AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
117Cevap
salakız biz sana deger verip vurmus dokunmıcaktı sana yuzune tukurecekti bak o zaman nasıl aşık oluyordun seninkine ama o anda yapıcak pek secenek yokmus onun için
Değer verip vurmuş mu :S en değişik cevap buydu
erkeklik gururunu hiç etmişsin sana deger veren birine yara vermişsin n yapsın
Yuh kızım napmisin sen?
Ama kesinlikle onunla birlikte olman çok yanlışmis. Zorla guzellik olmaz.
Haklısın
Kadına şiddete bu saniyeye kadar en karşı koyan bendim ama sen tokadı hakediyorsun.
Tabi hepiniz karşısınız hepiniz
Aldatırken düşünecektin. Dua et seni kıskançlığından. öldürecek kadar sevmemiş.
Seven vurur mu ki ben sevmiyo diye yaptı sanıyodum nası yani
Seni böyle gözümün önünde 5 kişi dönücek :D hiç müdahale etmem izleyip gülerim. nasıl bir insansın
Izlersin öylemi? Tamam
aynen.
Dövmeye bile tenezzul etmezdim ben olsam. Dun yedigin hurmalar gun gelir seni tirmalar bayan.
sen git çak 1 tane o sana çaksın sonra kavga edin sonra gel buraya ağzımı burnumu kırdı diye konu aç başınada aldattım yaz. 1 kişi seni haklı bulursa açık adresimi verecem gel benide döv.
tokat attıgına şükret bence duygularıyla fena oynamısın onun yerıne kendını sadece 30 saniyelıgıne koysana fazla bısey degıl sadece 30 saniye
Kötü bişey de ben sadece vurmasin dedim istediğini yapsın da vurmasin
durduguna şükret yapılacak onca sey var bir tokatla atlattıgına şükretmelısın bence
Ne sükretmesi ödedi bedelini içim rahat
nasıl ödedi?
Hırpalattım biraz
:)))))) kaç yasındasınız?
18 yasindayim
belli olur ole seyler
Uzak dur ondan. En basiti.
Evet en iyisi :)
Amma terbiyesizmis ben olsam darilirim sana getir su ortagimi beraber takilalim derim
Bir gun senin sevdigin biride seni aldatir
o zaman anlarsin cocugun halini
siddeten yana degilim ama senin yaptigin cinayet sebebi resmen onun da bir gururu bir serefi var
Küfür ederek kurtarsaydı gururunu ya da yüzüme tukurerek
her insan öyle düsünmior adamla alay etmisin yetmemis gibi bide aldatmis bide gecmisin karsisina ben seni aldatim nasil bir tepki bekliorsun senin dedigin o pembe dizilerde bile yapmiorlar
Ya ben durup dururken biliyo musun aldattım seni demedim o mesajları yakalayınca mecbur itiraf ettim o yakalamasa ayrılcaktım zaten alay etmedim
diorum ya bayanlara siddete kesinlikle karsiyim ama böyle bir konuda napsin cok zoruna gitmis o sinirle yapistirmis bitane ve en önemliside gitmis alkole vermis aglamis bence senin özür dilemen gerek büyük haksizlik etmisin acidim cocuga valla
Ne özürü vurdu artık öcünü aldı daha napıyım tekrar yaklasırsam vurmıycağı ne malum
İşte ha böle kizlarin ağzının burnunun yerini değiştiriceksin değil mi erman hojam
Hojan sana kosun
Ahahah gel bunu yüzüme söle evladim
Iyi adres ver bari amaç?
Acidim l*n adama yazıktır. ulan adres versem gelir Ha bu...
Yok seni dövmesi için birilerini gondermek daha mantıklı
Gonder küçüğüm alayini gönder
neudeggergasse 21/48 1080 wien Austria
Yazık korkudan yurtdışı adresi veriyo :D :D
Asdasdasdasd ne korkcam evlat boksörum ben bizzat yurtdışında okuyorum zaten memleketim zonguldak
Hııı memleketin çok merak ediyodum saol :)
Ne moron bir kizsin sen ya Tu wien universitemin adı bauwesen bölümüm sana verdigim adres bizzat kendi yurdumun adresi gelsinler bulsunlar beni avuclarimin içleri de çok kasiniyordu burada kimseye el de kaldiramiyorsun bilionmu sen gonder arkadaşlarını bizzat odamda karsilicam söz
Vay senin özgüvenini yesinler :D
İyi etmis ben sana elimi kaldirmazdim yüzüne tükürür terk ederdim hatta dua et o an sinirime denk gelmemis olasin. Vallaha o sevgiline acidim şu an
aldatıp sevmedim diyen kim onuda net olarak söylersen?
Benim
hakketten kötü yapmıs tokat atıp elini yormus
Senin yaptığın pislik. Hiç bir halt yapmaya hakkın yok. Insanda biraz şeref biraz haya olur :@
Vurmasını açıklamaya yetmiyo maalesef
Senin yaptigin neye giriyor? Küfür etmemek icin kendimi zor tutuyorum bide yüzsüz yüzsüz üste çıkmaya çalışıyorsun.
Haklıyken haksız duruma düşen o
Ahshshfhsjakejehwhahahahaha
l*n ne komik kızsin :D mümkünse bir yerden atla belki kazirlar seni yerden :D
Haykirdim ya hahahahahahahahahahagagagagagag
Gece gece eğlendi kendini bos boş şeylere guluyo :D neyse o da güzel bişi :)
Canım bak sana şöyle açıklayayım. 19 yaşındayım neredeyse 20 yaşına girdim. Kızlar bana vursa bile sadece savunma manevraları yaptım. Ama sen Su an yanımda olsan o çene kemiğini kirmistim. Yaptığıni Su şekilde açıklayayım
Kendini para ile satan kadınlar varya Su anda en uygun kelimeyi bulamıyorum onlar için. Onlardaki şeref bile srndekinin binlerce katıdır.
Banane yaşından arkadaşım sana vuran lar da iyi yapmış ayrıca her ne yaptıysan
Alt üstü sevgililerini dovmustum :) kişisel değildi senin gibi biriyle çıkarken kevaşelik yapmışlardı.
Istedigini söyle kadına vurandan ne beklenirki zaten
Ne beklernir biiyor musun?
Sevmedigi kız ile çıkarken sevdiğini korur gibi korumasi, onun namusunu okrur gibi koruması. Bir kızla cikarken diğer kiza yan göz ile bakmaması, sırf başarılı olsun adam akilli bir yere gelsin diye yapamadığı tek soru için 600 km yol tepip tüm konuyu ve püf noktalarını öğretmesi. Eminim senin gibi şeref ve haya yoksunu birisi anlamayacaktir.
bir kızla çıkarken diğerine bakmiyomus senin yalanini yiyim
Demiştim. bak :)
Seviye ve şeref farkı
Küfür edesim geldi ama etmicem bundan da böyle bir sonuç çıkarmanın ayrı bir komik :)
Lüzumsuz insans yazdığıma yazık :)
Ay yazıksa yazma git sevmedigin kızla ilgilen :)
Birincisi ben sana inanmadım ağır vaka sahtekar ve fakes in
2. si hadi değilsin bu anlattiklarin yalan sallamasyom
Neyse en azından kötü bişi söylemedin inanaman daha iyi
Seni sandalyeye bağlayıp sabaha kadar iskence etmek lazim of be hayali bile müthiş
Sadist ruhlu psikopat
Sadist olmak suç degil tercih meselesi
Evet fark ettim onu
Insanlik yapmamissin seytana uymussun seytana uymasaydin keske
bu malesef Şeytanı geçmiş...
Aynen ya
Abartmadan istersen gecmismis evet uydum da duygusal bir aldatmaydı yani
Size poliste bişey yapamaz nikah yok çünkü.. adam parada anlaşamdık der :) olur biter.. nikah hayat kurtarır ve namus tabiki unutulmamalı.
Yanlış yere mi yorum attın
yoo nikah olsa böyle olmazdı diyorum.. size devlet te bişey yapamaz bu durumda...
Anladım :)
yani daha ne diyim video çekip göndweriyimmi :) iyi geceler dost gibi kal.
Hayır vurulmaz dicem de gelde vurma
Az bile yapmış. Hem serefsizlik yapıyorsun hemde gelmiş burada anlatıyorsun ya nasıl bişeysin sen?
Adilik bu olsa gerek.
Adilik bir kız olarak kızlara vurmayı desteklemek olsa gerek. bir gün bir tane yersen bir erkek elinden ne biçim indiriyolar o zaman anlarsın
Kızlara vurmayı destekledigimi nerden Çıkardın?
Insanlara şiddete karşıyım ama sen insanlık vasfını yitirmissin ki bide burada yaptığın şerefsizligi anlatıyorsun daha ne diyim. Az bile sen gibilere
Ya bence sen yaşama hala az bile diyo git az ötede yaşa
Olur canım sen yaşa
Diğer yorumlara da bak bakalim daha hala konuşuyor burada utanmadan
Benim sorumun altında laf yapıyossun çok rahatsizsan yol al
Hayvan olan sen olmayasın iyi olmus bir de piskin piskin hic sevmedim demişsin
Iyi yapmis. Ben istedigin bumu diyip kokune kadar sokup bogardim:)
Kadına şiddet taraftarı değilim ama haketmişsin cidden gıcık oldum sana keşke bir tanede ben varabilsem
Senin o elini bir tarafına monte ettiririm o bir kere olur zaten o da bedelini ödedi bugün
Senin ***üne çengel takmak lazım esas tokat az olmuş :D
Vurmasaymis adamin eline yazik.. Senin gibi biri için üzüldüm onun için.
Beter ol şerefsiz bir de adamı suçluyor az bile yapmış senin gibisine.
Hem adamı aldat üstüne onurunu kır sonra da tokat yiyince ağla. Senin gibiler yüzünden kızlara güvenimiz kalmadı Allah'ınızdan bulun tabii varsa.
Inancımı sorgulamak senin ne haddine? Sınırını aşma sakın. Sırf aldattım diye inançsız mı olcam herkesin hayat boyunca yaptığı sayısız günah var etraf zina yapanlar dolu? Hatta yapmayan yok gibi bişey benim inancım seni ilgilendirmez
Ya yaptığını doğru birşeymiş gibi savunmuyor musun bir de? Bal gibi suçlusun işte adamı kimbilir ne hale soktun ki adam sana tokat attı. Kimse durduk yere birisine saldırmaz bunu aklından çıkarma masum falan değilsin sen kabahatinle oturacağına hala dik dik konuşuyorsun.
Adamı resmen tahrik etmişsin "ben seni zaten hiç sevmedim" diyerek o adamın halini düşünebiliyor musun? Biraz empati yap.
Neden yaptın deyince sebebini söyledim napmami bekliyosun
madem sevmiyorsun ayrılaydın adamın dünyasını niye başına yıkıyorsun hak mı bu şimdi o adam tüm hayatı boyunca kendine güveni olmadan yaşayacak belki de "yetersizim" diye düşünecek
Ya ben bin defa ne dedim? Yakalamasa ayrılıcaktım zaten diyorum bugün yarın
İsabet olmuş o zaman yapcak bişi yok
yanlış yapmış. sakin olmayı seni teselli etmeyi akşam bir güzel vurup gündüz de hadi yallah tadın damağımda kaldı demeyi tercih ederdimm...
İleri'de evlendiğin zaman, kocanda seni aldatırsa o zaman anlarsın.
Ne kadar karaktersiz olduğunuzun yüzünüze vurulması hoşunuzamı gidiyor yarabbim sabır. Biraz haya ya
Allahını sewen toprak atsın üstüne ;)
Yaman hırsız ew sahibini bastırır
kalk döv üstüne ;)
Ne yapmasını bekliyodun madem sevmiyn niye ayrılmadın..
Ben vurmazdım ama seni hayatımdan komple silerdim
Silmeye tabiki hakkı var ben vurmasına laf ettim sadece ve doğru düşünüyorsun tebrikler
Az bile yapmış. Yanağın acısı ne ki, geçer iki güne. Ya kalp acısı?
Ayni durumu sende yasicaksin aldatalicaksin ve çok üzüleceksin
Zamane gençleri işte , benim zamanımda böylemiydi !!
Getirin bastonumu alem kaş.. r olmuş zatı
aldatmasaydın da vursaydı eğer eli kırılsın. ama az bile yapmış.
Ben olsam tokat atmam tiksinti duyar ve uzaklasirim.
Karaktersizsin oda senin gibi birinin arkasından ağlayacak kadar aptal.
digerinin vurusları daha keyifliymis, iyi vuramamıs askiton
Teselli mi edelim :))) dua et vurup bırakmış bu serefsizligind az bile
Yazık ulan herife mnskym ya.
@Rosebud sana ulaşamıyorum neden mesajları kapattın bişey sorucaktım uğraştırıyorsun
Sor @herzeleid
www.kizlarsoruyor.com/.../q2309488-isvec-erkekleri-yakisikli-kasli-turk-erkekleri-neden-degil
soran beni engellediğinden yorum yapamadım, bu üyeyle i, yi anlaştınız da sendemi türk erkeklerini sevmiyorsun diyecektim
@Rosebud
neden soruyorsun dersen türk erkeklerine hakaret edenlerin topundan nefret ediyorum eper öyleysen sana yakıştıramadım
@herzeleid tamam benden nefret et.
neden sevmiyorsun
cevap ver
kendine layık görmüyormusun
@Rosebud seni severdim ve bunu beklemezdim kalbimi kırdın
@Rosebud neden cevap yazmıyorsun, Türk erkekleri hakkında ne düşünüyorsun
sana hiç yakıştıramadım cevap ver korkma ısırmam
vurunca sogudumu bır tarafın demedin mi ala ala olur bole seyler
Sevmiyosun diye aldatmak ne kaşar!!! Sonra vurma sevdalısı erkekler diyosun işte hakkını almışşın
Kaşar senin annendir
Birak ya ana baci karistirma belani operim senin yaptigina bak sonra konus kaltak
Kes la sesini çok rahatsız oluyosan cevap yazmasaydın küfür etmeye hakkın yok.
yalnz kız diyor ki küfür etmeye hakkın yok ama ilk seferde direk annene laf gitmiş insanlar değişik ya baktı diyecek birşy bulamadı annene saldırdı. s
Okuma özürlü müsün soruda cevapta kufretmis zaten direk ayrıca bizim aramızdaki mesele her boka atlama
O eksi atanda sensin zaten ancak midesiz biri yapar bunu. Bana lanli lunlu konusma iznini kim verdi sana! Yaptigini bir tart sen adam sevdi diye duygulariyla oyna sonra tebrik bekle. Kusura bakma yavrum sen buyude gel 1, 2 sen o tokatin dahasini haketmissin az bile gelmis baska bişey yapmadigina dua et. bir daha anne katarsan daha farkli yaklasirim akilli ol burasi midesizligi anlatipda yag gibi su ustune cikilan yer degil masum degilsin
l*n lı konuşmak için izin mi alcam ayrıca ben hakliyim demedim oda haksız dedim
bir tane vurmasi az gelmis izin alcaksn tabi tanimadan samimiyete bak sen. Sen hakli olmadigin surece onu elestirmeye hakkin yok bunu ogrende gel
Ben haklı değilim ama o da değil ikimiz de suçluyuz istediğim gibi elestiririm
Ya sen duygusuyla oynayip nasil boyle cani yanmis birinden adam gibi gitmesini isterdin? Ben sana hikayemi anlatsam sen ucuz kurtulmus olurdun ben yaninda bile degildim hayatim yikintiyla gecti yurtdisindayken yapti bana bunu ya ben napaym
Kötü tabi zaten yaptigimla övünmüyorum peki sen vurdu mu
Ben vurmadm defalarca benden uzak dur dedim dinlemedi bende resmini numarasiyla birlikte o*** etiketi vurup dagittim en yakin arkadasmla sevgili olmus asla bir kiza vurmam ben onun icin kendimi eve kapadm hic bir kizla konusmadm uzak durdum asla ihmal etmesim ailemi karsima aldim bir hun ortadan kayboldu diye ortaligi ayaga kaldirdim ve bu olay ben gittikten 1 ay sonra oldu hakettim mi ben? Defalarca uzak dur dedim kalp hastaligim vardi 2 defa hastanelik oldum hadi kim bunu aciklayip duzeltecek. Birak hak idda etmeyi onu elestirmeye hakkin yok onun yaptigi az bile daha uzatma cekil kenara
Kendin de vurmamışsın işte dengesiz misin hem öyle hem böyle diyosun
Bir kadina asla vurmam ama bu olaylar ben yurtdisindayken oldu
Oh ne de iyi yapmış sizin gibilere az bile
aynen tatlım
Yalaka :/
Bedava yalaka isteyen var mı burada vaaaaar
Annenin adı neydi adıyla seslen daha iyi olur
yazıklar olsun sana
insan sevdiğini nasıl aldatır
Sevdiğim değil ki
sonuçta seni seven bir erkek
onun duygusuyla oynamaya hakkın yok
Onunda vurmaya hakkı yok
aslında sana vurmaya bile değmez
haydi git kime aşık olduysan aldattıysan onla ol
Adam gibi adamla olcam evet her koşulda el kaldırmayan
sen adamınla ol
ama bir gün kenara atıldığında
lütfen sessiz kalmasınıda bil
Kenara atılınca konuşcam diyenmi vardı
aslında haklısın vurmaya bile değmez
hayatın feleği o tekmeyi zaten sana atıcak
allaha havale etmek en iyisi
al bı kaya nerene dayarsan daya
hakıme sormuslar
s. ken mı suclu? s. kılen mı?
Sen aldatarak suç işlememiş oldun değil mi?
Yooo işledim ikimizde hata yaptık
neden aldattın, amaç neydi?
Zaten sevmiyodum mutlu olsun diye cıktım ve bırakıcaktım Telefonumu karıstırma ihtimalini düşünmemiştim
Keşke üstüne çiçek verseydi değil mi...
Öyle yapmasini beklemiyordum sadece vurmasin
amaç neydi burada?
:)))))))))
Yüzsüz bir sekilde bir de anlatiyomusun bunu.
Ne yapsın adam? Alkışlasın mı? Kendin kaşınmışsın.
Alkıslamasin da bagirsin kufretsin ama sadece vurmasin
hak etmişsin tatlım tokadı. ama sen yine de git bir tane çak tokadı oda sana daha sert bir şekilde çaksın bunu döngü halinde yineleyin.
Işsiz
teşekkürler canım :)
Vurmak acizliktir. Aldatmakta öyle.
Ben aldatmanin acizligini kabul ediyorum da kimse vurmayı kabul etmiyo
İnsanlıktan çıkmış o. Uzak dur
Haklısın canım zaten onun gibilerle işim olmaz bir daha
dua et kafa atmamış. erkek kafası yemek istemezsin.
Bide kafa ataydı bizim güçlerimiz birmi
orusspuluk yapmadan önce düşüncektin bunu.
Duygusal bir aldatmaydı laflarına dikkat et
duygusalı falan yok al-dat-ma-ya-cak-sın anladınmı. haaa aldatırım diyosan sonra gelip tokatladı diye feryat figan etmiyceksin. anladın mı güzelim.
Beyefendi telefonlarımızı karıştırıp kendi yöntemleriyle öğrenmeseydi ayrılıcaktım gene de nası vurur ya bana çok yanlış geliyo sana şiddet doğru geliyorsa o ayrı tabı.
durduk yere vurulmuş bir tokatmış gibi konuşuyosun. yok bide telleri karışatırmasa bilmiycekti ayrılcaktım mış :DD. yooo banada kadına kıza şiddet ters. amaaaaa hakedenler oluyo senin gbi.
Hayır aldatmak dahi tokada bahane değil hiçbir durumda yapılmaması gereken insanlık dışı bir durum
neyse senin düşünce yapın değişmez seninle uğraşmayayım. ruhuna işlemiş çünkü.
Sanane benim Ruhumdan hasta ruhlu olan sensin
dolar bu ara yükselişte haberin olsun.
Seviyeni belli ettin sağol
burada seviyeden bahsetcek en son kişi sensin halada bna seviyesiz diyo hatuna bak
Ben hata yaptığımı kabul ettim neyin kafasındasin?
ulan biraz delikanlı ol. ben hatamı kabul ettimmiş. burdakilerden demiyonda binbir küfür azarı işittim bir ben anormal olduğumu anladım demiyonda.. bilmem bilmem neymiş. yoll alll güzelim yol .
Iyi misin hata yaptığımı kabul ettim diyorum kötü biseymis gibi tepki veriyosun. Evet küfür ettiler de birsürü küfür yediler :D benim sorumun altında laf yapıyosun sen yol al ;)
çocuk az yapmış ben olsam döverdim seni. neyse görüşmemek üzere.
Sen döversin inş. Sana yapilinca görüşmemek üzere.
beddua niye ediyon lann ben sana geleceğinle ilgili kötü bir niyette bulundum mu
Valla daha önce bedduamın tutmuşluğu var haberin olsun :)
iyi niyette bulunursan senin tarafına geçerim
Bulunmıcam ayrıca gecmene gerek yok gordugun gibi gayet güzel savunabiliyorum kendimi :)
o zaman beddua da etmiyceksin.
Ettim bile
iii bakalım.
Vurmamalıydı bence..
Şaka yaptım dövse yeriymiş yani gel bir de ben vurayım kevaşe.
Şikayeti hakettin
Daha fazla küfür etsene
O müşteriye annen baksın şimdi isim var benim
şikayet edildin biç
Senin edilmelerin yanında hiç kalır :D
Ben olsam öldürene kadar döverdim mk çöpe gömsünler sonrada
Öldürene kadar dövermiş hayvan
Muhtemelen 16 yaşındasın
üstüna o da sik*ymiş iyiymiş
duvardan duvara atmamış iyiki.