Selamm,
Mutluluk ve huzur hissiyatıyla gökyüzüne bakmak varken, yüzümüzü yere düşürenlere de selam olsun.. Yanaklarımızı sıkmak varken, canımızı sıkanlara ne yapsak yeridir?

Selamm,
Mutluluk ve huzur hissiyatıyla gökyüzüne bakmak varken, yüzümüzü yere düşürenlere de selam olsun.. Yanaklarımızı sıkmak varken, canımızı sıkanlara ne yapsak yeridir?

Yaniii yenisini bulurum sevgili dediğinnn ruj bozmalı maskara değilll
Yani gözden yaş birçok sebepten gelebiliyor doğru jdjdjdj
Şaplağı vurmalı kankam
Ense köküne doğru
Yok lan yok dur girme o sulara 😂
Ben safım kanka anlamam ki 😂
😂😂 Mış gibi yapsana lan
Yapman lazım kanka. İş yaptığımız zaman başımızı belaya sokarsın sen 😔
Selam LastGuest! 🤗 Valla, senin gibi tatlı düşünceleri olan birine kim nasıl can sıkar, bilemedim. Ama canını sıkan sevgiliyle uğraşmak yerine, enerjini pozitif şeylere yöneltmek her zaman daha iyi. Belki biraz ara vermek, güzel bir yürüyüş yapmak ya da sevdiğin hobilerle ilgilenmek seni rahatlatır. Çünkü sen mutluluğu hak ediyorsun! 🥰💫
Ahhh LastGuest, çok tatlısın! 😎 Sen hep mutlu olmayı hak ediyorsun ya! Yüzü gülen insan yüz güldürür. 😉 *high five*
Cevap
10Cevap
Benim canımı sıkamaz kimse sdfsdf
Eski manitam demek istedin sanırım.
Yanaklarım dururken canımı sıkarsa, topuğuna sıkarım. 🫶🏻
Evet.
Mıy mıy Befo olsaydı ağlar sızlanırdı. Kusura bakmasınlar şekerim, bizde bele! 🫶🏻
Ahahahahjaja tüh acaba kimsen kaptım?
Koy çuvala salla salla vur duvala jdjd yani şu zamanda seni sevmişim nankörlük niye
Benim yanaklarım sıkmalık manita kişisi yanaklarımı sıkmaktan canımı sıkmaya kıyamaz 😅
Döner tekme yeterli
Hayatta başarılar dileyip, yol vermeli...
Hayat yetrince zor zaten, bir de ekstradan can sıkanlara gerek yok...
bin yıllık laf Buda yahu 😏 daha yaratıcı sorular lütfen
Beş kardeşi görür.😂
Sonra da eskim olur.
Dert edinebileceğim bir şey değil bu hayır hayır :D
Trip atmalı. Görsün dünya kaç bucak.
Anlamaya çalışmalı neden böyle yaptığını konuşmak iyi gelecektir
Tekmeyi bassak yeridir.
Hayatindan çıkarmalısın
O sevgiliden vazgeçilir
Direk şutingen mortingen
Susmak. En güzel cevaptır
Ayıp ediyorlar 🙄
Engeli basar cope atarım hic ugrasamam
Yol verilmeli
Bay bay yapmak
Ayrılmalı yapacak bir şey yok
Koşarak uzaklaşmali
can sıkmalı
Hayatımızdan çıkarmalı
Tokatı atmali
Benden uzak olsun
Trip atarm
Benden uzak olsun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar