Güncellemeler
1 yıl
Ben onu unutmak için başka bir ilişkiye girmiştim çünkü ondan ayrılmıştım ama o beni aldatınca aldatıldı. Ve birçok şeyde benim ilkim olduğunu o da iyi biliyor ve bu konuları önem veren birisi. Ve benim rızam kesinlikle yoktu. Onları hemen kestirip atar mı?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Bunun akrep erkeğiyle alakası yok burçlar sadece tanışmalarda sohbet dönsün diye uydurulmuş bir şey 😁
Karakteri kişiliği yazan şeylerin birçok şeyinde çıkıyor. Ama beni doğru kendisi etkiledi
Siz kendinizi şartladığınız içim böyle hissediyorsunuz
Seni aldatan biriyle neden barışmak istiyorsun güzelim?
Çünkü bedenime sahip oldu rızam olmadan hadi onu geç yasadıklarımı unutamıyorum. Ben galiba uzun bir ayrılık sürecinde ona asık oldum defalarca evleneyim yeter diye bağırdı üzerine hem gittim her konuda sıkıntıya soktum, ona dert oldum zaten kendisi dedi hiç kimseye bu kadar tolerans göstermiyor. Çok şey yaşandı yani yaklaşık 2 yıldır ben en az onun kadar zor ve sorunum. Ailesinin içine girdim çocuk bu kadar sakin pamuk gibi sen bunu nasıl dellendiriyon diyorlar. Hadi her şeyi geçtim bu kadar bana sinir olan bir insan neden benim hatıralarımı saklar?
Seninle sevismesinden dolayı mi seni aldatan birini bırakmıyorsun?
Oda öyle söyledi tam olarak öyle değil biz hep didiştik birbirimizi yedik tükettik ama hayatımda hiç kimseye bu kadar değer vermedim ben bir erkek için ailemle savaşmadım. Onun için binlerce kilometre ilerde herkesten uzak yanına gittim çok savaştım çok direndim çok emek verdim benim onun yanına gitme ihtimalim o kadar düşük bir ihtimaldi ki onun o küçük umuduna tutundum. Aldatma faslıda unutamıyorum zaten aman kendisi de aldatıldı şu an. Mutlu olmadım onun mutsuzluğuna. Yani size nasıl söyleyeyim hayatıma biride girmişti duygusal bosluğumda ama yurt dışına gidince ortak ayrılma kararı almıstık ben zaten ilişkiyi yara bandı olarak yapmıstım sonra dediğim gibi görüşünce onu ne kadar sevdiğimi ve o ilişkinin saçma bir düşünceyle olduğunu anlamıştım tekrardan acı çekiyorum simdi
Açıkçası bu acıyı çekip kalbine gömmen gerekiyor
Diceksin ki güzel değilmisin aldattığı kızla mı kıyaslıyorsun kendini diye, ben yapamıyorum çok isteyen oldu ama anlık ilişki kuracağıma onun hayatında sevilmediğim konuma dahi razıyım çünkü onunla yasadığım ilişki diğer hiçbir erkeğe benzemediğini biliyorum. Denedim de hevesim bile kalmadı hiçbir seye
2 yıldır gömdüm yine çıkıyor ben unutamıyorum.
İlk başta hep gurur yaptım her konuda onu tersledim ittim. Şimdi her şey tersine döndü işte
Dönsün güzelim dönsün de kendine biraz çeki düzen ver sevilmediğin Bir yerde nasıl durabilirsin
Gücüm kalmadı inanın.. zaten hayatım mükemmel değil hata yapma potansiyelim var yanlıs kararlar almaktan da korkuyorum insanlara güvenim 0 insanları umursamıyorum derdim ve dün aynı şeyleri o da bana söyledi. Yani bana güvenin0 insanları umursamazdığını. Sanki hayattaki en büyük imtihanım o
Gücün kalmadıysa çabalama o zaman kalma onun yanında git bırak onu.
Kuzenine yazdım yani daha zaten elimden gelen bişey kalmadı oda durumları biliyor. Susuyorum hep sustum zaten
Yapman gereken belli ama sen bilirsin
Konustum arkadaşıyla çocuk benim söylediğim bir şey yüzünden yara olmusmusum ona affetmiyormus beni bende beni aldattığı olayı öne sürdüm kız arkadaşı dahi sinirlendi olaya 2 yıldır beni sürekli anlattığı ailesine dahil olan kardeşgillerdenmis falan neyse.. bakalım uyanınca neler diyecekmiş
Elimden geldiğince yanındayım yazmak istersen sıkıntı değil
Beni annesine götürüyor eve gider gitmez yüzüme bakmıyor o fotolarını görüyorum ben sahte nişan olayını öne attığım için ben mi suçluyum şimdi? valla hiç pişman olmadığımı söyledim bu konuda ama iletişim kurabilseydik suanda da ihtiyacımın olduğunu ondan baska güvenicek dalım olmadığını söyledim kız konusucakmıs geçende annesi bir arada kız arkadaşı yardım etti onlarda yumusuyo yine sinirleniyorum ilişkimi insanlarla yasıyorum özelim falan yok ama elimden de birşeyler gelmiyor bu kadar sevmesem simdi bende bilirdim ağzının payını vermesini de..
Umarım ayrılırsınız ne diyeyim
Tesekkur ederim. Sadece anlaşılamıyorum bu yüzden içimde burukluk var.. bir kere beni Anlasaydı bugün bu halde olmazdık
Ne demek güzelim Rica ederim
Djjdhd neden ayırma peşindesin
E aldatmış seni Neden beraber olasın ki😅
İnsanlar hata yapar. Babam annemi kaç kere aldattı? Bir kere bıraktı mı? Çok arastırdım aldatma konusunu duygusalda olabiliyor fiziksel de.. İlk baslarda böyle herşeyi kestiren atan biriydim çok zaman ayrılıkla ilişki sürdüm ben artık ayrılma derdinde değilim. Biz birbirimizi engellediğimizde dahi yan yana gelince bizden mükemmeli olmuyor direkt zaten sırnasan biriyim onun aradığı sey duygusallık. Anasına götürüp evlilik konuları açtığında suanki olgunluğum yoktu hatta annesine göstermesi için hazır olmadığımı ben söylerdim
Sen bilirsin