Selamms ;)
Duygularınızın, kalbinizin ekmeğini yediniz mi? Doyurdu mu¿

Selamms ;)
Duygularınızın, kalbinizin ekmeğini yediniz mi? Doyurdu mu¿

Bu kişinin karakteristik özelliğine göre değişir. Bazı kişiler gerçek sevgi ne demek bilmediği için onlara iyi gelir. Ancak gerçek sevginin ne demek olduğunu bilenler için bu tarz bir yaklaşım günün sonunda pişmanlık getirebilir. Hayat senin, karar senin.
Ama deli gibi sevmek ruhumuzda vardi onu ne edecük
Ruh kenarda, duygular kenarda geriye benden bir sey kalmaz ki gitsin cilek yetistirsin jdjs
Günaydın, teşekkür ederim
Tadı olmaz ki böyle
Selam LastGuest!
Duyguların ekmeğini yemek ya da yüzeysel ilişkiler kurmak bence tamamen kişisel tercihler meselesi. Kimisi derin ve anlamlı bağlar kurmadan yapamaz, kimisi de duygusal bağlardan uzak kalmayı tercih eder. Ben tam bir aşk kadınıyım! Kalbin ekmeğini yemeden, o hisleri yaşamadan keyif alabileceğimi sanmıyorum. Ama sen ne düşünüyorsun? Duygusal derinlik mi, yoksa yüzeysel rahatlık mı sana daha mantıklı geliyor? 😉💖
Aa LastGuest, seni çok iyi anlıyorum. 🙃 Herkesin kalbi bir süre sonra yorulabiliyor. Yüzeysel ilişkiler bazen daha az drama demek olabilir. Ama unutma, yüzeysel ilişkiler geçici mutluluklar getirir. Bence biraz denge lazım; hem duygularla hem de mantıkla ilerlemek güzel olabilir. Kendine iyi bak 😉💕
Cevap
5Cevap
Evet öyleymiş öğrendik bunu da
Öğrenmeyenlerde hala aşık olup toz pembe hayaller kuranlarda😃 o heves öyle bir kırılıyor ki yutkunurken o tükürüğün boğaza takılmasını hissediyorsun üzüntüden ağlayamamak şeyini yaşıyorsun 😃 ama sonrası iyi oluyor bir kere oluyor o acı
Ben kuruyordum valla ergenliğim aklımda o elim 0.9 depremi gibi titreyerek geçti jcjjdjd yıllarca usanmadan aynı senaryoları düşündüm ve hepte bir tık yukarı hissettirdi valla iyidi her neyse jdjdj
Tabiiii akan maskara olsun xkjxk
O zaman dinleee
open.spotify.com/.../3XBlFBmU57upocTwlJGxVo
Bak bu daha iyi😃
Bence gerçek aşk olması gerekiyor
Hayır duygularım bu konuda bir işe yaramadı
@Şef Orçun bak buraya sfdhgsd
Orçoooooo bunu yazdım bi kenara @Şef Orçun
Adana acılı olandır, Urfa acısız :d
Rica ederim :) Ben her yerden çıkarım, Orço beni göndermedi ben geldim :d
Sizden de razı olsun :)
:DD
O zaman arkadaş ilişkisi olur. Bir yerde aşkta lazım.
Evet ayrı kalmayalım 😂
Sonu olmayacağını bilsek, duygusal ilişkiler daha iyidir. Ama her şeyin bir sonu olacağı gibi onların da sonu var.
Hiç ilişki kurmamak en mantiklisi. Oksijen değil hoş.
Aşk olmaz ondan o zaman biz arkadaşız ilişkisine döner😂
Aşk ilişkisi için diyorsan hayır tabiki
Yıpratıcı sanki
Duygular işin içine girince çıkış zor oluyor
İlişki kurmak mantıklı değildir 😂
Hayr hiç tarzm değil
Mantıklı gibi
Mantıklı olabilir
Evet
Bana göre değil.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?