+1 yılCok iyi yapmıs eline koluna saglık aynısını sana yapsa sen tokatı basar sonrada "ay iyi ettim hayvana" dersin bu bir reflekstir resmen o sokla gecirivermis bir tane bende erkeklerin kadına siddet uygulamasına sonuna kadar karsıyım asla kabullenilebilir bisey degil ama burada sen kızsın o erkek diye de vay it diyecek halimiz yok hak etmişsin kendini adamın yerine koymak lazım tayt giydim diye beni zor elinden aldılar bence haline sükret ha benımkısı de normal mi asla degil mazosistim ben biraz ama yani hakıkaten biraz empati kurabilmeyi ögren bence sen birini cok sevsen seni aldattıgını farketsen sordugundada hic sevmemistimki desen seninde dünyan basına yıkılır sende tokatı basarsın.
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
+1 yılBir erkegin bir kadina siddet uygulama hakki yoktur. Belki sen hata yaptin yinede ona siddet uygulama hakki dogmuyor. Eger cezani verecek biri varsa oda Allahtir. Bence o adamdan uzak dur, bir kere vuran yine vurur!
1023 Yorumla
Soran+1 yılTebrikler tatlım nihayet insan gibi insan çıktı :)
- +1 yıl
Malesef burada siddeti normal sanan insanlar cok. Allah akil fikir versin onlara!
Soran+1 yılAynen
- +1 yıl
O adamdan uzak dur demişsin. Asıl adam bundan uzak dursun. Adama yazık. @Melek-gsgsjshv
Soran+1 yılEvet insan gibi konustugun için teşekkürler kardeşim
Soran+1 yılÇocuk mu kandırıyoruz doğruyu yanlışı seçebilicek yaşta insanlar bunlar neyseki geri zekalı değiller
- +1 yıl
kesinlikle katılıyorum.. sana en büyük ceza karşında susmak olurdu..
Soran+1 yılEvet en azından bir vicdan azabı çekerim belki belli bir zaman sonra tekrar çıkmasakta kendimi arkadaş olarak affettirirdim. Ama vurmak nedir arkadaş
Soran+1 yılO anlık öylemi o zaman benim yaptigimda bir anlikti ne dicen? Önemli olan kendini kontrol etmesini bilmek
Soran+1 yılDuygusal bir aldatmaydı ayrıca beyefendi telefonumu karisirip işleri hizlandirmasaydi ben ayrilicaktim tabiki
Soran+1 yılYa bir sus ya hasta mısın hala ne yapsın vurdu
- +1 yıl
yav he he bu nasıl zihniyet çözemedim ya sanki bana çok biliyormus mantık abidesiymiş gibi birde en iyi görüş olmuş senin en iyi görüş olmanın sebebi ne biliyor musun? bu kız baya bir hata yapmış ardından da kendini rahatlatmak için neresinden tutsam diye şaşırmış kendini rahatlatmanın yollarını arıyor adam aldatılmış sence bunu ne zaman unutur? bir süre sonra bişey hissetmese bile aklında yer tutacak cinsten bir olay bu birde gelmiş bana tokat atamaz diyor sen onu kandırmak onu aptal yerine koymak hakkını nerede buluyorsun soran? en iyi görüş değil bu olsa olsa ancak en cahil görüş olur bu
- +1 yıl
Kadina el kaldiran adamin taa a... erkeklik kadin dovmeklemi oluyor 😡😡😡
Soran+1 yılBen kendimi neden rahatlatmak istiyim zaten rahatım tokat attı hayvan haklıyken haksız oldu :) salak yerine koyma durumu yok ayrılıcaktım diyorum okumayı bir dene :) açıkçası hata yaptığımın farkındayım ama rahatsız değilim hele yaptığından sonra hiç
- +1 yıl
@yanliz_adam karın da seni aldatır bir gün, o zaman görelim bakalım erkekliğini ne yapacaksın
Soran+1 yılEvet öyle bence :)
- +1 yıl
Ya *. Kiz bacım ne diyorsun sen. Adam bidaha vurur diye. Aldatmak kadar asaglik birsey yoktur bu dunyada. Aldatan hepsi asilmali
- +1 yıl
Burasi neresi ya. Dunyanin heryerinde ayni bu olay.
Gizli Üye(36-45)+1 yılmadem adamı sevmiyordun neden sevgili oldunuz neden duygularıyla oynadın sadece adam istedi diye ilişki mi olur madem her gece biriyle yatıp kalkmaktan hoşlanıyorsun hayatına başka bir erkek almayacaksın tek takılmaya devam edeceksin peki sevgiline seni aldattım dedikten sonra ne demesini bekliyorsun "sorun değil aşkım zaten beni sevmiyormuşsun ayrılırız olur biter" demesini mi bekliyordun bu suçunu hafifletmeye çalışmaktan başka bir şey değil aldatmak öyle sıradan bir şey mi yani (işte bunların hepsi Amerika'nın oyunu) sen sevgilini aldatma hakkını nereden buluyorsun o zaman ayrıldıktan sonra yapsaydın bari o işleri sizin gibi kadınlardan iğreniyorum aşağılık varlıklar
01 Yorumla
Soran+1 yılYa yatmadım duygusal bir aldatmaydı. Ayrıca 1 yıldır pesimdeydi o istediği için değil ben kendim o mutlu olsun peşimi bıraksın diye çıktım. Başka biri çıkınca karşıma bırakıcaktım 1 2 güne ama o yakaladı. Ben sadece vurmasını hatalı buldum bagirsin küfür etsin tukursun ama vurmasın
aşk kimlere kalmış, ne hallere getirmişler. neyse ufak kız çocuğusun daha büyüyünce bu yoldan gidilmeyeceğini anlarsın. Ayrıca evet vurmak yanlış olmuş, ama sen ;bence suçlu o dememiz için değil günah çıkartmak için açmışsın bu konuyu. sen kendi gururuna yedirebiliyorsan, kendini affedebiliyorsan sorun yok. aldatmak, aşk, gurur, haysiyet, dürüstlük gibi kelimeleri öğrenebilmen dileğiyle yoksa bu davranışları büyüdüğünde sergilersen sofra peçetesinden farksız yaparlar ben söyleyeyim; vurmazlar en azından yüzüne ki o zamanda keşke vursalardı dersin suratıma
14 Yorumla
Soran+1 yılVurmasının kötü olduğunu kabul ettigin için sağol ama büyüyünce diyip durmussun sanki 10 yaşındayım :)
- +1 yıl
eklemeyi unutmuşum ısrar etti çıktım ne demektir, senin kendi düşüncelerin yok mu? iradesizmisin? ezikmisin? kendi kendine sen hakaret ediyorsun. yatağa atmakta ısrar etse gidermiydin? belki gitmezdin işine gelmezdi. yani bu da işine geldiği için çıkmışsın. doğru olan zaten başkasıyla konuşmaya başlayıp ilgi duymaya başlayacak durumdaysan sevgilinden ayrılmaktır.
Soran+1 yılÇocuk böyle kendine çok özgüvensiz bişey ve 1 yıldır peşimde o zorladigi için değil kendi isteğiyle o mutlu olsun diye çıktım o yakalamasa ayrılcaktım zaten.
Soran+1 yılKendi istegimle
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
115Cevap
Şiddet uygulaması doğru olmamış. Ama sende aranmışsın resmen, sevmiyorsan neden sevgili oldun ki adamla? Mal yerine koymuşsun adamı, dalga geçmişsin resmen. Adamın şiddet uygulamasına karşıyım kesinlikle. Ama senin yaptığın şey, onun uyguladığı şiddetten daha kötü...
11 Yorumla
Soran+1 yılVay be böyle düşünen erkeklerde var tebrikler :)
+1 yılbunun kadını erkeği yok. kadına şiddet kötü bir şey tamam ama senin gibilerin durumu bunun çok çok dışında. karaktersizliğinden yediğin o tokattan utan buraya yazacağına. utan ki yarın öbür gün sizin gibiler anne olduğunda eşinin kıymetini bil, daha kötü Şeyler yaşama doyumsuz ve karaktersiz Kezban.
54 Yorumla
Soran+1 yılDoyumsuz? Bikere o tarz değildi duygusal bir aldatmaydı yediğim tokadı da yedirttim zaten Kezban diye senin gibi erkek yalakalarına denir.
- +1 yıl
erkek yalakası mi? ruhun bilmem ne olmuş Kızım senin. hadi git işine.
Soran+1 yılRuhumun ne olduğuna senin gibi pislikler karar veremez
- +1 yıl
pislik Göbek adın olmuş l*n senin. bence çok konuşma zaten yorumlarından çoğunda resmen o* demişler sana. çok da iyi olmuş.
bir erkek veya bayan farketmez bence kimse kimseye siddet uygulayamaz ama daha guzel bir ayrilik olbilirdi
aldatma ne seni nede onu hakli yapmaz
ikinizde yanlislar icindesiniz
uzatmamak sanada onada iyi gelir bu is uzarsa iki tarafta zarar gorur11 Yorumla
Soran+1 yılHaklısın hemde çok haklısın dayağı desteklemiyorsun tebrik ederim.
+1 yılGecmis olsun arkadasim bencr o tokati atmasi hata olmus yani tamam uzuldu aldatilmasi onu kotu etti ama hic bir kiz tokati hak etmez tokat normal bir kiza atilmaz benim bildigim kahbeye atilir tokat sen sadece aldatmissin tutup milletle yatip kalkmamissin
17 Yorumla
Soran+1 yılInsan gibi insansın adamsın ben böyle biriyle evlenicem
- +1 yıl
Iyi gel evlenelim
Soran+1 yıl:D:D
- +1 yıl
l*n yavşak kıza cıvımak için kendi gururundanda mı vazgeçtin aldatan kahpenin anasıdır senide aldatırlarsa görürüsün arrmutt
Soran+1 yılArmut mu :D valla guldurdun Allah da seni guldursun :D
- +1 yıl
Ya şaka yaptık tamam yaaa aldatması zaten çok saygısızca birşey insan evladı olsa zaten yapmazdi! @zibidygonzales
Soran+1 yılDönek :)
az bile vurmus bence
hem aldar hep sevmemiştim de şımarık şımarık karsısında napsın adam ?
sende ne sinirlenıyorsun adam tokat atmıs görende yüzünü gözünü morartı sanar ha.
hakketmişsin helal olsun o cocuga. karsınızda sessiz kalınca bıyerlerınız kalkıyor.46 Yorumla
Soran+1 yılSessiz mi kalsın dedim sadece vurmasin dedim. Ayrıca izi kaldı bildiğin geçirdi
- +1 yıl
eee ne güzel işte keşke biraz daha vursaydı.
bana hiç burada kadına şiddete hyr demyın ben buna inanmıyorum.
Hakeden ve haketmeyen şiddeti nerde ne zaman nasıl kulanmayıı bılıceksn sdece.
ve sen o tokatı cok iyi bir şekkilde hakektmısın yat kalk dua et daha fazla vurmamıs sana.
ben olsam 2 tane dha gecırır yüzüne tükürürdüm.
Soran+1 yılKes be sesini git cinsiyet değiştir erkek ol şiddete meyilli varlık
Soran+1 yılSen erkeğin tekinden tokat yesen ne yaparsın acaba
yanagının acısı yarın gececek veya dıger gun.. ya ondakı kalp acısı.. bosuna kadına vurulmaz falan muhabbetıne gırmeyın kafanı gozunu yarmadıgı kabahat.. hoş degmezmıssın adam yerıne koyarlar sabaha kadar nezaret atarlar.. akıllı adammış.. ben olsam kafa atardım
3717 Yorumla
Soran+1 yılKalbinin acısına kosunlar töbe töbe
Soran+1 yılHadi ya canım benım ne masum küfür duydu ya etkilendi yazık
- +1 yıl
+++++
Soran+1 yılO biraz sabredip yakalamasa ayrilicaktim tabiki. Hepimiz karsisiniz ama bu su hariç tabi. bir şeyin arkasinda durucaksan adam gibi durun
- +1 yıl
Yanlısı yapıp karsındakınden ınsan gıbı muamele bekleme sevgılını aldattıgın cocukta sana aynısını yapsında gör bakalım aldatılmak nasılmıs ölürmüsün öldürürmüsün bence gıder eskısınden aldattıgın ıcın cok ozur dılersın helallık almak ıcın hayatakı en gurur kırıcı seylerden bırıdır aldatılmak salak yerıne konmak.. Dilerımhakettıgını yasarsın ve anlarsın...
Soran+1 yılTekrar yaklaşırsam bişey yapmıycağı ne malum? Öyle hayvana tekrar yaklaşmak mı? Asla.
Soran+1 yılYa salak mısın saçmalıyosun tek aldatan benim sanki saf saf konuşma
Soran+1 yılEvet ben gerçeği biliyorum da senin zekandan supheliyim anlamıyosun
Soran+1 yıl:D onların ne düşündüğü çokmu umrumda :D ben senle tartışıyorum başkalarından güç almaya çalışma onları örnek vermeden kendini savunamayacak kadar aciz misin
Soran+1 yılÖylemi sen çok biliyosun :D benim yolum yol değilmiş her insanın hataları var duzeltip tekrar yapmadıktan sonra sorun yok
Gizli Üye(36-45)+1 yılŞiddet tamamen yanlış birşey özellikle kadına yapmaması gerekirdi yanlış birşey yapmış ama senin yaptığında çokda doğru birşey değil. Karşındaki insanın duygularıya oynamak onu öyle bir duruma sokmak çok doğru birşeymi. Aynısını o yapsaydı sana karşı ne hissederdin.
18 Yorumla
Soran+1 yılBen ayrilicaktim o yakalayip erken davrandı
Cevap sahibi+1 yılİlk önce ayrıl ondan sonra yap ne yapacaksan sende o zaman. Biriyle birlikteyken böyle birşey yapmış olman güzel birşey değil.
Soran+1 yılDuygusal bir aldatmaydi
Cevap sahibi+1 yılDuygusal ya da değil ne fark eder sonuçta karşı tarafa yapılmış bir aldatma girişimi.
Soran+1 yılBenim için fark eder
Cevap sahibi+1 yılSenin için fark edermi. Empati kur biraz aynı şeyi karşı tarafındaki insan sana yapsa yinede fark edermiydi.
Soran+1 yılTabiki ederdi durup dururken demesi kışkırtmak içindir
Cevap sahibi+1 yılSenin ne yapmak istediğin oldukça ilginç açıkcası. Sen yaparsın ama duygusal olarak bişey olmaz o yaparsa kötü olur. İlginç gerçekten
Umut verip, güven aşılayıp yarı yolda bıraktığın insanın, Gönül sadakasını iki dünyada da ödeyemezsin. (H. Z MUHAMMED S. A. V)
Yanağının acısı nedir ki onun çektiği acının yanında?
Tabiki vurması hatalı bir davranış, ancak bunu bana Sevgilim yapacak sanırım onu sakat bırakırdım o sinirle..02 Yorumla
Soran+1 yılIyi en azından vurmasinin hatasını kabul ediyosun gene de sagol
Aşk İlişkileri konusunda 588 cevap paylaştı. Ben sana vurdu vurnadı haklı haksız demeyeceğim. Erkek aldatsa idi burada itin götüne sokmuştunuz erkek milleti değilmi diye... utanmadan gidip adamı aldatmışsın birde burada haklı çıkmaya çalışıyorsun ayıp ayıp karakterine yazık... Nasıl bu kadar yüzsüz yüzsüz yazabildin bunları çok merak ettim ya da bu kadar geniş nasıl olunur tarif etsene bana?
06 Yorumla
Soran+1 yılBen tamamen haklıyım demiyorum onun vurması yanlış diyorum
- +1 yıl
Peki bu denklemi ters çevir? ya da erkek aldatsa idi ne yapacaktın. Şimdi onun halini düşün? İstermisin ileride çok sevdiğin birisinin sana bunu yapmasını. Dua et toplum içinde rencide etmemiş. Geçer tokatın acısı merak etme unutursun belki ama ne ekersen onu biçersin.. üzüldüm sanada onada ne diyim...
Soran+1 yılBenim aynı durum olsaydı sence onun vurmasiyla benim vurmam birmi? Belki siz birbirinize vurunca o kadar acımıyodur erkeksiniz ama bizim guclerimiz eşit değil baya kötü oluyo hani.
Soran+1 yılEvet oda aldatsaydı biride ona biri beni aldatcaksa biri de ona çok pis geçircek demekki
+1 yılGelip burada pişkin pişkin anlatman da ayrı bir olay tabi. Ayrıca size değer veren insanlara siz onlara değer vermeseniz bile sevgili vs. olarak iyilik yaptığınızı veya kendinizin onlardan üstün olduğunu düşünmeyin, tanrı kompleksine girmeyin. Zaten çok matah bir şey olsaydın beğenmediğin o adama da kalmazdın ;)
12 Yorumla
Soran+1 yılSırf o mutlu olsun diye çıktım :) bence benle tip yarışına girme :) foto atasım geldi de kendimi ifşa etmek istemiyorum :)
- +1 yıl
Eminim öyledir.
+1 yılbacım. Madem adami istemiyordun. Cikma. 1 yil. cikmisin. adama herturlu yalakalik yapip bedava yemek yedin hediyeler aldin. Sinra adami birakacakmisinda. Yakalanmasaydinda. Ben olsam seni kursuna dizerdim. Buraya gekip yazamazdin birsey. Dinimizde ve kanunda var. Eger aldatirsa karin oldurmeye hakin var. Dua et turkuyedesin cogu kanun yerine getirilmiyor. Iranda hem. adam hem kadin yere gomuluyor ve vatandas tasliyor. Adam keske daha cok dovseydi. Bir tokatla kalmis. Yabanci ulkede bile ayni. Utanmaz bacım iste. Kadin erke esit. Herseyde ceneniz cikiyor. Ozaman dayak yerken de esit dayak yiyeceksin. Senin konusmaya hakin bile. yok. tek laf bacım.
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 498 cevap paylaştı. Ben tokat atmazdım. Aldattıgın cocukla ikinizi tek bir odaya atar duvardan duvara vururdum ikinizi de.. Neticede ben vurmazdım yani. bir o duvar vururdu bir bu duvar.. Peki şiddeti ben mi uygulamış olurdum? Hayır. Sadece yataklık etmiş olurdum :)
22 Yorumla
Soran+1 yıl:D peki
+1 yılklasik sürtük modeli !
hem aldat sonrada vurdu bana hoş kız bana aldattım seni dese öldürürdüm heralde. :D diyemez korkudan.90 Yorumla
+1 yılTam bir o. c mus.
Way * onun.
normalde hic küfür etmem ama kadina kalkan el g. tune girsin insallah11 Yorumla
Soran+1 yılHelal be adamın dibisin :')
+1 yılsebep ne olursa olsun kadına şiddete karşıyım tavsiyem emniyete ihbar!!
14 Yorumla
Soran+1 yılSenin o düşünceni yerim :) diğer erkekler gibi olmadığın için sağol ;)
- +1 yıl
rica ederim kendine daha iyi birini bulmalısın
Soran+1 yılHaklısın hemde çok :) vuran hayvanlardan uzağım zaten bundan sonra
- +1 yıl
bundan sonra daha fazlasını istemeyi dene. ancak bu şekilde iyiye ulaşabilirsin :)
benimde annem ve ablam var dolayısıyla kesinlikle kadına şiddete karşıyım ne olursa olsun... kadınım beni sokak ortasında rencide etse bile ona uslubuyla cevap verir sakinleştirmesini rica ederim (ki örneklerini yaşadım) fakat aldatma konusu işin içine girince... az bile yapmış , ben kız arkadaşımın direk kaşına yumruk atarak kaşını yarmıştım ve asla affetmedim , affetmicemde. keşke o beni dövseydi , veya sen erkek arkadaşını dövseydin , vursaydın , hakaretler edip küfürler savursaydın ama aldatmasaydın... aldattın ve hakettin. hatta yorumlarını okudum da bu adam hakkında... az bile yapmış sana
04 Yorumla
Soran+1 yılInsan mısın sen kızın kaşını yarmış oha
Soran+1 yılAferin sana
+1 yılAdam dayanamamis vurmus iyimi olmus bilemem ama sana cok guzel cuk oturmus
madem sevmiyorsun aldatmak niye?
Niye milletin duygulariyla oynuyorsun senin gibi hemcinsim oldugu icin utaniyorum şu an
Sevmiyorsan ayrilisin ! Insanim diye ortada kalabalik yapma
Ne bicim insansin sen05 Yorumla
Soran+1 yılSevmiyosun niye aldatiyorum demişsin sevmeyen aldatır zaten seven neden aldatsın? Ben bin defa ne dedim? Yakalamasa bugün yarın ayrilicaktim zaten.
Soran+1 yılAldatiyosun olcakti o
- +1 yıl
Ayrilipta ypsaydinb ne b*k yiyevcksen o zmn yeseydin
Bugun yarin ayrilcktim diye salakca bir bahanede senden cikar sasrmamak gerek
Aynisi cocuk sana ypsa salya sumuk aglar cocukta namus seref birakmaz saydirirdin yag gbi ustte cikma hic !
Soran+1 yılYav turkceni düzelt yazdıkların okunmuyo doğru düzgün sevmediğim kişi için ne ağlıcam ayrica
- +1 yıl
Sevmiyorsan ayrilsaydin diyorum bayan midesi genis yedi kocali hurmuz
Herneyse kafa yok blli by
Bence vurmamaliydi ama sen ondan daha fazla suclusun. Yaptin tamam bari seni sevmiodum demeseydin...
15 Yorumla
Soran+1 yılVurmamaliydi dedin ya sen harbici kızsın :)
Soran+1 yılOnlar erkek değil ya caniler bide kadına şiddete karşıyız diyolar peh
Soran+1 yılAynen hemde daha çok yapıyolar
Ya o seni çok sevdiyse nolcak sevmediğin birine sırf sevdiği için şans vermek nedir afrodit mısın l*n sen ne sanıyorsun kendini iyi yapmış ben olsam kafanı duvarlara vururdum akıllan bir daha sevmediğin kimseye gitme ne kadar severse sevsin tavrını koy uzaklaş insanlara umut verip aldatamazsın Ahlaksız kadın! Senin gibi biri yüzünden 5 senedir kimseyi sevemedim ben basit mı l*n bu kadar her şey Allah hepinizin belasını versin inşallah
05 Yorumla
Soran+1 yılKuyruk acısı :)
Soran+1 yılO kız varya benim gibi olan ne yapmışsa çok iyi yapmış aferin ona sevap kazanmıştır siz diyosunuzya tokat sana az bile diye onun da yaptıkları sana az bile şu soylediklerine bir bak.
Soran+1 yılŞimdi bu konuyu çok baska yerlere getirmek istiyorsun ama o kadar alakasız bişey soyledin ki :D
Soran+1 yılSus kız :D
Gizli Üye(30-35)+1 yıldüşünsene sen onu hiç sevmeyip başka bir erkek hayatına sokarken seni düşünüp resimlerine demleniyordu belki kaba davranışları vardı ancak kalbindeki hisler gerçekti ya da her ne ise sen yaptığınla ne kadar gurur duruyorsun yanağını okşayıp "aferim sana iyi düşünmüşsün" mü demesini beklerdin evet kaba yanlış davranmış bak ben olsam yüzüne tükürür döner giderdim layık olduğun hayatınla bir başına bırakıp ancak karşındaki insanı bilemiyorum yazık ikinizede. :)
09 Yorumla
Soran+1 yılEvet ikimizde hatalıyız
Cevap sahibi+1 yılama bir fark var o sinirlerine dayanamayıp aşağılık insan oldu ya sen? neden yaptın
Soran+1 yılBende duygularıma hakim olmayıp hata yaptım
Cevap sahibi+1 yıl:) aynı şey değil bence o sana vurduğu tokat bir süre canını yaktı belki biraz içine oturdu ya senin yaptığın senin aklına gelince kaba insan olarak hatırlıcaksın peki sen onun aklına gelince. bunu ayrıntısı ile düşün yaptığın normal birşeymiş gibi konuşma bence.
Soran+1 yılIstedigi gibi hatırlasın çok umrumdu :D evet günümüzde aldatma herkesin yaptığı bir hata oldu :)
Cevap sahibi+1 yılherkes ile kendini bir mi tutuyorsun herkes şerefsiz adi karaktersiz sende mi kabulleniyorsun. bence herkesle bir görme kendini ve arkanda bıraktığın izlenimi düşün biraz önemse insanların sana saygı duymasını sevgi göstermesini istiyorsan buna dikkat etmelisin. insanın kendisine saygısı şerefi olmalı diye düşünüyorum. hayat senin..
Soran+1 yılEvet hayat benim şimdi benim hayatımı bırak Soruyu da bırak git kendi hayatında ilgilen.
Cevap sahibi+1 yılinsanca yaklaşıp fikrimi paylaştım. sen sahip olduğun adi şerefinle bana posta koymayı bırakta. insan olmalı öğren şerefsizce aldatıp burada ne yapıcağını sorucağına kadar şerefli olup insanca yaşamayı öğren hadsiz.
Soran+1 yılKomik şey seni :D
+1 yılBoşver uzak dur o adamdan sana vuran adamdan hayır gelmez evlenince hastanelik eder sonra seni
15 Yorumla
Soran+1 yılbir insan gibi insan daha geldi helal kardeşim
- +1 yıl
Sağol kardeşim bakma sen burdakilere hepsi ahlak bekçisi kesilmiş
Soran+1 yılAynen tatlım ya üstelik erkeklerin ne kadar aldattığı ortadayken
Soran+1 yılEvet bide üstüne dudağımı patlattı normal bir güçte tokat değildi geçirdi resmen
şimdi ben bugun bir soru sordum o soruyu sordugum zaman tepkı gösteren hanımlar oldu ve yıne yanılmadıgımı gordum işte sorum buydu...
www.kizlarsoruyor.com/.../q2321979-ks-deki-kizlari-gordukce-diger-butun-kizlardan-nefret-ettim00 YorumlaAyrılmak için aldatman çok yanlış onum vurması da yanlış ama snin yaptığın daha ağır uzun süre acı çekecek
11 Yorumla
Soran+1 yılVurmasını savunmadığın için teşekkür ederim
+1 yılo* nun önde gidenisin. sevmiyorsan ayrılaydın. niye hayal kırıklığı yaşatıyorsun? bana yapsan ben senin derini canlı canlı vücudundan sıyırırdım. sadece tokat attığına şükür et. benim gibi bir delinin eline düşersin inşallah :)
16 Yorumla
Soran+1 yılBen adam gibi adamlarla ilgileniyorum kadına el kaldırmayan
Soran+1 yılÖf ne uzun yazdın be okumaya usendim işsiz
- +1 yıl
cevaplarım işine gelmedi değilmi? hepsi silinmiş. senin isid den başka bir farkın yok. yaşantın insanlığa zarar...
küçük çocuklar gibi "ben haklıyım, ben öyle istiyorum" diye bir tutumun var.
niyemi sen beni deli ediyorsun? çünkü eski sevgilim ile nişanlanacaktim ama senin gibi aynı hatayı yaptı ve aynı senin gibi "ben haklıyım" diyordu.
Soran+1 yılEski sevgiline artık ne yaptıysan o da öyle yapmış kizcagiz üzüldüm yaa kıza tabi
- +1 yıl
ben onun üniversitesine kadar herşeyi karşıladım. senin yaptığından dahada beterini yaptı. kendi kariyerimi karartmamak için birşey yapmadım. Allah büyüktür ve sizin gibilere en güzelini yapacaktır. öbür tarafta kemiklerinin titremesini isterim
+1 yılaldatıyorsan dayağı hakediyorsundur... karşındaki kim olursa olsun ona saygı göstermelisin tipi ne olursa olsun istemiyorsan çıkmayacaksın.. ayrıca siz kızlar aldatılınca neden beddua ediyorsunuz siz beddua edince bizim iki yakamız bir olmuyor sen bir tokatın derdindesin eğer acıyorsa kaşarlık yapıp aldatmayacaksın
05 Yorumla
Soran+1 yılBeddua ediyomusuz sen çok aldattin da beddua aldın heralde.
- +1 yıl
herkesi kendin gibi şerefsiz mi sanıyorsun zilli
Soran+1 yılZilli :D :D bu lafı en son ilk okulda bir çocuk düşmüştü ına güldüm herkesle ne guluyosun zilli demişti seviyeni belli ettin sağol :)
- +1 yıl
insanların seviyesine inip iletişim kurmadan laftan anlamıyorlar ama sen aldatip seviyenin tabanını görmüşsün zilliye kadar inebildim idare et
Soran+1 yılPeki :D
Sevmiyosan cikmazdin. Vurmasi senin onun ruhuna attığı tokatdan fazla acitmaz bence... Icip aglamasina sebebse seni hala seviyor olmasi ama her sey bitmiş artik ne. Denilir ki
28 Yorumla
Soran+1 yılSırf o mutlu olsun diye çıktım ne biliyim ogrenicegini ayrıca erkek tokadı baya acıtıyo yani.
Soran+1 yılTamam ben hatalıyım ama burdakilerin çoğusu vurmanın da hata olduğunu kabul etmiyor.
Soran+1 yılÖyle yapsaydı en azından pişman olurdum üstümde bir vebal hissederim benim için değeri artar belki çıkmasak da bigün Özür dilerim arkadam olarak ama vurmak nedir ya.
Soran+1 yılArkadaşım olarak
Soran+1 yılşu an demiyorum zaten eğer vurmasaydı diyorum
+1 yılaldatmanın amacı neydi tokat atması biraz kötü olmuş ama niye aldatma ihtiyacı duydun ki
14 Yorumla
Soran+1 yılYa zaten sevmiyodum başka biri karşıma çıktı bırakıcaktım 1 2 güne ama o yakalayınca böyle oldu. Ayrıca duygusal bir aldatmaydı öbür türlü değil
- +1 yıl
sonuçta aldatma yani böyle olacağına onunla tanışınca ayrılsaydın daha iyi oludu
Soran+1 yılHaklısın keşke hemen bıraksaydım
- +1 yıl
yani keşke bıraksaydın en azından böyle olmadı o çocukta hatalı yani tokat normal birine atılmaz kahpeye atılır bizde böyle yani delikanlı biriyse oda billir bunu
+1 yılBen ki asiri sakin biriyimdir ve cok sabrederim. yazdiklarini okurken bile adam az bile yapmis dedim hesap et artik...(kadinlara siddete elbette karsiyiz ama insan sinifina giren kadinlar icin gecerli bu)
110 Yorumla
Soran+1 yılTabii hepiniz karsisiniz
- +1 yıl
Once insan ol sonra burada savunma yap ve yorumlari duzgun oku !!
Soran+1 yılIstedigim yerde savunma yaparım
- +1 yıl
Yav he he
Soran+1 yılHahahhaha ergen ya
Soran+1 yılNiye isteyen yaşını buyutemiyo mu kusura bakma da konuşmaların ergen gibi
Soran+1 yılOfff çok korktum ya :)
Soran+1 yılBas git ikametgahina mı :P o nası bir laf kardeş ne yaşadın böyle sacmaliycak kadar :D
- +1 yıl
Google a yaz sen dedigim adresi belki anlarsin o zaman.. zaten anlayana anladi merak etme sen...
Soran+1 yılUyarma çok korktum silcekmisim öyle lafa böyle cevap verilir sen ilk kendi ağzına bak sonra baskalarinin cevaplarini elestirirsin
+1 yıl50 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 776 cevap paylaştı. senin yaptığın nedir? önce aldatıp sonra da seni hiç sevmedim deyip herşeyin yalan ve boş olduğunu onun yüzüne nasıl söyledin? tokat atma konusu beni ilgilendirmiyor da seni sevene bunu söylemek vicdansızlık ya tokat atması bence normal bir tepki o sinirle daha fazlasını yapmaması bilmiyorum ben kız olduğum halde engel olamayabilirdim kendime senin ona söylediklerin ve yaptıkların onu dayaktan beter etmiştir zaten
45 Yorumla
Soran+1 yılDurup dururken söylemedim yakalayınca açıklama yaptım
Soran+1 yılAhını yesinler onun ayrıca fark eder :)
Soran+1 yılYoruma bye yazdı off :D peki bye :D
+1 yılBen vurmam ama dilim keskindir. Vurmamı dilersin her daim eski sevgilinin yaptığı hayvanlık ama seninki daha kötü
11 Yorumla
Soran+1 yılEvet
+1 yılAz bile yapmış bence aldatılmak ne kadar acı veriyor biliyor musun? Benim hala canım yanıyor. Senin gibi insaları Allah bizim gibi insanlara imtihan olarak gönderiyor. Dilerim Allahından bulursun sen ve senin gibiler.
20 Yorumla
+1 yılHadi bir hayvanlıkda ben yapayım (sana göre hayvan olduğum için kendimi erdemli bile sayılırım aslında) bana bir kız böyle bir kazık attığında onun için yapabileceğim tek iyilik kol mesafeme girmemesi için dua etmek olur. Boks senin gibiler sayesinde ring dışında uygulanması gereken bir spor oldu
00 Yorumlaxper ıcın uretılmıs bır soruda olsa cıddı bır cevap vermek gerekırse vurmak degılde ben sadece suratına tukururdum bı gram aglamazdım alırdım ceketımı kapıyı ceker gıderdım. degmez.
01 Yorumla
Soran+1 yılEn azından vurmuyosun
+1 yılAdam aldatılmayı hak ediyor sen tokadı hak etmiyorsun öyle mi?
39 Yorumla
Soran+1 yılIkimizide hak etmiyoruz benim yaptığım yanlıştı ama burada vurmak doğru diyenler var. Küfür etseydi yuzume tukurseydi niye vuruyo got herif.
- +1 yıl
Yo hak etmişsin. Cidden adamı aldattığın iyi olmuş senden kurtulmuş. Ağzın cidden çok bozuk.
Soran+1 yılHak edene bozuyoruz
- +1 yıl
Zaten sorun da hak ettiği halde edebini koruyup ağzını bozmamak değil mi?
Soran+1 yılO kadar hoşgörülü olamıyorum kusura bakma
Soran+1 yılNeyse en azından vurduğu için hak ettiğini kabul ettin
- +1 yıl
Hoşgörüyle edebi ayırırsan belki edepli olabilirdin.
- +1 yıl
Yo kabul etmedim. Kendin nasıl istiyorsan öyle algılama. Hak etti dediğin için öyle dedim. Biraz mantıklı konuşsan sana hak etmişsin dediğimi de düşünürdün.
Soran+1 yılEğer birine karşı hosguruluysen edebini korursun zaten
+1 yılŞiddete hayır diye bağrınıyorum kendi çapımda ama bazıları laftan sözden ahlaktan sevgiden bağdan onurdan hayadan alamayınca demek çaresizlik bu duruma getiriyor adamı..
20 YorumlaKızım senin beynine akıl yerine nohut Felan mı koymuşlar * hem aldatıyo hemde ısrar etti diye çıktım diyo biriyle bu yüzden çıkıcak kadar salakmısın ruhun o* olmuş senin :D
33 Yorumla
Soran+1 yılSırf o mutlu olsun diye çıktım evet dayak meraklısı it. Ins. 10 kisi arasına alıp azına ederler senin
Soran+1 yılSende geri zekalilik var ama bu saatten sonra duzelmez umut yok senin icin
- Aşk İlişkileri konusunda 11,6b cevap paylaştı.
+1 yılYaşadığına dua et.:):
https://i.hizliresim.com/ay22Z7.jpg01 Yorumla
Soran+1 yılYaşadığıma dua edeyim? Ya nası böyle konuşuyorsunuz ben ona karşılık verebiliyo muyum vurdu daha nolcaktı.
Aşk İlişkileri konusunda 432 cevap paylaştı. Şiddet en hafif cezadır. Ben olsam şiddetsiz, kuralına göre, mahremiyeti bozmadan bir ceza verirdim ki keşke tokat atsaydı daha iyiydi durumuna getirirdim.
Aldatmak hoş değil... Yapmayın bayanlar baylar.02 Yorumla
Soran+1 yılAldatmak zaten hoş değil ama vurmak da degil
Senin gibilerle takılıp bişeyler yaşayıp sonrada g*t gibi bırakacaksın bide utanmadan attığı tokattan bahsediyorsun ama kalp acısını anlayamazsın sen sürtüğün tekisin cünkü
31 Yorumla
Soran+1 yılNe utancam be vurmuş işte daha napsin? O kullandığın kelimeyi al bir yerine...
+1 yılKim olursa olsun aldatanin medeni hali şerefsiztir kardeşim ...
40 Yorumlaben şiddete karşıyım ama çok iyi yapmış. birde zeytinyağı gibi üste çıkmaya çalışıyorsun.
senin yaptığın çok iyi sanki. adamı aldatmışsın daha ne yapmasını bekliyordun.
adam sevmiş seni, sen ne yaptın, aldattın02 Yorumla
Soran+1 yılBelli belli hepiniz karşı zaten
Aşk İlişkileri konusunda 16,2b cevap paylaştı. Pişman değil misin aldattığına. Yani aldatırken nasıldı ruh halin? Pişmanlık filan...
16 Yorumla
Soran+1 yılDuygusal aldatmaydı diğer türlü olsa tabiki pişman olurdum ama zaten ben insan gibi ayrilicaktim o yakalamasa
Soran+1 yılBilmem öbür türlü erkeğin gururuna daha çok dokunur diye düşünüyorum
Soran+1 yılYatarsa daha kötü ya sanki ben memnun edemiyorum gibi
böyle sevgilim olsun kafasını gözünü kırarım birde kendini haklı çıkarıyorsun yazık sana aldatacağına ayrılsaydın ya
16 Yorumla
Soran+1 yılO uzulmesin diye bırakmadım ogrenicegini düşünmemiştim
Soran+1 yılNe bilcem telefona bakcagini
Soran+1 yılInsan biraz saygılı olsa zaten benim telefonumla ne işi var
ne biliyim vurmak yerine bende aldattım bende sevmedim flaan derdimdim daha çok acıtırdı herhalde
13 Yorumla
SoranÖyle şeyler yapsa asla ama asla ona kizmazdim
Soran+1 yılEvet :(
Gizli Üye(30-35)+1 yılseni okadar cok sevmiski o sinirli vurmus ki kim olsa oyle biseye karsi vurur. o şu an yaptigin seye uzuluyor ki bunu bende yasadim anliyorum onun aklindan gecen herseyi şu an ..
12 Yorumla
Soran+1 yılSevdiği belli hala 5 parmaginin izi var saolsun
Cevap sahibi+1 yılya seni sevmis senin yaptiginin karsisinda tokat atmis git kime sorarsan sor boyle biseyi bir insan sevdigine yakistiramaz ve bunun icin kim olsa o tokati cakat
Ben yüzüne tükürmek isterdim ama değmezsin allah belanı versin der çeker giderdim harbiden sevmiyosan neden sevgili oluyosun sen orosp. kelimesini dahi hak etmiyorsun onlardan daha betersin.
04 Yorumla
Soran+1 yılOffff çok sıkıcısın be kardeş o sorduğun sorunun cevabı yukarda var. Oda oyle diyip girseydi en azından pişman olurdum belki
Soran+1 yıl:P :P :P kardeşim değilmiş Eyvah bittim ben keşke olsaydın çok önemli benim için :P
ahh canım çok üzüldüm ya bide kendini savunuyor çocuktan ayrılıp ne b*k yiyosan yeseydin o karaktersizliği yapabiliyorsan az bile yapmış acımıyorum size.
01 Yorumla
Soran+1 yılHay sizin bir yorumları okuyun ayrılcaktım diyorum bugün yarın
Öncelikle kadına şiddete karşıyım. Eğer baştan ona onu sevmediğini söyleyip bitirseydin bu onu daha az üzerdi. Evet sana vurmaya hakkı yok ama sende suçlusun.
12 Yorumla
Soran+1 yılAyarında vurması maalesef dudağım kanadı. Ben bitiricektim tabi kendi yakalamasa
bu durumda kadına şiddete evet bir tokatla az vurmuş bence.
43 Yorumla
Soran+1 yılDaha napsın öldürün bari?
Soran+1 yılCani.
Kalp kirmak kabeyi yikmakla es degermis...
Sen yiktinda bir tokatmi acitti?
Emin ol senin ona soylediklerin bin tokata bedel olmustur, cok görmemelisin ona!00 YorumlaSen onu aldattın. Oda sadece tokat atıp gitti mi. Yaşın 15 mi 16 mı?
01 Yorumla
Soran+1 yılNolcaktı bıçaklasın istersiniz heralde
1 tokatcık mı vurdu sadece. Bence bu şikayeti buraya yazabildiğin için şükretmen lazım.
08 Yorumla
Soran+1 yılNapsaydı ben kızım karsılık verebiliyor muyum? Öldürmesini isterdin heralde.
Soran+1 yılOnları yapsaydı keşke vurmaktansa
Soran+1 yılO kadar kolay değil maalesef dövdürmeyi dusunuyorum acikcasi erkek knklarim felan ogrenince hep beni tuttular siz nası böyle düşünüyorsunuz
- +1 yıl
Valla o zaman şöle diim sana inşallah sevgilin buralarda bu olayı paylaşır kendini tanıtır da senin kankalarını da biz elden geçiririz. Peki hadi diyelim ki biz yanlış düşünüyoruz sana sorim ben o zaman madem sevmiyodun madem aldatacaktın neden sevgili oldun hadi onuda geçtim madem sevmiodun neden ayrılıp başkalarıyla birlikte olmadın. Ayrılıp boşa çıksaydın kimle ne hat edeceksen edeydin. Yani senin acın bir tokat acısı karşındakinin acısını düşündün mü hiç?
Soran+1 yılYa peşimi bırakmadı ben de mutlu olsun diye bir süre cikiyim dedim. Ogrenicegini tahmin etmedim.
+1 yılSen adami aldat sonra bir de seni hic sevmedim de o da sana vurmasin oldurmedigine sukret adamin duygulariyla oynamissin empati kur biraz eline saglik diyorum adama..
00 Yorumla
+1 yılonun yaptığı hayvanlık belki doğasında var ama senin yaptıklarının ne hayvanlar ne insanlar nede bitkiler aleminde yeri yok
kısacası amip bile olamasssın03 Yorumla
Soran+1 yılBenim yaptığım insan doğasında yoksa erkeklerin aldatma oranı ortada o nolcak peki?
- +1 yıl
insan doğasında olmayan şey amipcim aldatıp üstede haysiyetsizce pişkinlik yaparcasına gidip çocuğu kışkırtman. aldattıysan geç bir kenara otur özür dile. sen ben aldattım haklıyım diyosun. yok öyle bir dünya. inşallah aynı şey başına gelir de görürüz seni
Soran+1 yılBen aldattım ve haklıyım demedim salakçım aldattım hatalıyım ama onun vurması da hatalı dedim. bir asadaki yorumları oku. Ayrıca durup dururken biliyo musun aldattım seni demedim o mesajları yakalayınca mecbur itiraf ettim.
+1 yılŞuna bak birde beni teselli etmeniz lazımdı diyor önce elimin içiyle sağ yanağına sonra dışıyla sol yanağına çakardım tokadı şak şak diye sonra yüzüne tükürür giderdim iyi yapmış çocuk elleri dert görmesin
00 Yorumla
+1 yılYok ben de kızlara vurmaya karşıyım ama sen de tam yüzüne tükürülmeyi haketmişsin.
15 Yorumla
Soran+1 yılTukurebilir vurması kotu
- +1 yıl
Onun ayılığı ama senin yaptığın alçaklık daha kötü. Sevmiyorsan biraz deneyip ayrılabilirdin ne diye aldatıyorsun.
Soran+1 yılYa ayrilsamda vururdu o emin ol
- +1 yıl
Valla ikinizde de hata var. Ama o vurarak haklıyken haksız olmuş.
Soran+1 yılAynen bende öyle diyorum zaten. Vurun oldursun diyen erkekleri gördükçe iyice erkeklerden sogudum ne caniler
Türkçe'ye bakar mısın? Ne dediğini anlamadım ama sevgilin iyi yapmış :)
10 YorumlaSen o sevgiye değmezmişsin zaten. . Eline sağlık "sevgilinin"
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 778 cevap paylaştı. =bana vuydu vuydu
= nasıl vurdu ulan
=vuydu işte çat pat diye vuydu :):):)40 Yorumla- Devamını Gör (100)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar