Hayatım boyunca hic sevilmedim, gercek sevginin ne oldugunu bilmiyorum ?

Simdiye kadar ne sevgilim oldu, nede gercek bir dostum. Hep beni sevecek birinin hayatima girmesini hayal ettim. Ancak dedigim gibi bu sadece hayal olarak kaldi.. kimse icin önemli degilim. Kendimi adeta görünmez gibi hissediyorum. Hickimse yanıma gelmiyor, beni sormuyor. Yokluğum ya da varlığım kimsenin umurunda degil. Buna ailem de dahil. Sürekli yüzüm asık ancak çevremdekiler farkında olmalarına rağmen 1 kere dahi nedenini sormadılar. Suratsız, uğursuz diyip geçtiler. Oldukça güzel bir kız olduğumu söyler herkes. Ancak sanırım bahtsızım. Ne düşünüyorsunuz durumum hakkında?

Hayatım boyunca hic sevilmedim, gercek sevginin ne oldugunu bilmiyorum ?
Cevapla