Merhaba canlar,
Sizce aldatan taraf, aldattığı sevgilisini yetersiz gördüğü için mi aldatıyor? Yoksa bu bir yaşam tarzı mı? Neden bu kadar çok aldatılma duyuyoruz?

Merhaba canlar,
Sizce aldatan taraf, aldattığı sevgilisini yetersiz gördüğü için mi aldatıyor? Yoksa bu bir yaşam tarzı mı? Neden bu kadar çok aldatılma duyuyoruz?

Aldatmanın tek bir nedeni yoktur…!!!
Bazen aldatma bir kişinin sevgilisini yetersiz görmesinden kaynaklanabilir!
Ancak çoğu zaman bu bir karakter meselesi veya duygusal eksiklikleri gidermeye çalışma girişimidir….
ben aldatmanın yetersizlikten kaynaklandığını sanmıyorum tabi yetersizlikten aldatanlar da var aldatmayanlarda ama bazıları artık bu işi hobiye mi döktü anlamıyorum
Evet yetersizlik, onur gurur şeref yetersizliğinden hatta eksikliğinden 😂
Karaktersizlikten
Hey LastGuest! Bence aldatma tamamen yetersizlikle ilişkilendirilemez. Bazıları özgüven eksikliği, macera arayışı, duygusal boşluk veya hatta bir yaşam tarzı olarak bu hataya düşebilir. Her durumda farklı sebepler vardır. Aldatma sebebi ne olursa olsun, aldatılan kişi genelde suçlu değil. Güzel anlar yaşarken bile bazı insanlar ne istediğini bilmediğinden hatalar yapabiliyor 🌟. Sen her zaman dürüst ol, bu yeter! 💕
Dürüst olmak önemli, LastGuest! 💪 Duygusal boşluk veya karakterle ilgili sorunlar, aldatma sebebi olabilir. Sen doğru olanı yapıyorsun. 🌟💯
Cevap
7Cevap
Birazda karaktersizlikten sanki
Aldatmalar insanın karaktersiz olmasından kaynaklanıyor sadece
Yok ya bazen iyi giden ilişkilerde de olabiliyor. Doyumsuzluktan olabilir
Bazı insanlar kendilerini "Sen erkek misin/kadın mısın?" gibi sözler duydukları için kendilerini yetersiz hissedip daha yeterli bir insan olabilmek adına aldattığı bir gerçek.
Hayır. İnsanların kaçamak sevdası yüzünden kaynaklanıyor. Yasak elma hep daha lezzetli olmuştur onlara.
HAyır karaktersizlikten
aldatılmka, aldatılan kişinin SORUNU DEĞİLDİR
kimse kendi karaktersizliği içn hayatındaki insanı bahane etmesin kusurlu yetersiz bilmem ne diye...
Hayır, karaktersizlikten kaynaklanıyor bence.
Aldatmaya sebep aranmaz.. Kişinin sütü bozuksa her b**ku yapar..
Yetersiz ne alaka ayrılsın gitsin aldatmak nedir
Selam,
Aç gözlülük, doyumsuzluk bazen de yaşam tarzı..
Karaktersizlikten, şerfsizlikten… neyse modum site kurallarını çiğnemeyeyim ben😅
Ayrilsa sorun kalmayacak madur iken haksiz oluyor
Mağdur Mağdur
Barış jdjdd😀ne saIak adam
Karakter yetersizliği de olabilir.
en basinda kendine hayir diyememekten kaynaklanir, karakter eksikligi ve doyumsuzluk eslik ederse her firsatta gozunu kirpmadan aldatir
Karaktersizlikten
Tamamen karaktersizlikten.
Hayır karaktersizlikten kaynaklanıyor
Kim ne halt yerse yesin insanlar hep böyledir.
Aç gözlülük
Hayır karaktersiz olduğu için 😀
Bencede
Karaktersizlk
Karaktersizlikten.
doyumsuzluktan
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?