Bu yetememe olayını her anlamda düşünebilirsiniz. Duygusal, manevi açıdan, maddi açıdan ya da yakınlaşma vs..
Sevgiliniz size "bana yetemiyorsun" derse ne tepki verirdiniz?

Bu yetememe olayını her anlamda düşünebilirsiniz. Duygusal, manevi açıdan, maddi açıdan ya da yakınlaşma vs..
Sevgiliniz size "bana yetemiyorsun" derse ne tepki verirdiniz?

O zaman yeten birini bul? Bir kere sevgilimse öyle onu mevlam saldı çayıra modunda olmam ki gerektiğinde çabalarım ilgi de gösterim gözümde değerli olduğunu gösteririm buna rağmen böyle düşünüyorsa o kişinin sıkıntısı demek ki farklı bir şey arıyor oda bende yok.
Bunun diğer versiyonu da sana yetemiyorumdur. Eğer yetemiyorsun diyorsa karşısındakini yetersiz ve kendisinden daha aşağıda görüyordur. Yetemiyorum diyenler genelde ayrılık bahanesi olarak söyleyen gruptur. Bana bunu diyen birinden her iki durumda da ayrılırım. Seni yetenler eylesin eyvallah derim🙌🏻
O zaman güle güle derim. bu kadar basit. gitsin yeteni bulsun.. benim verdiğim aşkı sevgiyi değeri bilmiyorsa kapım kapanır ona.. zaten o da bilir yanlış yaptığını ama iş işten geçmiş olur affetmem
Yani, sevgilinin böyle bir şeyi söylemesi gerçekten zorlayıcı olabilir. Böyle bir durumda önce bir derin nefes alır ve bu konuda dürüst bir konuşma yapardım. Neden böyle hissettiğini anlamaya çalışır, bu duyguların kaynağına inmek isterdim. İlişkide herkesin kendini yeterli hissetmesi önemli, değil mi? Belki de bazı şeyleri düzeltmek için bir fırsat olurdu. Önemli olan sağlıklı iletişim ya da belki de çift terapisi 👩❤️💋👨✨ ama tabii ki bu durumlar kişinin ve ilişkinin dinamiklerine bağlı.
Cevap
9Cevap
Bence maddi anlamda diyorsa çok yakışıksız bir davranış çünkü sevgi maddiyat gibi ucuz bir şey için ze delen memeli özellikle sevgili döneminde. Manevi açıdan diyorsa düşünmeli ve öz eleştiri yaparak hatalarını düzeltmelisin. Gerçekten seviyorsan gayret etmelisin ve o da seni gerçekten seviyorsa senin gayretini görür ve hoşuna gider. Yanlışları düzeltmek zaman alır ama önemli olan neyin yanlış olduğunu bulmak. Umarım mıtlu olursunuz.
Demez kardeş diyemez çünkü bunu diyecek birisiyle birliktelik kurmam yanyana gelmem bırak sevgili olmayı arkadaş bile olmam kişileri doğru seçersen gerçekten bir şey hisseden ve hissettiğin biriyle birlikte olursan böyle saçma şeyler yaşamazsın boş hayallerin peşinde koşulup birilerine salça olur ya da vakit geçirmek için takılırsan böyle saçma durumlara Maruz kalırsın
Böyle:
tamam kapı orada çıkabilirsin çıkarken de kapıyı aralık bir şekilde bırak gelenlere mani olma der next atarım : )
Çok ağır bir söz. Sevdiğim birisi olduğu için psikolojik olarak yıpratır beni. Bir süre bu yetersizlik duygusuyla boğuşurum muhtemelen.
Sana yeteni bul o halde derdim, kimseye yalvarmaya gerek yok. Yol uzun..
kumaların şikayet etmiyor sen neden şikayetçisin derdim :D
Çok üzülürüm çünkü ben elimden gelen her şeyi yaparım
Yeterlilik sınavına sokardım bakalım o geçebilecek mi🤣🤣
valla s2mde olmazdı çok sıkılıyorum zaten ben bir süre sonra
direkt o an ayrılırım bu son iletişimimiz olur
Yani üzülürdüm ama yapacak bir şey yok ayrılırdım herhalde
Bana detaylı bir açıklama yapmasını isterdim
Yetenle yolu açık olsun
Git kendine yeteni bul derim
Kumaş bu kadar aslanım 😅
Ayrıl git yeterini bul derdim...
Yettim gari derim şjglfx
Çok kötü bir durum düşman başına
Çok çirkin bir cümle ya
O zaman kapi orada sg derim jsjj
Yedek oyuncu bul deriz
Niye olduğunu sorarım.
Yeten birini bulsun
Yetene yallah
Sevmediğini
Suratının ortasına yumruğu yerdi
Gülerim😂
yettiğime giderim ne yapacağım kırılız biraz
Bb der bitiririm uğraşamam
Direkt terk ederdim
Gülerdim
Ayrılırım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?