Erkeklerde belalı sıkıntılı adam net belli olur şu saç stili instadan attığı araba ve saçma şarkılar yazılar net belli eder ya... Peki aynı şey kadınlarda geçerli mi? Kadınlarda/kızlarda tipten iyi kötü birini olduğunu anlayabilir miyiz?

Erkeklerde belalı sıkıntılı adam net belli olur şu saç stili instadan attığı araba ve saçma şarkılar yazılar net belli eder ya... Peki aynı şey kadınlarda geçerli mi? Kadınlarda/kızlarda tipten iyi kötü birini olduğunu anlayabilir miyiz?

Şu saç modelinin ne suçu var kullanıcıları kötü huylu diye bu güzelim saç modelini karalamanızı adla kabul edemiyorum lütfen bu kısmı düzeltiniz çünkü kötü saç veya tarz şarkı vs diye bir şey yoktur onu berbat eden kötü karakterist bireyler vardır kötü kadın olayına gelirsek aslında onlarda kendilerini belli ediyor 😁😁
Tabi ki yani ufakta olsa bir umut ışığı sunmak gerekiyor
Merhaba,
Hayır belli olmaz. Dış görünüş yanıltır!
Gözler bile yalancı, yalan söyler!
İnsan evladı çiğ süt emmiş nankör her şey beklenir ve oscarlık oyuncular...
Kesinlikle hayir bikere makyajla irk degistiren bi cinsiyetiz jshfbd mimikler desen botoks ile halloluyor, kalan hersey de yapay cogumuzda.. nasil nerden anlicaksiniz ki sadece yasayip gorebilirsiniz
Eic icin Tesekkurler😅
Keko saçı işte tam😅😅
Böyle insandan nezaket kibarlık beklenmez ki😀
Kötü kadını yine bir kadın anlar. Ama erkek anlayamaz. Erkekler tatlı sözlere çabuk kanıyorlar üzgünüm ama öyle😊
Herkesin gönlüne göre versin hocam 😅. Biz erkeklerin işi harbiden zor
Evet valla zor işiniz. Bir kadınla tanışırken iyi bir kadın arkadaş şart erkeğe rehber olması için😅😅
Kesinlikle 😂😂
Teşekkürler eig icin🙏🏻
Soruma gelmen bile şeref verdi ben teşekkür ederim hocam
Cevap
14Cevap
Kesinlikle olur. Toksik tipleri hissedersin bile. Enerjileri düşük ve kötü olur.
Tipinden anında anlaşılmaz belki ama ufak davranışlardan anlarım ben.
Aşırı makyaj, herşeyi başa kakma ya da hak etmediği şeyleri istemek
şu saçı görünce Hasbinallah ve nimel vekil diyorum ateist halimle.
Sadece sohbet etmem yeterli bir iki zarf soru ve yorumla anlarım ne olduğunu.
Kezbansa veya erkeksi davranıyorsa ya da aşırı kokoş bir konuşması varsa uzak durulmalı.
Konuşmasından belli olur hal ve hareketleriyle anlayabiliyoruz.
Kadınlarda tayt giyilmişse güzel kokmaktan çok kozmetiği önem verilmişse kalitesizdir
Dişilerini etkilemeye çalışan arizona kertenkeleleri bir tükenmedi nesilleri. 😂
Sıfır bir bunlar da yan etki yapmış kollar yanlar da pervane gibi sallanıyor. 😂
Kötü insan yoktur bilmediği için kötü olan insan vardır. Çünkü insan yaradılış itibariyle iyidir.
Tipinden belli olmasa da davranışlarından belli oluyor
Saç stili aslında kötü değilde kullananlar öyle olduğu için bu saçı gördüğümüzde bu adam belalı tip diyoruz hemen 😅
Anlarsın, çok bariz tipler var
Ön yargı iyi bir şey değil
Anlarsın biraz böyle sert maskülen duran kadınlar sıkıntılı oluyor
Tipe bakan kişi bir ömür yalnız kalır
Konusma tarzindan hareketlerinden belli olur
Gözler herşeyi belli eder
Oluyo be kanka
Hissiyat
Olur tabi
İkisi de
Kadınlar iyi rol yapar en garantisi uzak durmak
Belli olmaz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?