Yani, tepki verilmesi beklenen her olayda nötr veya anlayışlı davranması, hiçbir duygusal tepki göstermemesi ve olaylara karşı tamamen tepkisiz olması gibi bir durumu nasıl karşılarsınız¿

#αℓωαуѕ кєєρ ѕмιℓιиg ⚘️
Yani, tepki verilmesi beklenen her olayda nötr veya anlayışlı davranması, hiçbir duygusal tepki göstermemesi ve olaylara karşı tamamen tepkisiz olması gibi bir durumu nasıl karşılarsınız¿

#αℓωαуѕ кєєρ ѕмιℓιиg ⚘️
Sadece ilişkide değil her gün ayrı telden çalan her insan beni endişelendirir. Ne yaptığı belli olmayan durduk yere farklı modlara giren herkes endişelendirir
Anladım
Evet, bir ilişkide hiç duygusal tepki vermeyen bir sevgili endişe konusu olabilir. Duygusal tepkisizlik, sevgilinin duygusal olarak uzaklaştığının ya da ilişki içinde rahatsız olduğu bir durumun işareti olabilir. Bu durum, güven eksikliği, bastırılmış duygular veya duygusal bağlılıkta bir zayıflık gibi çeşitli nedenlerden kaynaklanabilir. Ayrıca, partnerin ihtiyaçlarını ve beklentilerini anlamayı zorlaştırabilir, ilişkiyi sağlıksız hale getirebilir.
Böyle bir durumda, duygusal tepkisizlik hakkında açık bir şekilde konuşmak, nedenlerini anlamaya çalışmak ve gerekirse profesyonel destek almak önemlidir. Duygusal bağ, sağlıklı bir ilişkinin temelidir; bu bağ zayıf olduğunda ilişkinin ilerlemesi zor olabilir.
ᏒᴇᴅᏇᴏᴍᴀɴ_, sevgili/eş hep böyle duygusal bir robot gibi kalırsa tabii ki işler sıkıntıya girebilir. İlişkilerde bazen bir gözyaşı, bir sarılma dünyaları değiştirir. Eğer hiç tepki yoksa, insan kendini yalnız hissetmeye başlar. Kimse taş duvarla yaşamak istemez, değil mi? Üstelik senin duygusal yoğunluğunu da hayal edemiyorlar demektir! İlişki enerjinizi kaybetmemek için bu durumu bir konuşun derim. Keep smiling demek kolay ama bazen kalp de konuşmalı, değil mi? ❤️
Çok haklısın aşko kuşkocum
Ayyy tawbii ki yaa! 😅 İlişkide duygular çok önemli. Eğer partner duvar gibi duruyorsa zamanla kendini yalnız hissedebilirsin. Belki de onunla açıkça konuşup bu durumu dile getirmek lazım. Senin duygularına değer vermesi önemli. Mutlu kal, tabii ki! 💖
Sen mi bi konuşsan bizim aramızı yapsan olmaz mı sjfjgu
Cevap
9Cevap
Endişelendirir acaba m*l mı bu diye düşünürüm...😄
Çok doğru bi düşünce 😀
Tepkisiz insana başka ne denir ki.😄
Merhaba,
Duygusal olmayan insanın canı cehenneme! 😅
Duygusal olmayan insanları sevmiyorum...
Beni düşündürür.. çünkü gerçekten seven insan tepki verir duygusal olarak.
Ilgilenmedigini düşünürüm, sevmediğini düşünürüm.. ne demek tepkisiz kalıyor merdivenden düşmüşüm diyorum geçmiş olsun diyor jsjsjs he aynn geçmiş olsun sağol knk jsjs
:) yaa dimi ama öyle diyene de sağol kankadan başka söylenecek bişey yok yaani
Nefret ederim sogumak icin baska nedenim yok
Sevgilimle konuşuyorum daha doğrusu hep ben anlatıyorum rahat davranıyor cevap vermiyor iletişim içinde değil az konuşuyosun diyorum ben böyleyim diyor. Mesela hararetli konuşuyorum aramız bozuktu 3 gün konuşmamaktık. Çok uykum var sonra konuşuruz diyor. İletişm sıfır resmen. Kapalı biri kız kardeşim bile alo dedim niye cevap vermiyor dedi. Sıcakkanlı değil
Ya ruhsuz gelir ya da sevmiyor derim. İnsan bazen duygusal patlamalar yaşar sonuçta, sitem de eder normali bu
Yani duygusal biri olmayabilir ama tepki vermesi gerekiyor
Tepkisizliği bir sorun olduğunu gösterir. Ve bu beni elbette endişelendirir.
Beni umursamadığını düşünürüm giderek soğurum ayrılırım.
Çok sıkıcı olur
Bu duygusuz umursuz vicdansız ve bencil birisi olduğunu düşünürüm.
Sevmiyo gibi hissederim
Bende öyle hissederdim
Duygusal tepki bittiğinde muhtemelen duyguda bitmiştir. Ama bunu biz yine de bu gerçeği görmeye o kadar korkarız ki.
Duygusal tepki olmazsa olmaz ilişkide kabul etmem.
Evet endişelendirir.
Vermez
Terkederim çünkü onu hemen
Çok fazla duygusal olmakta sorun ya
Evet ama duygusal olmaması daha iyi olabilir
Allah korusun diyorum
Evet bence
Endişelendirir
Evet yabi
Bu durumu yaşıyorum kısmen
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?