir insanı kaybetmek istemem insan olarak çünkü bence sevgi öyle herkesin ağzında sakız olduğu kadar basit bir olgu değil bu arada seni seviyorum sosyeticim ❤️🙏😂 @Sosyetic_SheqiiL
Günaydın beybiii :D ben de seni ♥️
🥰🥰🥰
Yani aslında bir noktada bencillik gibi görünüyor çünkü ilgisi olan zaman geçtikçe daha da fazla bağlanıp aşık olabilir ve evet bu kötü bir durum ama diğer açıdan kaybetmek istemediğimiz dostumuzdur o zamanda iki tarafada haksızlık edilmiş olur 🙄 tamam şey yapalım arkadaşlarımıza aşık olmayalım ahah sanki elimizde ya laf işte 😂
:D iki ucu..
😅 bize de denk geliyor
ՏҽӀɑʍՏ yazılar da şekilli güzel jsdjsjs bence kişiye bağlı bu durum. mesela kendisinden hoşlandığını biliyorsa ama konuşmak istemiyorsa iletişimi kesebilir sonuç olarak konuşmak zorunda değil. hisler karşılıklı olması lazım.. sırf bir tarafı üzmemek için konuşmaya devam etmezdim ben ✌️
Öyle kolay olmaz karar vermek 😬
@Sosyetic_SheqiiL Sen ne yapardın ablam devam eder miydin :D 😌
Spontane karar veriyorum dhdj
Hmm anladım o üzülmez umarım sfsdfdf :D
Hayırlısı bea
Selaam 🤍 Bence bu durum biraz hassas çünkü karşı tarafın duyguları önemli. Eğer onun için zor olacaksa ve acı çekecekse en iyisi mesafeyi koymak olabilir. İletişimi sürdürmek bencillik olabilir ama her şeyin karşılıklı saygıyla yürüdüğünden emin olmalısın. Düşünceli olmak her zaman önemli 👌💕.
Cevap
24Cevap
Ben iletişimi keserim. Bana ilgisi olan biriyle arkadaş kalamam ona haksızlık ve bende rahatsız olurum.
Duygumun, ilgimin olmadığını baştan derim. Hala beklentideyse mecbur iletişimi keserim. Ama yoktan anlamayan insan da irite ediyor. Birinin ilgisi varsa devam edilir yoksa uğraşılmaz. Takıntı oluyor artık zorla güzellik yaratmaya çalışmak.
Niye bencillik olsun? Kişi kendinden sorumludur. Belki dost, belki arkadaş belki iyi biri olduğu için iletişimi kesmek istemiyordur. Diğer tarafın ilgisi olması veya karşı taraftan gördüğü ilgiyi alakayı yoğurup, kendine hoşlantı pişiriyorsa onun bileceği iş.
Bence kesinlikle evet hele ki ilgi duyulanın sevgilisi varsa ve hala görüşüyorsa
Ahaha soruma ekleme yapma, sevgili falan yok
Mükemmel 😅
Bir taraf istemediğini açıkca söylesede iletişim varsa hep bir ümit olur diğer tarafta, duyguları kullanmak olur bu, ego okşamaktan başka şey değil.
Evet o sebepten kesiyoruz
Yani durumu bildirirsin kabul ederse normal konuşursun ama iş yine ilgiye kayarsa iletişimi kesmek gerekir
Evet bencillik.
Ben böyle bir durumda iletişimi keserim.
Kimseye bu şekilde umut olmak istemem.
Acıtır çünkü biliyorum.
Bencillik denebilir mi emin değilim ama doğru olmadığı kesin.
O zaman bencillik nsdj
Açıklarım durumu karşı tarafı beklentiye sokmamak için
Alakasız yorum yapmazsan, sorun kalmaz sanırım :))
Değildi. Güzelleşiyor musunuz çirkinleşiyor musunuz soru, makyaj yapan kadınlar değil
Makyaj mı yapıyorsun? Kadın mısın?
Sen 10 sene önceki halinle aynı mısın? :D erkekler değişmiyor öyle mi ahaha
Bu durumu yaşadım daha önce. Üzülüyordum kendisi için. Bir anda sohbeti bitirmedim yavaş yavaş bitirdim. Bu onun içinde daha az acı verici olmuştu.
Kendi duygunu açıkca ifade etmişsen sorun yok
Yani kişiye göre değişir. Karşındaki kişi “Zamana bırakalım.”derse normal de aksi hâlde karşı taraf bir umut içinde olur ve bu da ona haksızlık olur.
Nasıl tavır aldığın önemli. Bir anda yok olursan karşındaki kişiye acı vermiş ve gereksiz yere kendini iyice aklına kazımış oluyorsun. Gözünün önünde olup hislerin soğumasını beklemek bence daha mantıklı. Ama bu süre içerisinde ilgisiyle kendini şarj ediyorsan sadece bencil değil düpedüz kötüsün.
Bence kesmemek ümit vermek gibi karşı tarafı üzüldüğünü görüp devam. etmemeli insan mesafe koymak gerekir aynı duyguda degilsen ego tatmini gibi.
Keserim demiyorum bak kestim diyorum 🙄 kimseye boşuna umut vermem, iletişimimiz güzel dahi olsa onun duygusal geldiğini görüyorsam bende karşilığı olmadığına eminken duyguyla oyun oynamam
Kırmamak için, bazen görmezden geliyorsun, ama bir birine arkadaş gözü ile bakmissam his söz konusu değildir, ama bir yere kadar, bir yerden sonra iletişimi kesmek zorunda kalıyorsun,
Böyle bişey var başımda gerçekten onu arkadaşım olarak çok seviyorum kendimi ona karşı kötü ve mahcup hissediyorum ona kaç kere de söyledim ama sorun olmadığını kendimi uzmemem gerektiği söyler her defasında ve bırak konusmayi kesmeyi adam her fırsatta yanıma gelmek istiyo
Soğuk davranır, sevgili olmak istemediğimi davranışlarımla gösteririm. En azından o anlamda ilgilenmediğimi anlar diye düşünüyorum yani. Halen daha geliyorsa kendi kaybı.
Açık açık söylersin, bu durumdan haberdar olursa ve devam ederseniz bencillik değil karşı tarafın tercihidir bence. Ha ama yok arada pas atayım umut vereyim arkadaşlığa devam olursa bencilliktor tabii
Mesafeyi korudukça bence bencillik değil. Ama karşında ki kişiye de bağlı. Çok zorlanıcak ve çok yıpranıcak ise iletişimi kesmek daha doğru olabilir.
İletişimi keserim ya ümit vermek istemem yanlışlıkla
Bence öyle çünkü bu sefer onun ilgisini kullanmış oluyorsunuz. Ha bir şey hissetmediğinizi ve hissetmeyeceğinizi söylediyseniz o başka.
Bence iletişimi kesmemek karşı tarafın duygularını kullanmaktır, insan net olmalı. Karşı taraf olur umuduyla bekleyecek sürekli çünkü
Ona karşı romantik duygular beslemediğimi, eğer isterse mesajlaşmaya devam edeceğimizi söylerim
Aklı hayla yerindeyse ve olamayacağının farkına varıp kabullenmişse değil gibi ama yine de bu durumda bile bana normal gelmiyor
maalesef öyle durum başıma geldi ama onun adına da üzüldüğüm için uzak duruyorum duygularıyla oynamak istemem sonuçta
Bencillik olduğunu düşündüğüm için iletişimi kesmiştim. Bence hem bencillik hem de bir taraftan umut vermek gibi.
Bazen karşı taraf, olan ilgisizliği bile bile, ilgiyi iletişimi kesmiyorsa, asıl bencilik bu olur. Bu sefer..
Hayır akıllılık.. Uzatırsam ilgisi çoğalır hatta bayar.. alen iyisi kestirmeden bitirmek... Istemiyorsam istemiyorumdur, nokta.
Ona o gözle bakmadığımı bilmesi lazım. Bilmiyorsa bencilliktir ve umut verip duygularıyla oynuyor olabiliriz
Sebepsiz yere kesmem. Ancak ona onunla sadece arkadaş veya dosttan daha ileriye gidemeyecek olduğunu izah ederim. İster gider ister kalır
İlgiyi sevmeyen insan yoktur ama;
Vicdan denilen güzel bir terazide var.
kesinlikle bencillik. vakit geçirmece ve ego tatmini olduğunu düşünüyorum ✍🏻
Bana göre bencillik değil. O kişi de bundan memnunsa sonuçta
İletişimi keserim. Geçmişte irtibatı kesmiş birisi olarak söylüyorum.
Karşılıksız ise evet keserim ne haddime birinin duygularından faydalanmak uzak kalmaya çalışırım
Elbette ben uzaklaşırim bundan bende çok rahatsız olurum
kesinlikle bencillik, neden konusmaya devam edelim ki
Yani onun zarar görmemesi ve üzülmemesi için olabilir bencillik olduğunu düşünmem
Mecbur kalmadıkça iletişime girmem.. iş yerinde filan değilse.. geçmiş olsun arkadaşa..
Bencillik ben olsam iletişimi keserdim ve de öyle yaptığımda oldu
Güzel soru. Bu durum her zaman acıya yol açacak. İlgilenmediğin zaman zaten gider o seven.
Değil, sen nezaket gösterip iyi davranınca ona umut verebiliyorsan bilinçli ya da bilinçsiz o yüzden bence iletişimin kesilmesi daha iyi.
Ben önce konuşurum devam ederse keserim yazık üzülmesin kıyamam ben ona 😂
Ben iletişimi keserim. Huyum kurusun. s
Aşk işlerine girmem
Kesemiyorsun ki ha deyince
Ha demeden kes dhdj
😅 şapşal
Sanki umut vermek oluyor gibi geliyor bana
Noww, kişiden kişiye değişir..
Bencillik mi bilmem ama karşı tarafa zulüm bu.
Bencilliğin, dengesizliğin dibi sjdj 😅
Gerçekten bir şey hissetmiyorsam keserim.
Onun sorunu beni bağlamaz
Evet ben çıkık bence
Bencillik olduğu için baglantimi keserim onun iyiliği için ama bir dostumu kaybetmenin acısını yaşarım hâlan da yaşıyorum
keserim hos olmuyo
bencilliktir
Karşı tarafı üzer
İşine gelmişlik
Bencillik değil ego tatmin etmek sadece.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?