Garsona kuryeye kötü davranmayı adamlık zannediyor bastım engeli iyi yapmış mıyım?

Pos çalışmıyor da olabilir o yoğunlukta yanlış da gelmiş olabilir geç de olabilir. Pos çalışmıyordu ya bu ne biçim iş üff püf bı kahve keyfimiz vardı bilmem ne dedi oysa ki uğraşıyorlar yani pos bazen sıkıntı yaratır internet kaynaklı vs. Arkada fiyatlar var nasıl olsa biz nakit ödeyelim olur mu dedim. Kusura bakmayın dedi garson estağfurullah ne demek dedim. Çapını belli etti orada. Demek ki sanalda iyiymiş sadece. Ne çapsız ne aşağılık kompleksi olan adamlar var yahu
Garsona kuryeye kötü davranmayı adamlık zannediyor bastım engeli iyi yapmış mıyım?
Cevapla