Konustugum kısıye gel ıste dedım bahane urettı bende gorucu usulu nısanlandım. Şu an ask acısı cekıyor bela olur mu bana?

2-3 ay konustuk. Gel ıste dedım gelmedı. Bulusmayıda azalttı gelmiyordu. Baktım bundan umut yok. Gorucu gelıyorlar dedım umurunda olmadı. Bende senı bekleyecek degılım dedım nısanlandım. Oyle dertlı ask muzıklerı atıyor. Onu sevdıgımı sanıyor halbukı bende bısey bttyse bıttı. Şu an nısanlımı cok sevıyorum. Basıma bela olur mu kı heryerden engellı

Konustugum kısıye gel ıste dedım bahane urettı bende gorucu usulu nısanlandım. Şu an ask acısı cekıyor bela olur mu bana?
Cevapla